1. #1
    Verbannen

    Reacties
    34
    15-04-2015

    Voor de deur

    Daar stond je dan voor mijn deur. Met je hart in je keel van de kriebels..
    Hier had je op gewacht.. naar toe geleefd met zenuwen.. je zocht mijn nummer op en legde je vinger op het knopje van de bel..
    Nu kon je nog terug en alles vergeten.. het leventje van de koude douche weer oppakken.. voordat je het het volledig besefte drukte je al de knop in en ging de bel..
    Alsof je lichaam op zichzelf reageerde en juist wou wat er achter de deur zou gaan gebeuren...

    Je hoorde mijn stem en antwoorde terug.. de zoemer ging zodat je naar binnen kon komen.. nu wist je zeker dat je niet meer terug kon... de trappen omhoog leken een eeuwigheid te duren, bij elke stap werden de kriebels heviger... voor het eerst zou je mij zien en bij mij thuis met z'n 2 belanden.. je probeerde de ondeugende gedachten van je af te schudden, toch bleven ze op de loer... eenmaal aangekomen klopte je op me voordeur... ik deed open en we keken elkaar aan en glimlachte.. je zag er prachtig uit op rode hakschoenen, zwart glanzende panty voor zover ik zag en een lange jas tot aan je knieen.. je had rode lippenstift op en je ogen straalden en waren prachtig donker opgemaakt..

    wat ik niet wist was dat je het liefst gelijk in mijn armen sprong.. maar je hield jezelf tegen.. ik gaf je een hand en groette je met 4 kusjes.. je rook mijn frisse geur en even leek het net alsof je bedwelmd raakte.. ik daaraan tegen was volledig relaxed en dat zag je ook aan me, maar wat jij niet wist was dat ik diep van binnen geraakt was door je verschijning en je heerlijke verleidelijke geur mijn lust op hol deed slaan... kom binnen zei ik.... Door mijn open houding voelde je gelukkig al snel op je gemak.. dit was je toyboy die je normaal sprak per mail of telefoon.. die jongen die je van een afstand het gevoel weer gaf dat iemand je begeerde zoals je verdiende.. iemand waar je mee kon lachen en alles bij kwijt kon... iemand die je kon opwinden tot hoogtes die je nog niet verkend had...
    Even dwaalde je af met je gedachtes tot ik mijn hand bij je rug plaatste en jou subtiel richting mijn woonkamer begeleidde...

    Mijn woonkamer zag er netjes uit en je nam plaats op mijn bank.. ik vroeg je of ik je jas kon aannemen en je antwoorde resoluut met nee.. ik zag dat je zenuwachtig was maar toch ook op je gemak, dit was natuurlijk iets nieuws wat je nog nooit had gedaan..hmm dacht ik.. zou ze het echt hebben gedaan.. ik schudde de gedachte van me af en begon mezelf voor te houden dat je me gewoon wou plagen.. ik zette een kop thee voor je klaar en vroeg je welke smaak je zou willen drinken.. je koos voor mango, een beetje exotisch dacht ik... ik nam plaats op de bank en we begonnen lekker te kletsen.. beide voelden we immens veel spanning omdat we die hadden opgebouwd al voordat we elkaar hadden gezien... en nu we echt bij elkaar waren was dat niet anders het werd alleen maar erger en erger.. Steeds raakten onze blikken elkaar op een verlangende wijze en keken we weg... met man en macht probeerden we beiden niet toe te geven aan het onvermijdelijke..

