1. #121
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    dus jij gaat nu beslissen hoe mensen zich voelen?

    je antwoord hierop kon zijn "wat is de reden dat je het hier een verschrikkelijk regime vindt"

    ben je wel hekemaal lekker? ga lekker naar huis!
    Nee, ik vind dat Fromage gelijk heeft.

    Zakof trekt alles uit zijn verband met zijn opmerking.


    Vergeet ook niet dat vele gastarbeiders gekozen hebben om in NL te blijven,
    en niet terug te gaan naar land van herkomst. En men heeft zelfs gekozen om hun
    familie hier heen te halen.

    En dan nu proberen te zeggen : "Die onder een verschrikkelijk regime leeft ."

    Dat raakt kant noch wal. En geeft aan dat men totaal niet naar de realiteit kijkt in NL.
    Kunnen er zaken beter worden geregeld in NL, natuurlijk.
    Maar om dan de overheid van NL een verschrikkelijk regime te noemen, gaat echt
    veel te ver.

    Maar het is duidelijk dat Zakof de propaganda van Denk als waarheid aanneemt.
    Zeg eens waar blijven al die bewijzen dat NL dokters allochtonen eerder dood laten
    gaan in ziekenhuizen in NL? Die onzin wordt blijkbaar door Zakof al waarheid gezien.
    En door ieder weldenkend persoon, na eerst verontwaardigd te zijn geweest, als
    grove onwaarheid afgeschreven, samen met de andere kolder van Denk.

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    wat voor de 1 verschrikkelijk is is voor de ander super.
    je weet niet in wat voor situatie zakof zit/ wat hij heeft meegemaakt etc
    dat weet je niet omdat je er niet naar vraagt

    vragen stellen hoe wat waarom zal helpen in dialogen...


    jullie beide reageren vanuit een mechanisme besef dat!
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  3. #123
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    wat voor de 1 verschrikkelijk is is voor de ander super.
    je weet niet in wat voor situatie zakof zit/ wat hij heeft meegemaakt etc
    dat weet je niet omdat je er niet naar vraagt

    vragen stellen hoe wat waarom zal helpen in dialogen...


    jullie beide reageren vanuit een mechanisme besef dat!
    Onzin.

    Dus omdat er een mogelijkheid is dat Zakof in een verschrikkelijke
    situatie zit. Is de Nederlandse overheid een verschrikkelijk regime?

    Praat dan nog eens over generaliseren.

    Verder hoeft men in deze niet door te vragen bij Zakof, want het is
    gewoon onwaar wat hij hier stelt.

    We vragen Wilders toch ook niet om zijn ongefundeerde haat jegens
    de moslims uit te leggen. Omdat het gewoon weg onzin is.

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    je eerste woord zegt genoeg.

    nou veel plezier verder
    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Onzin.

    Dus omdat er een mogelijkheid is dat Zakof in een verschrikkelijke
    situatie zit. Is de Nederlandse overheid een verschrikkelijk regime?

    Praat dan nog eens over generaliseren.

    Verder hoeft men in deze niet door te vragen bij Zakof, want het is
    gewoon onwaar wat hij hier stelt.

    We vragen Wilders toch ook niet om zijn ongefundeerde haat jegens
    de moslims uit te leggen. Omdat het gewoon weg onzin is.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  5. #125
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    je eerste woord zegt genoeg.

    nou veel plezier verder
    Dank voor de inhoudelijke reactie!

    De handdoek in de ring gooien is blijkbaar je enige mogelijkheid nog.

    En verder keur jij generaliseren dus blijkbaar goed.

    Denk je dat ook als Wilders alle moslims over een kam scheert?

    Of hanteer je dan wel ineens nuances?

    n.b.

    Het begint me wel steeds meer op te vallen, dat als leden hier
    aangesproken worden op hun ungefundeerde haat jegens het
    westen. Wel vaker precies dezelfde reactie geven als jij nu.

    Men kan niets onderbouwen, en gelooft enkel dat het zo is wat
    men denkt. Als men dan daar op aangesproken wordt, verlaat
    men meteen de discussie. Dat is toch wel een teken aan de wand.

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    wat voor de 1 verschrikkelijk is is voor de ander super.
    je weet niet in wat voor situatie zakof zit/ wat hij heeft meegemaakt etc
    dat weet je niet omdat je er niet naar vraagt

    vragen stellen hoe wat waarom zal helpen in dialogen...


    jullie beide reageren vanuit een mechanisme besef dat!
    Ik raad Zakof aan te vluchten naar een land waar het beter gesteld is.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    haha..gaat RL hier werkelijk onze zakof" hans de trol"verdedigen..
    het komt hier helemaal goed

  8. #128
    MVC Premium

    Reacties
    4.832
    07-04-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Niets bijzonder. In de Tweede Kamer is men dol op de ad hominem.

  9. #129
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Ik raad Zakof aan te vluchten naar een land waar het beter gesteld is.

    Nee ik gun mensen met zo een instelling gerust om te blijven in het
    o zo " verschrikkelijke regime" dat heerst in NL.

    Laat ze lekker blijven, en gebukt gaan onder hun eigen uiterst hypocriete kijk op NL.

    Want zulke uitspraken als die van Zakof zijn natuurlijk gewoon onzin.
    En dat zie je ook aan hun comments, en hun acties.
    Want iedereen zeurt wel, maar vindt het allemaal ondertussen niet
    zo erg. Want niemand kiest ervoor om te vertrekken.

    En dat is de bakermat van hypocritie.

  10. #130
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Nee ik gun mensen met zo een instelling gerust om te blijven in het
    o zo " verschrikkelijke regime" dat heerst in NL.

    Laat ze lekker blijven, en gebukt gaan onder hun eigen uiterst hypocriete kijk op NL.

    Want zulke uitspraken als die van Zakof zijn natuurlijk gewoon onzin.
    En dat zie je ook aan hun comments, en hun acties.
    Want iedereen zeurt wel, maar vindt het allemaal ondertussen niet
    zo erg. Want niemand kiest ervoor om te vertrekken.

    En dat is de bakermat van hypocritie.
    Wellicht denkt men hier dat kolonisatie een optie is net zoals hoe blanken naar een wild vreemd land gingen en verblind werden van al het rijkdom dat daar lag..

    Enige verschil is, de blanken hebben de oorspronkelijke bewoners uitgemoord voordat ze gingen klagen dat ze opmoesten rotten naar eigen land..

  11. #131
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Wellicht denkt men hier dat kolonisatie een optie is net zoals hoe blanken naar een wild vreemd land gingen en verblind werden van al het rijkdom dat daar lag..

    Enige verschil is, de blanken hebben de oorspronkelijke bewoners uitgemoord voordat ze gingen klagen dat ze opmoesten rotten naar eigen land..
    Zo als gewoonlijk weer geen touw aan vast te knopen.

    En totaal weer niet gebaseerd op de werkelijkheid.

    En uitgerekend jij moet spreken over het koloniaal verleden....

    Tisk tisk tisk, jij roept vandaag de dag nog op om kolonien op te richten...

    Wat ben je toch ziende blind.

  12. #132
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    dus jij gaat nu beslissen hoe mensen zich voelen?

    je antwoord hierop kon zijn "wat is de reden dat je het hier een verschrikkelijk regime vindt"

    ben je wel hekemaal lekker? ga lekker naar huis!
    Ik beslis helemaal niet iets over hoe mensen zich voelen. Mijn antwoord was direct en helder, wellicht een tikje hard, maar Nederland heeft geen verschrikkelijk regime. Dat weten jij, ik en Zakof heel erg goed.

    En dan nog, als ik hier echt (onbedoeld) een gevoelige snaar heb geraakt.. de psycholoog staat klaar om te helpen. En nee, dit is geen aanvullende sneer. Ik zeg dit omdat het waar is en omdat Nederland ook hier weer een voorloper is. Als je hulp wilt dan kun je het krijgen, zelfs onder dit verschrikkelijke regime.

  13. #133
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Wellicht denkt men hier dat kolonisatie een optie is net zoals hoe blanken naar een wild vreemd land gingen en verblind werden van al het rijkdom dat daar lag..

