1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    744
    20-02-2002

    Safira...ik heb nog geen mail van je ontvangen....en eerlijk gezegd ook nog geen reactie.
    Ik dacht dat onze emailadressen bij jullie bekend waren...
    Ik zal de emailadressen van mij en mijn vrienden naar je toezenden via een priveberichtje.

    Jamila
    Stop de bezetting. www.freepalestina.nl

  2. #62
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Er zijn dus al HEEL veel vrijwilligers!!

    Echt helemaal top!

    Aan mrs.Jamilla: Heb je de email nu wel ontvangen??

    laat me even weten pls

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    744
    20-02-2002

    Origineel gepost door Safira75
    Er zijn dus al HEEL veel vrijwilligers!!

    Echt helemaal top!

    Aan mrs.Jamilla: Heb je de email nu wel ontvangen??

    laat me even weten pls
    Ja heb hem ontvangen..en meteen aan de rest doorgestuurd. Bedankt daarvoor!

    Groetjes
    Stop de bezetting. www.freepalestina.nl

  4. #64
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    HOELAAT VANDAAG!!!!!!?!?!?!?!??!??!?!??!?!?!?!??!?!??!?!!? ?!??!!

    ....dan niet....
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    744
    20-02-2002

    Origineel gepost door Rajaa21
    HOELAAT VANDAAG!!!!!!?!?!?!?!??!??!?!??!?!?!?!??!?!??!?!!? ?!??!!

    ....dan niet....
    Jre bent te laat jongen..het begon om 16:00...maar waar waren de andere vrijwilligers...en Safira jij was ook niet aanwezig??????????????????????????????????????
    Stop de bezetting. www.freepalestina.nl

  6. #66
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Nou ik had aan de organisatie al laten weten dat ik er niet bij kon zijn. Het palestinaproject is niet het enige vrijwilligerswerk dat ik doe. ik doe daarnaast nogal veel andere projecten ook en moet soms een keuze maken omdat de activiteiten altijd in het weekend zijn en vaak samen vallen.
    Ik heb begrepen dat er nogal wat kritiek was over het feit dat ik er niet was. Ik heb me bezig gehouden met de voorbereidingen en heb geprobeerd om iedereen een email te sturen. Ik heb begrepen dat veel van de emails in de junkmail terecht zijn gekomen. Wanneer ik het verslag van de meeting srtuur, is het misschien slim om vrijwilligers@wanadoo.nl als safe mail op te geven in je instellingen?!

  7. #67
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door mrs_jamila
    \De kritiek kwam van mij tegen jou en tegen el moechoe....

    Dit omdat el moechoe om 18:00 pas aanwezig was...dit door omstandigheden...hij had dit niet doorgegeven en ook niet dat jij niet zou komen.. pas naardat ik erom vroeg en dat was na 18:00. Helaas begonnen we pas tegen 17:00 omdat we op jullie zaten te wachten, wat natuurlijk zonde van de tijd was. Als duidelijk was geweest dat jullie later of niet zouden komen..dan hadden we meteen kunnen beginnen.....Maar goed..dit is niet de plaats om dit te bespreken...

    Als je er nog iets over kwijt wil,,,kan je me mailen....


    Jamila
    Ik heb afgelopen donderdag doorgegeven dat ik er waarschijnijk niet kon zijn.
    Vanmorgen doorgegeven dat ik er zeker niet zou zijn
    En toen zelfs moechoe nog gebeld om het te bevestigen.

    Ik weet niet hoeveel meer ik nog kan aangeven dat ik er niet ben.

    Ik was er niet nogmaals onmdat ik een verplichting had (vrijwilligerswerk ook) die ik niet af KON zeggen. Anders had ik het uiteraard gedaan.

    Ik voel me ook in die zin (en dit met alle respect) niet geroepen om me aan jullie af te melden. Wel aan de organisatie- en dat heb ik uiteraar dgedaan. Waarom niet aan jullie, simpel omdat stel dat iedereen dataan elkaar moest doen...dan was iedereens beltegoed zo op

    Maar goed, dat zij dat niet goed iop hebben gepikt...dat vind ik heel dom van ze. Maar duidelijker had ik niet kunnen zijn tegen hen vind ik persoonlijk.

    Ik heb ze daar trouwens daarna erover gebeld en duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend ben. Dat al zij helemaal niks doen, zij mij niet moeten gaan afvallen als ze het zelf niet goed regelen.