    ik stond op en zette een film op en ging een stukje verderop de bank zitten... je verlangen naar een stel vertrouwde armen was zo groot inmiddels dat jezelf naar me toe schoof en tegen me aankwam zitten.. ik hoorde je hevig ademhalen op het moment ik mijn armen om je heen sloeg en tegen me aandrukte.. hmm jouw geur was zo verleidelijk dat ik even mijn ogen sloot...met mijn gezicht hing ik stiekem een beetje in je haren... je merkte dit en liet me gaan... op een gegeven moment keek je omhoog met een verleidelijke blik in je ogen... wat je niet gelijk doorhad was dat je heel dichtbij met je lippen bij mijn lippen terechtkwam doordat je je hoofd zo draaide..... even leek alles stil te staan en gingen onze ogen heen en weer tussen elkaars blik en lippen...jou hart voelde ik steeds harder kloppen en je zag mijn ademhaling heviger worden... voordat we het beiden wisten explodeerden er zoveel spanning in onze lichaam dat we helemaal werden overgenomen en automatisch onze lippen elkaar raakten..een heftige passievolle kus is wat er volgden en je verloor jezelf aan mijn zachte natte lippen... je grip om me heen verstevigde zich en je kustte me alsof het je laatste kus ooit was.. al die spanning al die verlangens probeerden we in 1 intense zoen te bundelen.. ik liet mijn handen over je jas gaan want die had je nog steeds niet uitgedaan... mijn handen gingen vanaf je rug langs je zij, zo richting je dijbeen.. ik probeerde met mijn hand onder je jas te komen.. en even liet je me gaan.. net ver genoeg om te voelen dat je jaretels aanhad... mijn hart sloeg een slag over van verrassing en spanning... ja zag mijn blik veranderen in 1 vol lust verrassing en blijdschap.. intens begon ik je lief te hebben..en zoenden je vol op je natte lippen zo richting je zachte hals... je kreeg er rillingen van en inmiddels was je al erg geil.. je ontknoopte mijn blouse en liet je handen over mijn borstkast gaan.. ik voelde erg warm aan.. je pakte mijn hand beet en begeleide me onder je jas.. zo langs de jaretels die ik net een klein beetje voelde.. ik voelde je huid eronder en dat voelde zacht en warm aan.. je liet me langs het randje van je slipje gaan.. en het voelde heerlijk vochtig en heet aan...even liet je me erover heen strelen en ik hoorde je zachtjes kreunen.. je begeleide me omhoog richting je buik en daar liet je me los... alsof je me toestemming gaf om te doen wat ik wou met je... je wou weer het gevoel ervaren dat je overgeleverd was aan een man die je begeerde... en je wist dat je bij mij goed zat... ik keek je aan en maakte de riem van je jas los... wat ik zag was zo sexy dat ik even versteld stond... ja had een sexy setje aan en verder niets.. mijn hoofd sloeg een beetje op hol nadat mijn fantasie in vervulling werd gebracht door jou.. dit had ik nooit verwacht... en jij zag aan me blik dat ik er van genoot en ik er erg opgewonden van raakten... dit deed jou ook weer genieten.. ik pakte je beetje deed je jas uit en drukte je tegen me aan...ik voelde je huid tegen me aandrukken en oh wat voelde je toch heerlijk warm aan.. ik plaatste mijn hand op je billen en fluisterde... ze zijn goed schatje.. een handvol en knipoogde naar je

    je deed mijn broek uit en zag een heerlijke harde paal in mijn boxershort..je ging op je knieen en haalde mijn mooie ... eruit...hmmm dacht je dit was hetgeen wat je op de fotos had gezien... en in het echt zag het er nog veel beter uit... je nam hem in je mond en begon er zachtjes aan te likken.. je keek me omhoog aan met een geile blik in je ogen...en nam hem steeds dieper in je mond... je hoorde mij kreunen van genot... en ik streelde door je haren heen... even was ik weg omdat je het zo lekker deed... op dat moment liet ik je stoppen.. tilde ik je op en legde je op mijn bank neer..ik deed je lekkere slipje uit en begon je been te kussen zo omhoog naar je plekje... met mijn tong streelde en likte ik je speciale plekje en glipte ik af en toe naar binnen wat jou gek maakte..ik legde je benen op mijn schouder en ging verder met likken ik spreidde je lekkere billen en likte je ook daar.. er schoot op moment een schok door je heen van genot en je kreunde het uit...ik wist dat je het lekker vond en ging door met waar ik mee bezig was...ik hoorde je steeds heviger kreunen.. plots stopte ik en kwam omhoog om je weer lekker te kussen en te zoenen.. ik glimlachte ondeugend naar je en deed je bh los.. hmm wat staken je borsten toch mooi vooruit... ik nam ze in me handen en begon er lekker aan te likken en te zuigen.. je voelde mijn tong rondjes draaien terwijl je gek werd van genot... met je handen in mijn haren begeleide je mijn hoofd... hmm in de kamer waar we begonnen met kletsen en film kijken was er niets anders over dan lust en verlangen naar elkaar... je duwde me omlaag en daarmee seinde je dat je me wou.. je wou me in je voelen en ik pakte mijn harde beet en streelde hem langs je natte lipjes.. inmiddels was je zeiknat.. zelfs zo erg dat je kontje ook erg nat was... cm voor cm schoof ik hem in je jou en je voelde erg strak aan... je gooide er een harde kreun uit van genot want de koude douche was een vergeten verhaal... je had namelijk wat nieuws....

