1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.787
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Van Breukelen: 'Labyad in potentie één van de besten in de Eredivisie'

    De voormalig technisch directeur van de KNVB laat zich lovend uit over de ex-speler van onder andere PSV en Sporting Lissabon.





    Als het aan de inmiddels 61-jarige oud-international ligt dan is Zakaria Labyad in potentie één van de beste spelers op de Nederlandse velden. In gesprek met het Algemeen Dagblad bejubelt hij de sterkhouder van de Domstedelingen: ''Hij is via een omweg bij FC Utrecht beland, nadat hij na zijn tijd bij PSV een keuze maakte die achteraf helaas niet goed uitpakte. Hij heeft zich bij FC Utrecht kunnen en mógen herpakken, onder de juiste omstandigheden. Met een goed team, met Erik ten Hag, met Jean-Paul De Jong. Hij kon meegaan in de goede vorm van het team.''

    De echte Labyad moet nog komen, aldus Van Breukelen
    ''Hij heeft laten zien potentieel een van de besten van de Eredivisie te zijn, maar hij moet het zelf blijven waarmaken. Het verwachtingspatroon wordt hoger.'' De voormalige technische baas van de KNVB besluit zijn loftrompet met het bewonderen van een recente ontwikkeling bij FC Utrecht, het met Yassin Ayoub, Sofyan Amrabat en tenslotte Labyad afleveren van Marokkaans-internationals. Hierover zegt Van Breukelen het volgende: ''Dat straalt uit op de club.''

    Photocredit: AFP

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Vind ik ook. Als hij zich doorontwikkelt en Ziyech vertrekt na de zomer is hij potentiële doelwit van Ajax en Ten Hag.
    Utrecht zal 10 miljoen vangen voor hem.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.018
    01-05-2014

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario de dayouti Bekijk reactie
    Nou ik was als 10/11 jarig jongen liever een meisje geweest. Zo voelde ik me ook, heerlijk spelen met barbie poppen die mijn broers stelen bij bart smit
    .

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    561
    19-05-2017

    zag je tegen uzbekistan niks van terug

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.403
    04-12-2010

    Ik lach me kapot hij heeft echt echt verprutst hij liep bij Marokko als een schildpad begrijp niks van wollah zo wedstrijd loop je kapot om te bewijzen je zag het dat hij zich heeft vergist en mischien voor de kaaskoppen wil uitkomen wat denken jullie???

  6. #6
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door MarocFootball Bekijk reactie
    zag je tegen uzbekistan niks van terug
    Ja,tegen de Oezbeken had ie er moeten staan. Harit stal de show.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela