1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    138
    30-03-2004

    Citaat Geplaatst door jihaan Bekijk reactie
    HEY BUTTERFLY,

    IK HEB ZELF OOK TWEE BROERS. DEZE HEBBEN OOK NEDERLANDSE VRIENDINNEN, MAAR NOOOOIT ZAL ER EEN THUIS KOMEN. ER STAAT BIJ ONS EEN GROOT INTERDITBORD VOOR HOLLANDIA IN DE VOORTUIN. MIJN BROERS ZEGGEN OOK ALTIJD DAT NEDERLANDSE PUTAS WERKELIJK HET MAKKELIJKST TE KRIJGEN ZIJN. JULLIE SCHIJNEN ECHT ZOOO MAKKELIJK OMGELULD TE ZIJN, EEN PAAR GLADDE PRAATJES EN JULLIE LIGGEN AL OP JE RUG, OF STAAN ALWEER GEBUKT......
    IK BEN ECHT VAN HET MOTTO; RAS BIJ RAS OF MOSLIM BIJ MOSLIM EN NIETS ANDERS!!!!!! EN VOORAL IN TIJDEN ALS DEZE, WAAR ALLE VINGERS OP DE WERELD OP DE MOSLIMS GERICHT ZIJN VOEL IK ME NOG TROTSER EEN MOSLIMA TE ZIJN. JULLIE HEBBEN ER GEEN FLAUW BENUL VAN DAT AL DIE NEGATIEVE MEDIA OVER DE MOSLIMS ONS ALLEEN MAAR RADICALER EN DICHTER BIJ ELKAAR BRENGT!!!!!!! DE ZONDEBOKKEN ZIJN WIJ MAROKKANEN HIER AL EEN HELE LANGE TIJD EN IN JULLIE OGEN KUNNEN WIJ TOCH NIETS GOED DOEN, DAAROM LACHEN WIJ IEDERE MAAND ALS DE WAO-UITKERINGEN WEER BINNENSTROMEN EN LACHEN WIJ ALS WE VAN HET GELD DAT WE HIER TOEGESTROOMD KRIJGEN EEN PRACHTIG!!! HUIS GAAN BOUWEN AAN HET STRAND IN MAROKKO..............EN JULLIE MAAR ZWOEGEN!!!! AAAAAAAAAH

    LUISTER; IK WIL NIET HARD OVERKOMEN HOOR (UHHM) MAAR JULLIE HEBBEN ONS AL JAREN UITGELOKT DOOR ONS IEDERE DAG WEER IN DE MEEST NEGATIEVE ZIN TE BESCHRIJVEN IN JULLIE KRANTEN EN BLADEN......................JULLIE HEBBEN GEOOGST EN NOU ZULLEN JULLIE OOK ZAAIEN OOK!!!!!!

    EN TROUWENS ZIT HIER HYPOCRIET TE DOEN. WEET JE WEL HOEVEEL VAN JULLIE OUDERS GEEN MAROKKAANSE MAN ZOUDEN ACCEPTEREN .....SCHIJNTOLERANTIE DAAR ZIJN JULLIE WEL GOED IN.
    EN MEID IK KOM UIT EEN DORPJE MET 21000 INW. WAARVAN 10 MAROKKANEN ZIJN...IK KEN JULLIE HET BEST.

    GEGROET,

    JIHAN


    heeel triest echt

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    138
    30-03-2004

    Ik vind dit echt een hele belachelijke topic geworden serieus. Jullie zouden je allemaal moeten schamen. IK hooor hier alleen maar onzin> Hoezo zou een Nederlander en een Marokkaan niet samen kunnen gaan???

    Dit even voor de Marokkanen:

    Jullie zogenaamde moslims. Is dat wat jullie te vertellen hebben. Dat een bekeerde nooit een goede moslim zal kunnen zijn. Dat het dus verspilde moeite zou zijn? Eens een niet moslim altijd een niet- moslim?En waarom denk jij dat jij als Marokkaanse moslim beeter bent dan een Nederlandse- moslim bent of wat voor afkomst dan ook? Omdat je uit Marokko komt???? Niet alleen Marokkanen zijn moslims. Woordje Marokko komt niet eens voor in de Koran. De Islam is inderdaad voor iedereen!!! Dat zou je juist door moeten vertelllen. De Islam aantrekkelijk maken voor iedereen! En niet afstotelijk. Mijn eigen ervaring: Alle bekeerde moslims die ik tot nu toe heb gezien. Pchttt... dat is wat je moslim noemt. Zulke Marokkanen vind je niet eens. Nederlanders hebben de tijd nodig om de Islam aan te nemen maar als ze die eenmaal hebben aangenomen hebben ze m ook echt aangenomen en laten ze di e meestal ook niet meer los!!!!