    Want verder was ik degene die er het meeste werk in heeft gestopt en niet de dames en heren senioren. Ik kon er alleen spijtig genoeg niet bij zijn. En achteraf gezien heel stom- want dan was het misschien niet zo gelopen. Maar nogmaals - geloof mij als ik zeg- dat het niet anders kon.

    S.

  8. #68
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Ik heb nooit geclaimed de enige te zijn jamilia.
    Enkel proberen uit te lggen waarom ik niet kon, al hoef ik dat niet te doen.

    Die senioren vind ikook prima. Maar ik vin dhet raar dat men opeens doet alsof ik nog zou komen terwijl ik mij al af had gemeld.

    Mar goed, je hebt de strekking van mijn bericht blijbaar niet begrepen.

    Wat mij betreft allemaal prima. Ik vin ddat ik correct heb gehandeld. Blijkbaar denken anderen daar anders over.
    Prima. Ik ga mij full time bezig houden met andere projecten, zoals freepalestina. Dan kost mij dat ook minder tijd.

    Ciao

  9. #69
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Ok dames dit is natuurlijk niet de bedoeling.
    Jullie handelen beiden met de beste intenties en met optimale inzet daar zal niemand aan twijfelen.
    Dat er af en toe eens iets "mis" gaat dat kan de beste overkomen en ik denk niet dat vingertje wijzen hier op zijn plek is. Laten we dit als een leermoment zien en ons best doen in het vervolg dit soort miscommunicatie te vermijden. De lage opkomst kan je trouwens ook aan het denken zetten...

    Ieder geval bedankt voor jullie inzet!

    Balende Mo.
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  10. #70
    Bijna Lid

    Reacties
    479
    06-03-2002

    Het lijkt mij beter Safira dat je je bezig houdt met je eigen projecten. Voor die projecten hoef je in iedergeval niet de risico te nemen om ontslagen te worden voor je werk en hoef je geen smoesjes meer te verzinnen op je werk voor je afwezigheid.

    Jouw projecten nemen ook veel tijd in beslag, daarnaast werk je nog fulltime, lijkt mij beter voor jou om IETS op te geven. En ik denk dat het veel verstandiger is om dit project dus op te geven.

    Zelfs je vrije tijd lijdt hieronder!!

  11. #71
    Bijna Lid

    Reacties
    479
    06-03-2002

    Origineel gepost door mrs_jamila
    Ik beschuldig haar ook niet ofzo...Ik begrijp het volkomen. Ik bedoel..als ze niet kan kan ze niet, het was meer een vraag van mij, waarom ze niet aanwezig was. Ik kan het toch ook niet ruiken dat ze het druk heeft. Ik heb ook andere dingen, ik werk ook full time en dan nog wisselende diensten en volg een cursus en ben ook nog vrijwilliger voor andere projecten. Daar nit van. Maar goed...Alle beetjes helpen, hoe meer vrijwilligers hoe beter.
    Mijn bericht was totaal niet dubbelzinnig bedoeld en totaal niet naar jouw gericht. Je hoeft je dus absoluut niet aangesproken te voelen. Mocht dit wel het geval zijn, dan so be it. Niemand heeft gezegd dat je haar beschuldigt, ik in iedergeval niet.

    Ik zeg ook niet dat de vrijwilligers geen leven naast het Palestina project hebben. Tuurlijk begrijp ik dat men ook andere dingen te doen hebben. Daarom ben ik dus ook opgestapt en Safira kennende... ik denk dat die het ook hoort te doen. Haar projecten beginnen vruchten af te werpen, begint goed te lopen en ze loopt het risico dit "proces" te vertragen door zich meer te concentreren op het Palestina project. Daarom vraag ik Safira, as a good friend, vriendelijk hiermee te kappen en zich te concentreren op haar eigen projecten.

  12. #72
    Bijna Lid

    Reacties
    479
    06-03-2002

    Trouwens waarom zou er kritiek zijn voor 1 keer niet komen opdagen op de bijeenkomst en wordt er niet gekeken naar HOEVEEL ze wel niet heeft gedaan? Worden allemaal met goede intenties gedaan, maar ik merk dat er geen waardering wordt getoond voor al het harde werken.

  13. #73
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    744
    20-02-2002

    Origineel gepost door Rajaa21
    Mijn berichten heb ik verwijderd... ik hoop dat safira en tifah dit ook doen. Niet voor mij voor voor de naam van de organisatie....

    Jamila
    Stop de bezetting. www.freepalestina.nl