    Enige verschil is, de blanken hebben de oorspronkelijke bewoners uitgemoord voordat ze gingen klagen dat ze opmoesten rotten naar eigen land..
    Volgens mij zijn we niet of nauwelijks in Marokko en Turkije geweest.

  14. #134
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Het hele land viel van de week in katzwijm omdat Kamervoorzitter Khadija Arib Tunuhan Kuzu ‘op zijn nummer zette’ (‘de vloer met hem aanveegde’, ‘keihard zijn plaats wees’, ‘in de hoek zette’, ‘gehakt van hem maakte’, enz.), maar het was natuurlijk wel ordinair machtsmisbruik van Arib. En dat iedereen opeens zo vreselijk hecht aan decorum in de Kamer is, na al die scheldpartijen in het verleden waar de SP, Wilders en zelfs premier Rutte bij betrokken waren, nogal hypocriet.
    Alle Arib-verheerlijkers zitten te soppen op dit fragment, waarin trouwens goed te zien en te horen is dat Arib verschrikkelijk zit te zuigen, als je bereid bent het op te merken, althans. Maar dit fragment begint wat eerder, en daarin zie je dat Arib Kuzu de hele tijd al zit te stangen en zelfs openlijk ruzie zoekt.
    Sarcastische sneren
    Als Kuzu staatssecretaris Raymond Knops een complimentje geeft, valt Arib hem in de rede dat de staatssecretaris nu moet oppassen. Echt een fantastische voorzitter ben je dan, als je sarcastische sneren uitdeelt naar een Kamerlid dat aardig is voor een bewindsman. Feitelijk zit je dan tussen die twee te stoken. Kuzu reageert meteen met een sneer terug: “de staatssecretaris niet, u wel.” Arib, als door een wesp gestoken: “Wat bedoelt u precies?” Waarop Kuzu verwijst naar een eerdere uitwisseling tussen hem en de voorzitter, tijdens de Algemene Beschouwingen, dat kennelijk ook al ontspoorde toen Kuzu een compliment maakte. Arib laat hem niet uitspreken: “Je kan blijkbaar geen grapjes maken bij DENK, want humor…” zegt ze, “humor…”.
    De Kamervoorzitter grijpt hier alles aan om Kuzu en zijn partij af te zeiken. Dat vindt iedereen mooi, want door de media wordt de kijker al jaren murw gebeukt met het mantra dat DENK het allochtone spiegelbeeld is van de PVV en een verlengstuk van de Turkse president Erdogan.
    Op een gegeven moment wil Kuzu de staatssecretaris nog een vraag stellen. “De allerlaatste vraag”, zegt een inderdaad merkbaar geïrriteerde Arib. En ze voegt eraan toe: “Maar het hoeft natuurlijk niet.” Dan wordt het Kuzu te gortig. “Ik merk bij u een bepaalde irritatie…” Arib valt hem weer in de rede: “Ach, hou toch op met dit soort opmerkingen.”
    Onredelijk verzoek
    Het is moeilijk te ontkennen dat ze Kuzu al minutenlang zit te treiteren, dat ze hem publiekelijk diskwalificieert, maar als hij daar iets over wil zeggen, mag dat niet. Dat is gewoon dictatoriaal gedrag. “Ik snap dat u vermoeid bent”, zegt Kuzu, “maar ik vraag u wel om mij normaal een debat te laten voeren met de staatssecretaris.”
    Is dat een onredelijk verzoek? Wil iemand echt ontkennen dat Arib het Kuzu bijna onmogelijk maakte te debatteren, hem zelfs probeerde te ontmoedigen nog een vraag te stellen?
    En daarna bijt Arib Kuzu toe dat hij naar huis moet. En het hele land vindt dat prachtig. Meredith Greer van de Joop begint zelfs een hashtag op Twitter: #WijZijnAllenKhadijaArib. Nou, #MeNot! Had Arib tegen Wilders of Baudet moeten zeggen, dat ze naar huis moeten. Dan was iedereen nu alweer peentjes aan het zweten vanwege al die fakkeldragende boze burgers op Het Plein.
    Racistische hoaxberichten
    En het is niet de eerste keer dat DENK zo onbeschoft wordt bejegend door Arib. Ze laat geen gelegenheid voorbijgaan. Ze eiste eens een keer, als een ordinaire anonieme PVV-troll op Twitter, dat DENK afstand moest nemen van de uitspraken van Erdogan (en dat is bonkers, gewoon totale idioterie). In een interview zei ze dat DENK het aanzien van de Kamer aantast, terwijl ze Wilders een compliment gaf. Wilders, die bewindslieden uitscheldt voor ‘bedrijfspoedel’, of ze verwijt een ‘ruggegraat van slagroom’ te hebben, die op een ongelofelijk gênante manier een schoolpleinruzie uitvecht met de premier, tijdens debatten rijen racistische hoaxberichten staat op te lepelen over verkrachtende en aanrandende moslims, maar die volgens Arib de Kamer-regeltjes uit zijn hoofd kent en respect heeft voor de Kamer.
    Maar als een Turk eens wat zegt: “Ga lekker naar huis!” En dan later in de krant wauwelen over ‘respectvol met elkaar omgaan’.
    Vieze Turken van DENK
    Dat is gewoon beschamend. Ik begrijp nu ook wel waarom Aribs naaste medewerkers na een paar maanden allemaal met een burn-out thuis zitten. Ze eist van iedereen respect, maar stelt zich zelf op alsof ze de Nederlandse Cleopatra is.
    Arib is een waardeloze Kamervoorzitter, want vooringenomen en partijdig, gespeend van de minste zelfkritiek en verregaand onbeschoft. Maar nog veel erger vind ik de manier waarop het hele land dit bizarre, despotische gedrag toejuicht. Nog niet zo heel lang geleden moest niemand haar, want loyaal aan de Marokkaanse koning, niet te vertrouwen of gewoon simpelweg Marokkaanse moslim. Maar ze wordt op het schild gehesen nu ze keer op keer die vieze Turken van DENK op hun nummer zet.
    Ik zie jullie, landgenoten, IK ZIE JE.
    *


    http://www.frontaalnaakt.nl/archives...cleopatra.html


    klik op link voor verschillende voorbeelden
    zo is het maar net.

    Zelfverloochening scoort!
    Ze is niets meer dan een vrouwelijke uncle Tom, die hard haar best doet om de overwegend blanke 2e kamer te plezieren. De geschiedenis toont aan dat het altijd slecht afloopt met dit soort lieden.

  15. #135
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Wellicht denkt men hier dat kolonisatie een optie is net zoals hoe blanken naar een wild vreemd land gingen en verblind werden van al het rijkdom dat daar lag..

    Enige verschil is, de blanken hebben de oorspronkelijke bewoners uitgemoord voordat ze gingen klagen dat ze opmoesten rotten naar eigen land..
    Het westen wil gewoon niet realiseren dat de bewoners van de voormalige door kolonialen bezette landen nu hun rekening presenteren.
    * eeuwenlang heeft men de landen leeggeroofd van de grondstoffen (tot op heden gebeurd dat nog steeds door westerse multinationals)
    * tot op heden houden westerse landen de voormalige koloniën in een economische en financiële wurggreep door corrupte regeringen financieel en militair te ondersteunen en deze landen leningen te verstrekken met torenhoge rentes die ze van ze lang zal ze leven niet kunnen terug betalen.
    * overschot aan geprocesseerde en GESUBSIDIEERDE voedsel van de EU en VS worden tegen bodemprijzen in derde wereldlanden gedumpt, waardoor boeren en arbeiders zonder werk komen te zitten. En omdat die corrupte leiders financieel worden gesponsord wordt de binnenlandse voedselproductie niet beschermd.
    * westerse landen bieden corrupte regimes in derde wereldlanden goedkoop wapens aan, zodat ze de eigen bevolking, die opkomt voor gelijkheid, vrijheid en een betere economische situatie, kunnen onderdrukken. Legio voorbeelden!!!

    En dan ga je als westerse land lopen klagen dat er zoveel economische vluchtelingen deze kant op komen???

    DE BRUTALE GORE LEF!

    IEDER actie, kent een reactie. Knoop dat nou eens goed in je oren!