    Dus butterfly als jij echt van je vriend houd en hij van jou, dan moeten jullie gewoon voor elkaar vechten. Jaa de Islam zegt inderdaad dat je als moslimman een moslim vrouw moet huwen,ONGEACHT AFKOMST!!! Maar alleen als jij daar achter staat meid. Anders heeft het inderdaad geen zin. En het ligt ook an de denkwijze van jouw vriend. Is jouw vriend iemand van ok ik neem geen genoegen met een niet moslim tjaa dan zul je toch moeten nadenken over jullie relatie want dan staan jullie niet op 1 lijn. Is jouw vriend iemand van het doet er niet toe???

    En als je vriend echt van jou houd stelt ie je gewoon voor aan zijn familie als zijn vriendin. En ja die hebben het maar te accepteren! Zolang je hem niet voor een keuze laat staan jou of zijn familie is er niest aan de hand. En als zijn familie iemand is van zij of wij dan moet hij weten hoelaat het is!

    Kortom een realtie tussen een Nederlandse en eeen \Marokkaan kan heel goed. Heb er zelf heel veel in de familie en het gaat uitstekend!!!

  3. #153
    Music is the answer

    Reacties
    17.078
    01-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 2LieveBolletjes Bekijk reactie
    Wat komen die nederlanders op deze site doen en schelden op marokkanen.
    Dit is marokko.nl e kaaskoppen opgerot.
    Deze site is voor iedereen, hoor.

    Mensen die schelden horen sowieso niet thuis hier, vind ik. Zij bevestigen het beeld alleen maar dat de maatschappij steeds harder wordt. Ze schreeuwen dat er zoveel onfatsoenlijk is tegenwoordig, maar zelfs geven ze niet het goede voorbeeld

  4. #154
    Music is the answer

    Reacties
    17.078
    01-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mkrot Bekijk reactie
    MEID JE HEBT ECHT EEN SLECHT HART,WAAROM PRAAT JE ZO SLECHT OVER DE NEDERLANDERS IK KEN GENOEG NEDERLANDSE VROUWEN DIE MOSLIM ZIJN GEWORDEN EN ZE GEVEN ISLAAM LES,EN ZE RODDELEN NIET ZO SLECHT ALS JOUW OVER ANDERE RASSEN,IK DENK DAT JIJ MEER OVER DE ISLAAM MOET LEREN,IK BEN ECHT BLIJ ALS IK EEN ONGELOVEGE MOSLIM ZIE WORDEN, EN ZE WORDEN NOG BETER ALS ONS EN OOK ALS ZE OUD WORDEN, IK HEB VRIENDINNEN DIE MOSLIM ZIJN GEWORDEN EN ZE RODDELEN NIET EN ZE LOPEN NIET MET STRAKKE KLEREN EN ZE WETEN DE ISLAAM BETER ALS ONS WANT HUN GAAN ER ECHT VOOR, EN ZE BIDDEN OPTIJD, IK BEN TROTS OP ME VRIENDINNEN, EN IK KEN MAROKAANSE MEIDEN, SORRY DIE WORDEN ECHT VIES ZE GAAN MET GETROUWDE MANNEN EN ZE DOEN DE RAARSTE DINGEN LEESTER, DUS PRAAT NIET DOM EN WEES TROTS OP ZULKE NEDERLANDSE MOSLIMS,

    De posting waar jij op reageert is inmiddels van 6 jaar geleden, dus ik denk dat die gast niet eens meer hier online komt.

    In de tussentijd is er veel veranderd: nog meer tegenstellingen en polarisering van de maatschappij. Het is maar te hopen dat de mensen hun verstand blijven gebruiken, want het wordt steeds erger allemaal.

  5. #155
    Music is the answer

    Reacties
    17.078
    01-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TAWIK Bekijk reactie
    Ik vind dit echt een hele belachelijke topic geworden serieus. Jullie zouden je allemaal moeten schamen. IK hooor hier alleen maar onzin> Hoezo zou een Nederlander en een Marokkaan niet samen kunnen gaan???
    Marokkanen hebben meestal een verkeerde mentaliteit als het over relaties gaat en daarnaast verwarren ze cultuur met geloof.

