1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    still een dictatuur al leven we in een democratie...!

    Citaat Geplaatst door leila87
    Waar ik mij al een hele tijd druk om maak is de gehele shit in deze wereld en met name de invloed van de V.S!
    Om te beginnen wij moslims (ef s n keer geen gelul over arabieren/berbers) kijken naar de beelden op onze tv's van de oorlog in Irak en de beelden in Palastina.... de oudjes en ouders schelden en spugen op Bush, de Amerikanen, Israliers en Sharon.
    MAAAAAR zou de V.S Irak binnen gevallen zijn als de Islamitische wereld één front zouden vormen? Als Turkije geen grond zou hebben gegeven? Als Libanon geen 20.000 Amerikanen zou hebben die het land 'beschermen'?
    het eenigste wat de stink arabieren doen is met hun luie reet op hun regeer stoel zitten en zorgen dat hun rekeningen vol staan, maar o wee een mede Islamitisch land te hulp schieten??? Nee hoor is teveel moeite!!
    En ja nu wilt onze grote vriend Bush het buurland Iran aan gaan vallen, want ja het land heeft gevaarlijke wapens, het land zit er vol van overal worden centrales gebouwd, want ja hoeveel chemische wapens zijn er wel niet in Irak gevonden??
    Wallah walgelijk gewoon hoe de wereld hiermee omgaat! Het begint weer van vooraf aan... Eerst de V.N overtuigen, hersenspoelen dan de Europese leiders te beginnen met schoothondje Blair en vervolgens de rest van de NAVO landen...
    Maarja de Islamitische leiders blijven liever om hun grote, mooie stoelen zitten toekijken hoe al deze landen één voor éen "democratisch" worden gemaakt door het beloofde land de V.S!!!

    Ach ja wie ben ik ook om dit met mijn mede Moslims te willen meedelen...
    en wat wil ik hier ook mee bereiken. We blijven met zn allen lekker naar de mooie beelden en uitspraken op tv en in de kranten kijken en worden met zn allen wijzer
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.485
    13-11-2002

    Weer zo'n topic over wat er duizenden kilometers van ons verwijderd gebeurt.... Volgens mij kun je je beter zorgen maken over de situatie van moslims in ons eigen land, want daar valt nog genoeg voor te doen!

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    260
    10-12-2005

    De enige dictatuur waar moslims in deze democratie mee te maken hebben is de dictatuur van de geest, die zij zichzelf opleggen door hun bekrompen visie en denkbeelden.

    Als je graag in het verleden leeft moet je niet klagen over het uitblijven van een toekomst.