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    34
    15-04-2015

    laat even weten wat je ervan vind, mag ook per pm

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    34
    15-04-2015

    Het vliegtuig is de titel


    vermoeid en verveeld leunde je achterover in je stoel, haastig had je vlucht genomen richting een onbekende bestemming.
    weg van alles, weg van de drukte.. je dwaalde verder met je gedachten terwijl je een beetje rond staarde in het vliegtuig.
    Het drong tot je door dat de vliegtuig best leeg was. Het was stil en je hoorde niemand kletsen.

    Je besloot om even naar achter te lopen. je stond op en vanuit het midden liep je naar achteren toe.
    De rijen waren leeg tot je bijna aan het einde terechtkwam met je blik, daar zat iemand onderuit gezakt in zijn stoel.
    onze blikken kruisten elkaar en ergens voelde ik iets opwellen, we zaten vast in elkaars blik.. met je mooie groen grijze ogen keek je diep in mijn bruine ogen... even leek de tijd stil te staan.
    ik glimlachte naar je en je glimlachte terug.. nog steeds zaten onze blik gesloten in elkaars omhelzing.. niet 1 keer knipperde we met onze ogen zo magisch was dit moment.. je liep me voorbij en even dacht ik dat het net leek of je me naar je toe riep...
    je liep me voorbij vol spanning in je lijf, je hart bonkte in je keel en je begreep niet hoe dit kon.. je wou meer weten dus net voordat je de wc in liep keek je me nog 1 keer aan met een stiekeme blik vol uitnodigende verlangende ogen... ergens dacht je moet ik dit wel doen.. maar je gevoel van nieuwsgierigheid overwon het van je..
    zou die je echt achtervolgen, zou die het aandurfen.. vol gemixte emoties sloot je de deur achter je.. daar zat ik dan met een blik vol ongeloof, gebeurde dit nou net echt.. zag ik het goed.. zag ik haar verlangens naar me.. of waren het spook gedachten.. ik kon het niet loslaten vol nieuwsgierigheid stond ik op en liep naar achteren...
    ik zag dat je deur achter je gesloten had maar niet op slot had gedaan... automatisch bewoog ik mijn hand naar de deurknop en deed de deur voorzichtig open...
    daar stond je dan mij op te wachten met een glimlach.. weer zaten onze blikken vast in elkaar en op dat moment besefte ik het.. een onweerstaanbaar verlangen brak los en zorgde ervoor dat ik je in mijn armen nam zonder ook maar 1 woord gezegd te hebben..

    je stribbelde niet tegen integendeel je knuffelde me juist terug, alsof je me al jaren kende...
    Ik sloot de deur achter me dicht en kon het nog steeds niet geloven, ik stond met een bloedmooie vrouw op de toilet van het vliegtuig.. van hart ging tekeer van de spanning en ik zag dat jij hetzelfde doormaakte.. ik voelde gewoon je hart in je keel kloppen terwijl ik daar mijn eerste kus voorzichtig liet landen, wat bij jou een schok vol verlangen door je hele lichaam creerden...