    Velen weten bar weinig van de islam af en denken dat hetgeen wat zij gewoon vinden omdat het in hun cultuur zo gaat ook werkelijk islamitisch is.

    Mensen met een dergelijke houding gaan er aan voorbij dat de islam geen onderscheid maakt in afkomst of huidskleur. De islam is er voor iedereen die erin gelooft.

  6. #156
    Music is the answer

    Reacties
    17.078
    01-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 2LieveBolletjes Bekijk reactie
    Ja dat het voor iedereen is dat weet ik heus wel!!! Maar ze weten toch dat het een site is waar vooral veel marokkaanen op zitten, dus wat komen ze hier doen dan, als ze ons haten!!!!! en komen ze op ons schelden hier. Wij willen hier niet uitgescholden worden dit is een plek waar we denken juist niet op afkomst te worden gediscrimineerd.
    Hier zitten vooral veel jongeren waarvan een aanzienlijk deel zich verveelt. Ik zie provocateurs, racisten en andere clowns, zowel onder de autochtonen als onder de Marokkanen.

    Kijk maar eens hoe vaak de Mgharba elkaar uitschelden. Echt serieuze mensen vind je hier weinig.

    En discriminatie is er helaas overal, het zou dom zijn om te denken dat het hier niet voorkomt.

  7. #157
    MVC Premium

    Reacties
    2.892
    07-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Pleeborstel Bekijk reactie
    Deze site is voor iedereen, hoor.

    Mensen die schelden horen sowieso niet thuis hier, vind ik. Zij bevestigen het beeld alleen maar dat de maatschappij steeds harder wordt. Ze schreeuwen dat er zoveel onfatsoenlijk is tegenwoordig, maar zelfs geven ze niet het goede voorbeeld
    Wollahila
    Citaat Geplaatst door Pleeborstel Bekijk reactie
    De posting waar jij op reageert is inmiddels van 6 jaar geleden, dus ik denk dat die gast niet eens meer hier online komt.

    In de tussentijd is er veel veranderd: nog meer tegenstellingen en polarisering van de maatschappij. Het is maar te hopen dat de mensen hun verstand blijven gebruiken, want het wordt steeds erger allemaal.

  8. #158
    MVC Premium

    Reacties
    2.892
    07-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Waar ben je het mee eens

  9. #159
    Chocomonster

    Reacties
    4.737
    19-11-2006

    Citaat Geplaatst door butterfly Bekijk reactie
    hallo allemaal
    ik ben een nederlands meisje en ik heb een marokkaanse vriend, ik vraag me af of dit kan vanwege de cultuurverschillen. ik heb al eens eerder een marokkaanse vriend gehad maar dit is heel anders. ik heb zijn zussen en broers ontmoet en alleen voor zijn moeder houden we het geheim.het gaat allemaal heel goed tussen ons maar ik vraag me een paar dingen af, en misschien dat jullie daar een antwoord voor hebben; hoe ver moet ik me aanpassen aan zijn cultuur in de toekomst? kunnen we eerst samenwonen en daarna trouwen? moet ik islamitisch worden als we willen trouwen? en wat als ik dat niet wil of als ik daar nog niet aan toe ben? hebben jullie tips voor mij? ik denk dat jullie het het best kunnen inschatten.
    bedankt.
    Hé dame,
    Ik hoop dat het allemaal goed komt. Ben ook een Nederlands meisje en heb vier jaar een relatie gehad met een Marokkaanse jongen, waarvan we zelfs twee jaar hebben samengewoond. Ik heb zijn broers en zusjes ook ontmoet. Zijn ouders heb ik nooit persoonlijk ontmoet, dat zou 'binnenkort' gebeuren. Ze wisten wel van mijn bestaan af en hebben het eigenlijk op het laatst ook wel geacepteerd. Vorige week maakte hij opeens een einde aan onze relatie. Dat is voor mij heel moeilijk, maar ja de liefde kan over gaan, dat heeft niets met Marokkaans zijn te maken.

    Helaas ben ik erachter gekomen dat hij nu iets heeft (ja binnen een week????) met een Marokkaans meisje. Hij geeft aan dat zijn geloof toch heel diep zit en dat hij later met het opvoeden van kinderen problemen voorziet. Ik zelf heb altijd gedacht dat we daar makkelijk konden uitkomen. Maar goed, had dit nooit verwacht en zeker niet dat hij zo snel een ander zou hebben.

