1. #16
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Dkja Bekijk reactie
    Ik ben jou oma wist je dat.
    wut?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Marlies Bekijk reactie
    Natuurbranden in Nederland worden onbeheersbaar door klimaatverandering.
    https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/238...aatverandering

    Verderop lees ik dit: 15 procent van de vrijwilligers bij de brandweer dreigt ermee te stoppen. Dit kan gevolgen hebben voor de veiligheid.
    https://pbs.twimg.com/media/E3JlHdfW...pg&name=medium

    1+1=2 en worden we misleid of klimaatverandering?
    Misleid.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  3. #18
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Ga lekker slapen.
    Citaat Geplaatst door Dkja Bekijk reactie
    Ik ben jou oma wist je dat.
    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    wut?
    Dit is de meest maffe topic.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Ik steun die klimaathippies wel met de energie transitie.

    Het is ten voordele voor Marokko

    Voor de rest ga ik niet stoppen met vlees enzo.

  5. #20
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Misleid.
    Aluhoedjes?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  6. #21
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Dit is de meest maffe topic.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Door de mens aangezette "klimaatramp" is de grootste debiele theorie die er bestaat..
    Dus je gelooft niet dat de industrie een negatieve impact heeft op het klimaat? Geloof je ook niet dat HARP gebruikt wordt om het klimaat te beïnvloeden?

    Dus ik ben ene debiel als ik zulke dingen lees en serieus neem?
    Sterker door Strijd

  8. #23
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Dus je gelooft niet dat de industrie een negatieve impact heeft op het klimaat? Geloof je ook niet dat HARP gebruikt wordt om het klimaat te beïnvloeden?

    Dus ik ben ene debiel als ik zulke dingen lees en serieus neem?
    Het is debiel om te denken dat door het gebruik van fossiele brandstoffen, de temperatuur zodanig stijgt dat er zogenaamd overal rampen gebeuren. Zoals deze bosbranden... deze dingen waren er altijd al geweest.. en er is geen "normaal" om naar toe te keren. Het is nog debieler om te denken als je met fossiele brandstoffen stopt dat je dan een "stabiel" klimaat creëert. Een stabiel klimaat bestaat niet, en heb je niet in de hand..



    HAARP en andere zwaar militaire experimenten daar heb ik het niet over..

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Het is debiel om te denken dat door het gebruik van fossiele brandstoffen, de temperatuur zodanig stijgt dat er zogenaamd overal rampen gebeuren. Zoals deze bosbranden... deze dingen waren er altijd al geweest.. en er is geen "normaal" om naar toe te keren. Het is nog debieler om te denken als je met fossiele brandstoffen stopt dat je dan een "stabiel" klimaat creëert. Een stabiel klimaat bestaat niet, en heb je niet in de hand..



    HAARP en andere zwaar militaire experimenten daar heb ik het niet over..
    Ik geloof wel dat de opkomst van de zware industrie en de verstedelijking voor milieuproblemen zorgen, dan wel de natuur aantasten.
    Denk je echt dat het bedrijfsleven en hun chemische productieprocessen van de afgelopen twee eeuwen, geen sporen in het milieu hebben achtergelaten?
    In dit verband worden bossen op grote schaal gekapt. De lijst met bedreigde diersoorten is flink toegenomen.
    Het HARP systeem is een onderdeel van deze industrialisering.

    Ben ik een debiel als ik dit schrijf? Ik denk het niet. Ik vind dat de wereld en de mensheid tegen de natuur in handelen. Dit op allerlei niveaus.
    Sterker door Strijd

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Dus je gelooft niet dat de industrie een negatieve impact heeft op het klimaat? Geloof je ook niet dat HARP gebruikt wordt om het klimaat te beïnvloeden?

    Dus ik ben ene debiel als ik zulke dingen lees en serieus neem?
    broer … voor mensen die niet logisch na kunnen denken mket je het simpel houden ….

    Voor de lockdown waren de wateren in Venetië donker en vies door alle boten ………

    Tijdens de lockdown werden de wateren helder en kon je de Bodem
    Van de water zien…..

    Als deze voorbeeld mket tot ze doordringt dan moet je njet eens de moeite nemen om ze te overtuigen …

  11. #26
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik geloof wel dat de opkomst van de zware industrie en de verstedelijking voor milieuproblemen zorgen, dan wel de natuur aantasten.
    Denk je echt dat het bedrijfsleven en hun chemische productieprocessen van de afgelopen twee eeuwen, geen sporen in het milieu hebben achtergelaten?
    In dit verband worden bossen op grote schaal gekapt. De lijst met bedreigde diersoorten is flink toegenomen.
    Het HARP systeem is een onderdeel van deze industrialisering.

    Ben ik een debiel als ik dit schrijf? Ik denk het niet. Ik vind dat de wereld en de mensheid tegen de natuur in handelen. Dit op allerlei niveaus.
    Ik heb het ook niet over het milieu...Het nieuwe asbest, is over 50 jaar alle giftige zonnepanelen die men moet opruimen..

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Ik ben geen expert broer, maar ik durf te zeggen, dat er verbanden te leggen vallen tussen de aantasting van het milieu en klimaatveranderingen.
    Sterker door Strijd

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    broer … voor mensen die niet logisch na kunnen denken mket je het simpel houden ….

    Voor de lockdown waren de wateren in Venetië donker en vies door alle boten ………

    Tijdens de lockdown werden de wateren helder en kon je de Bodem
    Van de water zien…..

    Als deze voorbeeld mket tot ze doordringt dan moet je njet eens de moeite nemen om ze te overtuigen …
    Ja.. Zoiets zeg maar.
    Sterker door Strijd

  14. #29
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik ben geen expert broer, maar ik durf te zeggen, dat er verbanden te leggen vallen tussen de aantasting van het milieu en klimaatveranderingen.
    Natuurlijk wel, maar de effecten daarvan zijn nihil, de natuur zelf is altijd nummer 1 geweest van broeikasgassen.. 1 vulkaan uitbarsting en je hele green new deal kan naar de prullenbak.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Natuurlijk wel, maar de effecten daarvan zijn nihil, de natuur zelf is altijd nummer 1 geweest van broeikasgassen.. 1 vulkaan uitbarsting en je hele green new deal kan naar de prullenbak.
    De stedelijke manier van leven, verstedelijking, zorgt voor vervuiling.

    Niet alleen voor vervuiling, ook voor afhankelijkheid. En afhankelijkheid maakt je chanteerbaar.

    Voor je het weet, belandt je in een maatschappij waarin je totaal afgesneden bent van de natuur en volledig afhankelijk bent van het systeem.
    Sterker door Strijd