1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    493
    30-08-2010

    welk duo buggy is geschikt

    ik ben opzoek naar een duobuggy wat is geschikt is voor een baby dat pasgeboren is en een van 1jaar.

    ik heb ook een draagzak maar toch het word kouder, en het liefst zoek iets waar ze allebei inkunnen

    alvast bedankt dames

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    828
    26-05-2009

    ik had een kinderwagen waar de oudste voorin kan zitten en baby in nestje achterin.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    493
    30-08-2010

    Citaat Geplaatst door bidawia27 Bekijk reactie
    ik had een kinderwagen waar de oudste voorin kan zitten en baby in nestje achterin.
    welk was het? of messchien dan je een plaatje hebt

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    ben je dan al bevallen of nog niet? ; zo niet dan kun je u kind al laten wennen om naast je te lopen ; want ik zie zo vaak dat mensen een duobuggy aanschaffen & het daarna nauwelyks gebruiken omdat het oudere kindje liever wilt lopen op een bepaalde leeftyd.

  5. #5
    Hamdoulillah.

    Reacties
    17.777
    19-11-2007

    MVC Premium MVC Premium

  6. #6

  7. #7
    Hamdoulillah.

    Reacties
    17.777
    19-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door StreetChic Bekijk reactie
    ben je dan al bevallen of nog niet? ; zo niet dan kun je u kind al laten wennen om naast je te lopen ; want ik zie zo vaak dat mensen een duobuggy aanschaffen & het daarna nauwelyks gebruiken omdat het oudere kindje liever wilt lopen op een bepaalde leeftyd.

    Haar baby is nog 1 jaar dame,ik zie Zaineb echt niet naast me lopen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    493
    30-08-2010

    Citaat Geplaatst door StreetChic Bekijk reactie
    ben je dan al bevallen of nog niet? ; zo niet dan kun je u kind al laten wennen om naast je te lopen ; want ik zie zo vaak dat mensen een duobuggy aanschaffen & het daarna nauwelyks gebruiken omdat het oudere kindje liever wilt lopen op een bepaalde leeftyd.
    de kleine is dan net 1jaar, ik denk niet dat die al gelijk afstanden kan lopen.
    ze kan dan hooguit een paar stapjes lopen. dus ik moet wel een buggy aanschaffen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    493
    30-08-2010

    is dat achterste gedeelte geschikt voor babys?

  10. #10
    Hamdoulillah.

    Reacties
    17.777
    19-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door bumbaa Bekijk reactie
    is dat achterste gedeelte geschikt voor babys?

    jazeker,je krijgt er een baynestje bij,echt ideaal.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    493
    30-08-2010

    Citaat Geplaatst door chadia79 Bekijk reactie
    jazeker,je krijgt er een baynestje bij,echt ideaal.
    super en het is ook niet zo prijzig.
    heb jij die ook

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    767
    30-12-2009

    rijden die dingen wel lekker?

  13. #13
    Hamdoulillah.

    Reacties
    17.777
    19-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door bumbaa Bekijk reactie
    super en het is ook niet zo prijzig.
    heb jij die ook

    Ik had eerst de zoom ABC betseld van meer dan 900 euro,toevallig volgende dag keek ik weer op de site,en zag dat deze buggy was toegevoegd aan de site,want het was er eerst niet.Hij was toen 99 euro.

    Safie ik gelijk hun bellen en die bestelling van 900 euro geannulleerd.
    Want ik was ook al lang op zoek naar een dubbele buggy,maar ze waren er nooit,tot deze,dus ik was zooooooooo blij ermee

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    767
    30-12-2009

    Chadia: Rijdt ie goed? is het niet zwaar om te duwen? want er zijn meerdere van zulke heb ik volgens mij gezien of zijn dat weer gewone duokinderwagens en dit een buggy? want er is volgens mij ook van safety baby en tandem ofzo ook rond die prijs maar had begrepen dat die niet zo soepel rijden.

    Heeft er iemand ervaring met de buggypod? (die kun je vast maken aan een gewonen kinderwagen/buggy)

  15. #15
    Hamdoulillah.

    Reacties
    17.777
    19-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zandkasteeltje Bekijk reactie
    Chadia: Rijdt ie goed? is het niet zwaar om te duwen? want er zijn meerdere van zulke heb ik volgens mij gezien of zijn dat weer gewone duokinderwagens en dit een buggy? want er is volgens mij ook van safety baby en tandem ofzo ook rond die prijs maar had begrepen dat die niet zo soepel rijden.

    Heeft er iemand ervaring met de buggypod? (die kun je vast maken aan een gewonen kinderwagen/buggy)

    Ik vind deze lekker rijden,en wat kleiner dan al die dubbelewagens.