1. #1
    Verbannen

    Reacties
    782
    18-08-2003

    Lightbulb Voor de lekkerste recepten KLIK JE HIERR.. <aanraders>

    Lieve Mensen,Ik heb besloten om allerleii lekkere recepten hier te plaatsen er komen zo dadelijk een paar recepten.. Laat het me weten wat jullie van mijn plan vinden beslama..Dikke boesa van moi!!! :kusgrijs:

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    782
    18-08-2003

    We houden het heeeeeeeeel simpel,En aangezien de ramadan er aan komtt is het nog lekkerder voor bij de harira...

    Nodig heden < bladerdeeg, waarmee je o.a loempia`s maakt...
    eieren..


    Bereidingswijze:

    Pak een plakje bladerdeeg leg het plat neer..Was een ei..(niet gekookt gewoon rauw) maak het ei open en leg het op de bladerdeeg..Vouw de blader deeg dicht punt aan punt..En doe er eventueel nog eigeel bij om hem dicht te kunnen plakker( hoef niet mag wel )En bak dat in heet olie..Hmm lekkerrrrr Eetsmakelijk..


    Dat is de eerste een van me lieveling me moeder kan ze heeeeeel ergg lekker maken hopelijk hebben jullie er ietss aan laat het me weten beslama! :kusgrijs: < :blauwkus: > :kusgrijs:

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    12
    24-05-2003

    oooh klinkt lekker tbarak allah alik meer meer we want more!!

    waar kom je trouwens vandaan uit marokko?
    allah oe akbar!

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    782
    18-08-2003

    Ik kom Uit > Teto&uacute;ann Maar me oma en opa wonen nog steeedss in nador Maar wij wonen lekker in tetouan > MAar lieverdd ik ga zo weer een recept plaatsten ff eerst zelf eten BEslama :blauwkus:

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    782
    18-08-2003

    safie I am backkkk

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    297
    25-03-2003

    ik geloof dat het een tunisch gerecht is het heet el brick, heb ik ooit in tunesie gegeten ze doen er ook tonijn bijen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeel sambal........................hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm m
    ik ben blij dat ik een moslim ben!!!
    ALLAH oe akbar....

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    782
    18-08-2003

    Sambal heb ik nog nooit van gehoord :roleyes: maar tonijn doen wij er ook wel bij hoor licht eraan wat je lekker vind

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    152
    24-03-2003

    ja klopt en in tetouan eten ze die veel het heet panadiriad of zo klopt dat?

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    782
    18-08-2003

    JA zoietss ja

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    782
    18-08-2003

    NIemand interesse zo te zien

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    132
    25-12-2002

    jawel ik heb wel intresse.kom maar op .
    Koester wat je hebt
    en treur niet om wat je niet hebt.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.815
    07-04-2003

    tazz 3la topic de elharira
    De Profeet heeft gezegd

    Voorzeker, de geleerden zijn de erfgenamen van de profeten. En voorzeker, de profeten laten geen dinars noch dirhams als erfenis achter. Eerder, zij laten alleen kennis achter als erfenis. Dus een ieder die het vasthoudt (de kennis), heeft dan een groot aandeel (van de erfen

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    220
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hoi,
    ik heb ook interesse in recepten

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    152
    24-03-2003

    ja kom op meid met je recptem

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    195
    03-10-2003

    Origineel gepost door Keltoem
    We houden het heeeeeeeeel simpel,En aangezien de ramadan er aan komtt is het nog lekkerder voor bij de harira...

    Nodig heden < bladerdeeg, waarmee je o.a loempia`s maakt...
    eieren..


    Bereidingswijze:

    Pak een plakje bladerdeeg leg het plat neer..Was een ei..(niet gekookt gewoon rauw) maak het ei open en leg het op de bladerdeeg..Vouw de blader deeg dicht punt aan punt..En doe er eventueel nog eigeel bij om hem dicht te kunnen plakker( hoef niet mag wel )En bak dat in heet olie..Hmm lekkerrrrr Eetsmakelijk..


    Dat is de eerste een van me lieveling me moeder kan ze heeeeeel ergg lekker maken hopelijk hebben jullie er ietss aan laat het me weten beslama! :kusgrijs: < :blauwkus: > :kusgrijs:

    mmmmm, klinkt lekker, alleen is het niet moeilijk om de bladerdeeg dicht te doen, het ei valt er toch zo uit???

    Als je nog meer makkelijke recepten hebt, kom maar op !!!!

    liefs, mardiya