1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    54
    13-07-2001

    Vreemdgaan

    Het is waar er gaan marokanen vreemd,

    Maar het zijn niet alleen de marokanen ook andere nationaliteiten,
    En vrouwen horen heilig te zijn ik zou ook niets anders willen beweren dan dat vrouwen ook vreemdgaan.

    Het is gewoon Helaas een feit zowel de man als de vrouw gaat vreemd.

    Het doet je alleen meer omdat het je landgenoot is als je hoorde dar er een chinese, turkse, nederlandse, surinaamse etc... haar man bedroog is en klinkt het minder schrikbaren als dat je hoort dat fatima, of rachida of welk andere marokaanse vrouw haar man belazerd.

    maar om het kort te houden het antwoord op jou vraag is ; Ja, vrouwen gaan vreemd.

    Liefs Ghizlane,

  2. #2
    *getrouwd*

    Reacties
    306
    26-02-2002

    waarom moet je hiervoor een aparte topic openen????? je had dat ook gewoon op de bovenste topic kunnen klikken en je mening geven??? offe wou je interessant doen??? hihihihiyhih
    Baby djelli is zo'n schatje! Rabbi i 7afdo o Galihli

  3. #3
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    Angry WAJOOOOOOW

    WAJOOOW Hoe vaak moet ik het nog zeggen DAMNNNN maroKanen schrijf je niet zo JE SCHRIJFT HET ZO MET DUBBEL K a BOUHALIA maroKKanen ... MIJN god mensen schrijven MaroKKanen fout ..ALLah Hfad .. en nederland kunnen ze wel vlekkenloos schrijfen en hoLLand dat schrijven ze niet met 1 L he .. HAJAOUAn.. DONT make Me
    Bent Dagilia
    La vie est belle!

  4. #4
    Fleurige Lid.

    Reacties
    237
    09-02-2002

    BESTEMD VOOR BENT DAGALIA!!!!!!!!

    SCHRIJVEN SCHRIJF JE MET EEN "V" EN NIET MET EEN "F"!!!!!!!!!!!! DUS LET EERST OP JE EIGEN SCHRIJFFOUTEN VOORDAT JE NADEREN GAAT OORDELEN OP HUN SCHRIJFFOUTEN!!!!!
    [GLOW=deeppink]Morgen blijft altijd een verrassing.......[/GLOW]

  5. #5
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    Talking SARCASME ken je dat woord.....?

    Nee Kennelijk niet he .. Vlekkenloos en vlak daarachter SchrijFen... hello tuurlijk schrijf je dat niet zo Maar zoDRA iemand ZIJN Land Four gaat schrijven maroKo dan heb ik echt zoiets Van HoLLAnd wel goed schrijven maar maroKo niet .. is goed.... Verkaaste Lihoed...........

    Bent Dagilia
    La vie est belle!

  6. #6
    *getrouwd*

    Reacties
    306
    26-02-2002

    .....hihihihihi......zomaaar worden mensen hier GEK in hun eetntje!!!!

  7. #7
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    .........altijd gezellie.......nu weer scheldende maroKKanen, dan weer vreemdgaande maroKKanen, zijn er ook nog.......doogewone.....maroKKanen?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Origineel gepost door sahira
    .........altijd gezellie.......nu weer scheldende maroKKanen, dan weer vreemdgaande maroKKanen, zijn er ook
    nog.......doogewone.....maroKKanen?
    FORGET IT!!!! DIE BESTAAN NIET, NIET OP AARDE IN IEDER GEVAL
    NIZNO ED POTS!!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    25
    24-02-2002

    Normale mensen bestaan niet, maar dit gescheld is zeker niet acceptabel.

    En inderdaad, waarom een aparte topic hiervoor openen terwijl het onderwerp al was aangekaart door iemand anders? En als jullie het over spel- en schrijffouten (dus niet overspel!!!) willen hebben, doe het dan ergens anders meiden. Of ga elkaar privé berichten sturen met al die hoofdletters die schreeuwerig overkomen.

    Thank you very much!!

    Soesia

  10. #10
    *getrouwd*

    Reacties
    306
    26-02-2002

    Origineel gepost door ask_me
    sarah tetouania mag ik met je wat af te spreken?
    ..........alleen jij!!..........

  11. #11
    N/A

    Reacties
    388
    15-11-2001

    salam iedereen

    vreemdgaan == doodstraf (punto)

    salam

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    588
    09-09-2001

    waarom is vreemdgaan nodig?

    wie kan me dat duidelijk maken, ik begrijp gewoon niet waarom mensen vreemd gaan als ze beweren dat ze een serieus relatie hebben waar toekomst inzit!

    wel ik zou het nooit doen, zou er niet eens aan willen denken!

    en moest ik te weten komen dat mijn tegenpartij het wel doet, zou ik er gewoon een punt achter zetten, heb er de kracht niet voor om het in ogen te zien!

    thalaw

  13. #13
    Hind

    Reacties
    343
    30-11-2002

    BENT DAGILIA SIR NEKKAZ NIET IEDEREEN IS PERFECT ALLAH IDEGGEL HISSEK VENNAAR MET JE MOOIE DOMME NEPPE WOORDEN 3LA MEGRABIA DJAAL LEGRRA

  14. #14
    Bekeerd tot de waarheid!

    Reacties
    198
    22-11-2002

    Hihihihihihihi
    bismillahi rahman rahim, Bij de tijd.Voorzeker,de mensen is te midden van verlies.Behalve die geloven en goede werken doen,en elkander tot waarheid en geduld aansporen. sourath al-asr

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    217
    08-12-2002

    wat lach je nou jihad, dit is sereius hoor! hihi