1. #151
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Jamalrandstad je bent prettiger "in de omgang" wanneer je kalm bent. Je hoeft het niet altijd eens te zijn met elkaar maar over schreeuwen is nergens voor nodig.

    Leuk om deze kant van jou te mogen zien.
    Dat mag ook gezegd worden of niet dan

    Gezegende nacht allen
    Haha ja ik val wel mee, ik wilde nog mijn excuses aanbieden voor wat ik laatst zei dus bij deze.

    Bslama

  2. #152
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Hier ben ik met name benieuwd naar.
    heb ik dat ergens beweerd..
    waarom zeg je niets over de bezoeken van pvda aan casa rabat en wel tegen het bezoek naar alhoceima..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  3. #153
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Ik ben intussen propaganda aan het voeren tegen de Russische honden op Youtube en op hun ambassade twitteraccounts

    Moslims moeten meer propaganda voeren, nu tegen Assad en de russische honden

    Ze zijn mensen aan het vergiftigen met hun leugens ( over Syrië)

    Dus wie kan, doe mee

    https://twitter.com/russianembassy
    de probleem van de ummah ligt in het westen niet oosten

  4. #154
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Haha ja ik val wel mee, ik wilde nog mijn excuses aanbieden voor wat ik laatst zei dus bij deze.

    Bslama
    Ben het allang vergeten JamalRandstadd,mousama7a kareem.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Terecht onlangs werd die Turkse vrouw uit de politiek ook schaamteloos geweigerd toen ze mensen wou toespreken.
    Nu komt de pvda zich zogenaamd bemoeien met buitenlandse kwesties nope wegwezen raar mens.
    Wel geld ontvangen van buitenlanders maar ze mogen niet controleren waar het geld heen gaat?

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Er zijn maar 1 soorten mensen die ik verraders noem en dat zijn mensen die mensen tegen elkaar opzetten tot er doden vallen en een geheel land word ontwricht. Mensen uit Hoceima zijn geen speciale gevallen waarom het wel zou kunnen en zijn ook niet de enigen die ik beschouw als een gevaar voor een maatschappij. Men vinden het allemaal leuk boos zijn, sensatie en drama tot er broeders en zusters begraven moeten worden door de zoveelste zinloze aanval.
    Zeg dat maar tegen je meester m6

  7. #157
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Laat de azulis maar hun jankclubje hier in nederland oprichten jullie zullen het nooit voor het zeggen hebben in marokko met of zonder de koning.De azulis hebben geen poot om op te staan en dat weten hun ook wel.

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik zal straight met je zijn ik ben er niet van overtuigd dat het goed zal komen met Marokko. Het land zal zichzelf naar vernietiging brengen en dat komt niet alleen door haar leider maar het mentalteit van onze volk. Het feit dat Marokko haar groei moet hebben voornamelijk van het toerisme laat zien hoe laag gezonken het is. Men is bereidt om haram te zaaien in het land zodat de kassa gevuld word maar het simpele volk plukt zelfs daar de vruchten niet van.

    Enigste oplossing is dat de Shia vorm van monarchie ophoudt en Marokko wordt geregeerd met de wet van Allah oftewel Sharia zoals Allah het voor ons bedoeld heeft.
    Als jij volgens de sharia wilt leven, verkas je toch lekker naar Saoedi-Arabië ofzo

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Open je ogen

    De PvdA doet dit enkel om zieltjes te winnen. Ze geven geen ene **** om Marokko.
    En jij weet dat omdat je erbij was?

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    de probleem van de ummah ligt in het westen niet oosten
    het

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Gekke meid geen aandacht geven het is een azuli
    Een wat?

  12. #162
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    En jij weet dat omdat je erbij was?
    Ja.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #163
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Val dood

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Ja.

  15. #165
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie

    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela