1. #1
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium

    Homoseksualiteit is aangeboren?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.963
    25-09-2010

    Daarmee verklaren ze ongeloof. Je zegt Allah heeft je zo gemaakt maar tegelijkertijd wel een hele bevolking van lot doodgemaakt voor deze daden.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    104
    19-11-2012

    Of je nou bi,les,gay bent je bent gewoon zo geboren

  4. #4
    Gast

    Reacties
    125
    30-08-2015

    Citaat Geplaatst door lailales Bekijk reactie
    Of je nou bi,les,gay bent je bent gewoon zo geboren
    jij bent een schande voor de naam 'Laila' eh shitana

    je bent niet als een duivel geboren maar je wilt en bent een duivel uit jezelf geworden

  5. #5
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lailales Bekijk reactie
    Of je nou bi,les,gay bent je bent gewoon zo geboren
    De Kitaab en Sunnah spreken jou tegen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2
    12-01-2016

    Waar staat dat die gruweldaden op homoseksualiteit sloegen? De vers is op deze manier wel erg uit z'n verband gerukt.

  7. #7
    Gast

    Reacties
    125
    30-08-2015

    ga slapen eh kafir

    wat kom je doen alsof je verstand van zaken hebt?!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2
    12-01-2016

    Citaat Geplaatst door Panther Bekijk reactie
    ga slapen eh kafir

    wat kom je doen alsof je verstand van zaken hebt?!
    Dit is geen antwoord op mijn vraag.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.963
    25-09-2010

    Citaat Geplaatst door ZH1511 Bekijk reactie
    Dit is geen antwoord op mijn vraag.
    Ga de geschiedenis van loet lezen. Met je uit verband gerukt. Die viexe zwamel zijn met meteorieten uitgeschakeld alhamdulillah en dienen als waarschuwing voor ons. De gays van nu gaan enkel eeuwig branden.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    12
    19-02-2016

    Beste A_bdars,

    homoseksualiteit is een identiteitsprobleem. niet aangeboren. Sommige zijn vatbaar voor homoseksualiteit. Netzoals ze zeggen dat bepaalde mensen een aangeboren aggresief karakter hebben. Als je dit van jezelf weet, moet je je dus niet op gevaarlijke wegen verkeren. Vaak gaat het in de opvoeding mis. Een gebrek aan liefde, intimiteit, en een beeld van waar je vandaan komt, en wat je bestemming of doel is is vaak niet aangeleerd. Ik moet wel zeggen dat in de huidige tijd wel veel homo's 'gekweekt' worden.... Daarnaast is het Moreel & Religieus verwerpelijk om homoseksualiteit te praktiseren.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    670
    02-01-2016

    'Homofilie' slaat op de seksuele oriëntatie, 'homoseksualiteit' op de seksuele praktijk.
    Homoseksualiteit (homoseksuele handelingen) is verboden in de islam. Homofilie is een hormoonstoornis dat aangeboren kan zijn. Het ontstaat tijdens de zwangerschap.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    12
    19-02-2016

    Citaat Geplaatst door Schobbejak Bekijk reactie
    'Homofilie' slaat op de seksuele oriëntatie, 'homoseksualiteit' op de seksuele praktijk.
    Correct
    Citaat Geplaatst door Schobbejak Bekijk reactie
    Homoseksualiteit (homoseksuele handelingen) is verboden in de islam. Homofilie is een hormoonstoornis dat aangeboren kan zijn. Het ontstaat tijdens de zwangerschap.
    Handelingen kun je benoemen als gedrag. Want handelingen kun je ook laten. Zelfs als je het heel graag wil. Het is niet voor niets verboden, het is om tegen jezelf te beschermen.
    Een hormoonstoornis? waar heb jij dit vandaan? wanneer is dit bewezen? je moet geen onzin gaan verkopen alsjeblieft.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    670
    02-01-2016

    Citaat Geplaatst door rolofnls Bekijk reactie
    Correct

    Handelingen kun je benoemen als gedrag. Want handelingen kun je ook laten. Zelfs als je het heel graag wil. Het is niet voor niets verboden, het is om tegen jezelf te beschermen.
    Een hormoonstoornis? waar heb jij dit vandaan? wanneer is dit bewezen? je moet geen onzin gaan verkopen alsjeblieft.
    Ik had ooit gelezen dat als een vrouw tijdens de zwangerschap veel cortisol (een hormoon dat gemaakt wordt in de bijnierschors uit cholesterol) aanmaakt tijdens de zwangerschap, dat er een grotere kans bestaat dat het kind homofiel zal zijn.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    12
    19-02-2016

    Citaat Geplaatst door Schobbejak Bekijk reactie
    Ik had ooit gelezen dat als een vrouw tijdens de zwangerschap veel cortisol (een hormoon dat gemaakt wordt in de bijnierschors uit cholesterol) aanmaakt tijdens de zwangerschap, dat er een grotere kans bestaat dat het kind homofiel zal zijn.
    Ik ben 1000 jaar oud. heb een piemel op mijn hoofd groeien van 20 centimeter en trek me af met mijn neus. geloof jij dat ook ?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    12
    19-02-2016

    Ik moet overigens wel zeggen dat homoseksuele gedachten ziek zijn. Maar het is geen ziekte.