    Ik ben diep gekwetst, want ik hou van hem en ben super jaloers op z'n nieuwe vriendin. Ik weet ook dat echt niet alle Marokkaanse mannen zo zijn. Dus ga van je eigen relatie uit. Ik kan je alleen als tip meegeven om veel samen te praten over hoe jullie je toekomst zien en verdiep je een beetje in zijn cultuur en in de Islam. Ik heb me altijd aangetrokken gevoeld tot de Marokkaanse cultuur. En de Islam is een mooi geloof, je zult er niet slechter van worden om er wat meer over te lezen.Ik wens je het allerbeste!
    Er zijn verschillende waarheden: mijn waarheid, jouw waarheid en de waarheid.

    'People are people so why should it be, You and I should get along so awfully'
    http://www.youtube.com/watch?v=DTYsElEGswc

  10. #160
    Hoop doet leven...

    Reacties
    80
    28-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ;2312
    Dat klopt Monia maar geef niet wat wij willen hoor? Blijf sterk!
    Wij hebben ballen en die volgen wij onvoorwaardelijk maar jullie meisjes zijn sterker.


    Grappig om te lezen hoe m.nl toen was.

    In een aantal jaar lijkt er veel veranderd?

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    92
    22-11-2005

    Hallo,
    Ik ben ook Nederlandse en heb zelf 1,5 jaar een Marokkaanse vriend. Ik heb ondertussen ook zijn ouders, broertje en zusje ontmoet.
    Het is inderdaad het belangrijkste om veel met elkaar te praten zodat je elkaar goed leert kennen. De vragen die je hebt kun je het beste aan hem zelf vragen, ieder mens is namelijk anders.
    Heel veel succes met jullie relatie..

    xx



    Ben je op zoek naar buikdanskleding, neem eens een kijkje op: www.bellydancefantasy.com

  12. #162
    MVC Premium

    Reacties
    27
    11-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    echt waar.Dat is haraammmm. Dat is ook gebeurd met mijn broer hij had een relatie met een belgische meisje en dat was echt niet zo prettig voor mijn ouders ze rookte en die zever allemaal tffoooeee ocharme mijn moeder ze huilde bijna altijd.Door die situatie.Als zijn ouders echtte moslims zijn,dat zullen ze je niet accepteren.Dat staat al vast.Als je echt van hem houdt laat je hem met rust,want hij zal alleen ruzie krijgen met zijn ouders. Als je moslim wilt worden dat is een andere verhaal.Maar als je een andere geloof hebt buiten de islam. Dan raad ik je aan om hem met rust te laten.

  13. #163
    Orgineel

    Reacties
    613
    14-04-2006

    Het zijn vooral bshietis die net uit marokko zijn gekomen, zij nemen vaak met hollandse meiden..

    PALESTINA!!


  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    1.313
    03-01-2007

    Heel erg wat ik hier lees, kijken naar ras terwijl jullie weten dat jullie niet mogen oordelen? Alleen Allah kan oordelen. Daarbij komt het ook erg dom over, praten over jullie scheren iedereen over 1 kam terwijl jullie daarmee zelf iedereen over 1 kam scheren...

    Laat iedereen in zijn waarde en kijk naar jezelf, er valt genoeg aan jezelf te verbeteren...

  15. #165
    Benoeta

    Reacties
    2.633
    23-08-2006

    Citaat Geplaatst door marokina16 Bekijk reactie
    echt waar.Dat is haraammmm. Dat is ook gebeurd met mijn broer hij had een relatie met een belgische meisje en dat was echt niet zo prettig voor mijn ouders ze rookte en die zever allemaal tffoooeee ocharme mijn moeder ze huilde bijna altijd.Door die situatie.Als zijn ouders echtte moslims zijn,dat zullen ze je niet accepteren.Dat staat al vast.Als je echt van hem houdt laat je hem met rust,want hij zal alleen ruzie krijgen met zijn ouders. Als je moslim wilt worden dat is een andere verhaal.Maar als je een andere geloof hebt buiten de islam. Dan raad ik je aan om hem met rust te laten.


    Is het niet verstandiger dat hij haar met rust laat. Aangezien het voor hun geen enkel probleem zou zijn om iets met een marokkaan te beginnen omdat zij namelijk vaak hun hart volgen in plaats van hun geweten.

    Als hij zelf er zo op tegen zou zijn geweest had hij wel wat aangepapt met een marokkaanse dus ja als ze er beide niets op tegen hebben dan hoop ik op het allerbeste voor ze.
    Ik hoef geen prins, ik wil een koning.