    ik keek je weer aan en voordat ik het wist kuste je mij vol op me lippen alsof je wou dat er niets gezegd zou worden...
    hmm wat een sensatie voelde ik door me lichaam heengaan van jou lekkere zachte natte lippen..
    ik streelde je rug en belandde algauw met mijn handen onder je kleding.. je zijdezachte rug voelde warm aan.
    je ontdeed mij van mijn blousje en ik jou van je tuniekje... een onweerstaanbaar verlangen explodeerde los na jou zo te zien en we vlogen elkaar aan, we vergaten alles om ons heen en hadden alleen oog voor elkaar...
    je maakte me van me los. Ik hoorde voetstappen die net voor de deur stopte. Jij keek mij glimlachend aan, ik zag in je ogen dat je het spannend vond. Even trok iemand aan de deur, maar omdat die op slot zat hoorde ik de voetstappen steeds verder weg bij ons vandaan gaan.
    je keek me aan en ik zag het verlangen in je ogen. Ik boog me voorover en fluisterde in je oor ‘’ waar waren we gebleven‘’. je keek me aan en wist niet wat je overkwam. je kent me niet en toch blijf ik je aantrekken. je kon jezelf niet beheersen me stem deed je sidderen van verlangen. Ik plantte mijn lippen op die van jou… we zoende steeds heviger en ik hoorde je af en toe kreunen van genot. Ik bijt op je lip en ik voel je handen over mijn rug krassen. Ik fluister in je oor ‘’ ik wil jou hier en nu‘’. Mijn woorden lijken je nog meer naar mij doen snakken. je kust me in mijn hals en zakt steeds kussend en strelend naar mijn buik
    met mijn lippen zakte ik af naar je buik en kuste en likte om je navel heen... ik voelde dat jij er zwaar van genoot omdat je ook met je handen door me haar heenging terwijl ik afzakte.. ik plaatste mijn handen op je heupen en ontdeed je van je broek, ik zat nu precies op de hoogte van je sexy ondergoed en kuste en likte erlangs... ik voelde je shocken van de rillingen en genot... met 1 vinger duwde ik je stringetje opzij en zag haar al glanzen, ik plaatste me tong op je plekje en zachtjes streelde ik je en proefde hoe lekker je smaakte...
    hmmm wat waren wij opgewonden in dat hokje samen alsof we altijd al bij elkaar hebben gehoord... je pakte me hoofd beet en duwde me stevig tegen je aan hiermee gaf je aan dat ik door moest gaan en.... me tong streelde langs je natte lippen en ik proefde je geile poes..hmm ik duwde mijn tong diep in je strakke kut terwijl ik rondjes draaide met me wijsvinger over je kontgaatje.. je bgon op j benen te shokken wat mij het seintje gaf dat je klaarkwam. ik liet je klaarkomen terwijl ik mijn mond bij je kut hield .. ik wou geen seconde missen van al het geil wat uit je kut stroomde en zo langs mijn lippen en tong druppelde... hmm wat een geil gezicht was dat..
    ik stond op en pakte mijn grote en harde penis en duwde je op je knieen.. je wist gelijk hoe laat het was en gehoorzaam deed je je mondje open.. ik liet je eerst even mijn grote harde eikel proeven voordat ik mijn hele pik in je mond ramde diep in je keel. zo begon ik je mondje te ******.. je vond het heerlijk zo ruw genomen te worden en wat het nog geiler maakte was dat het gewoon gebeurde in het vliegtuig!
    nadat je me even gepijpt had wou ik het echte werk voelen en liet je opstaan en liet je omdraaien en voorover buigen.. hmmm wat een kont had jij!
    zo een volle stevige ronde achterwerk hadden maar weinig vrouwen toebedeeld gekregen en jij was daar zeker 1 van.
    ik trok je billen uit elkaar en zag een prachtig rose kontgaatje en daaronder jouw lekkere natte rose schaamlippen glanzend en al... mijn stevige pik duwde ik tussen je lipjes en je voelde hoe mijn eikel je kutje begon te spreiden en uit elkaar duwde...
    ik gleed langzaam maar zeker diep naar binnen en je voelde hoe mijn grote pik van 19 cm jou strakke kut vulde.. je kreunde van genot terwijl ik je steeds harder begon te ****** en je kon er niets aan doen maar je begon weer te klaar komen... en terwijl je aan het klaar komen voelde je dat mijn pik zo diep in je aan het stoten was dat ik je baarmoeder gewoon raakt
    te.. zo groot was mijn pik... schokkend kwam je daardoor en het geil stroomde langs j benen naar beneden.. en net toen je klaar was met schokken kon ik het ook niet meer houden en spoot je vol mijn met zalige sperma.. je voelde elke spuit als een kanon in je kutje schieten en je probeerde je kutje aan te spannen om ook maar alles uit mijn lul te melken.. wat een geil moment was dat.. ik trok je aan je glanzende bruine stijl haar en kuste je nog eenmaal vol op je lippen voordat ik de deur achter me dicht trok en jou zo achterliet met alleen mijn kaartje....

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    34
    15-04-2015

    Kom pingen