Poll resultaten: Heeft een bellydancer ook een hart? (Een bellydancer die voor mannen danst)

Stemmers
10. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja, ondanks alles zal je altijd een hart blijven hebben.

    7 70,00%
  • Nee, als je na een tijdje dit werk blijft doen, vervaagt je eigen hard in zo een wereldje.

    3 30,00%
  1. #16
    Back.

    Reacties
    592
    17-10-2012

    Leuk! Go on
    Spread love wherever you go. Let no one ever come to you without leaving happier.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.199
    01-02-2013

    Citaat Geplaatst door xSchrijfster01 Bekijk reactie
    Jou verhaal is ook spannend voor het proloog. Wauwie, loved it meteen!
    Haha nu maken jullie MIJ gek!
    Dank je!

    En dat we gek maken hoort erbij met ons als je fans
    Citaat Geplaatst door Wrote_ Bekijk reactie
    MELLS
    Wat houd ik toch van je.
    File #519131: Unpredictable

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    316
    17-05-2013

    Citaat Geplaatst door Mells Bekijk reactie
    Ik weet ik bad hahahahah

    Ik ben blij dat je niet voor clichés gaat en ik ben gek op spanning !!!

    Leuk vervlg bwt!!







    Niet naar haar luisteren, ze is een beetje gek

    Ik ben niet gek..

    Ik ben awesome gek

    En Mallieee de liefde is wederzijds

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4670869
    Closer than love.


    Citaat Geplaatst door Mells Bekijk reactie

    En Wrote_: I LOVE YOU GIRL

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    78
    22-05-2012

    Citaat Geplaatst door _Fadoua_ Bekijk reactie
    Leuk! Go on
    Welkom, new fan!
    Nou ik plaats zometeen een klein vervolgje, dan maar. Hou het in de gaten!

    ''Write to be understood, speak to be heard and read to grow.''


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    78
    22-05-2012

    Citaat Geplaatst door Mells Bekijk reactie
    Dank je!

    En dat we gek maken hoort erbij met ons als je fans
    Haha, ik vind jullie nu al leuk.

    ''Write to be understood, speak to be heard and read to grow.''


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    78
    22-05-2012

    Hoofdstuk 3

    ‘Te saai, vind je niet?’

    Ik bekeek het bellydance pakje, die ik aan deed om het te passen. De bovenkant was crème en de zijkant was bestempeld met rode diamantjes en de onderkant was een lange rok – wat best wel zwaar was, omdat er zoveel steentjes op zaten – dat een scheur had aan zijkant vanaf mijn bovenbenen tot aan m’n enkels.

    Salma bekeek onderzoekend het kostuum en beantwoordde: ‘Ja inderdaad, we vervangen het door deze.’

    Ze hield een beige, crème-achtig pakje in haar handen. Nog voor ik het paste antwoordde ik met een directe ja. Het pakje was beige met gouden steentjes en het rokje was aan de voorkant kort en liep aan de achterkant langer door. Er hoorde een witte bijpassende sjaal en alles was perfect. Voor het eerste had ik een goed kostuum gevonden waarin ik mezelf ook in kon bewonderen.

    ‘Hij is perfect, Sel!’ juichte ik haar toe. ‘Je bent een kanjer, haha.’

    ‘Dat heb ik je altijd al gezegd. Nou ga het gauw eens passen, jij.’ duwde ze me richting de paskamers.

    Ik trok de andere uit en deed het pakje aan dat Salma mij gaf. Ik liep richting de spiegel en bewonderde mezelf. Wie was dat meisje? Een klein glimlachje liet ik verschijnen op m’n gezicht.

    ‘Vanavond word een knaller.’ fluisterde ik mezelf toe.

    ‘Hij staat je beeldig, Hiyam. Deze moet je kopen.’ praatte Salma me in.

    Nadat ik me had omgekleed, liep ik richting de kassa om het te kopen. We liepen de winkel uit en gingen weer terug naar het tentje via de achterdeur, want het was nog gesloten. Salma ging richting haar kamertje en pakte haar spullen in. Ze was gevraagd of ze een show wou geven, iets verderop en stemde daar direct mee in.

    ‘Veel succes, lieverd. Je kunt het!’ juichte ze me toe. Ik lachte haar toe en wenste haar succes voor haar performance.

    Mijn kostuum deed ik aan en mijn haren in een knot, zodat ik de make up kon doen. Ik maakte me vol op en liet me ogen eruit springen door ‘smokey eye’ op te zetten. Nadat ik met de make up klaar was, liet ik mijn donkerblonde haren neervallen en pakte de mousse. Ik deed wat mousse in me haar om er wat volume aan toe te voegen. ‘Dit was het dan, Hiyam. Je gaat het maken.’

    ‘We hielden van je, Hiyam. Hoe kon je ons dit aan doen?’ beschuldigden ze met krokodillentranen in hen ogen.

    ‘IK?! Tuurlijk nou heb ik het weer gedaan. Daar zijn jullie altijd al goed in geweest, een ander de schuld geven. Ik heb je de waarheid gegeven en het is aan jou om te kiezen wat je wilt geloven, tante Fatima.’ schreeuwde ik hen toe.

    ‘Verlaag je stem, Hiyam. Wij hebben zoveel voor je gedaan en dit is je dank? Jij rot kind, ik zie je liever dood dan levend terug. Verdwijn uit mijn ogen. Nu!’ schreeuwde me oom mij toe. Hij gooide al me spullen naar buiten en mij en smeet vervolgens de deur recht voor me gezicht. Barstend van de tranen liet ik mezelf naar beneden zakken.

    ‘Ik zal terug komen met bewijzen, oom en tante. Wacht maar. Ik kom hoe dan ook terug.’ fluisterde ik mezelf toe waarna ik het licht uit deed in me kamertje en richting de zaal liep.

    ''Write to be understood, speak to be heard and read to grow.''


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    78
    22-05-2012

    Citaat Geplaatst door barboera_2ncia Bekijk reactie
    up!!
    Bekende naam, hihi! Welcome. Vervolg word zo geplaatst. X

    ''Write to be understood, speak to be heard and read to grow.''


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    78
    22-05-2012

    Hoofdstuk 3

    3.1

    Mijn heupen bewogen volop met de muziek mee. Het was mijn aanzienlijke performance en ik zou iets enerverends moeten doen zodat de winst zich zal laten vorderen. Ik liet mijn buik trillen en liet mijn handen van boven naar beneden pozen en met mijn bovenlichaam zakte ik na beneden af. Ik liet mezelf weer omhoogtrekken naar boven en met het bijpassend sjaal danste ik ermee door.

    De intro was voltooid. Ik pakte twee stokjes met vuur aan voorkant. Ik liet ze in de lucht werpen en draaide zodat ik op tijd de stokjes in handen kreeg. Dit werd een geplogenheid, zo erg dat het angstloos en correct verliep. Terwijl het de eerste keer een ergerlijk en mislukt optreden was.

    ‘Wees gewoon niet al te zenuwachtig en kijk ze niet te diep in hen ogen aan dan word je nog meer bang en dan ga je falen. Doe gewoon je ding, haal het geld op en vervolgens loop je weg. Gaat dat lukken?’

    ‘Ja, Noor. Begrepen.’ knikte ik voldaan. Ik had het helemaal niet begrepen, misschien voor vijf seconden, omdat het de ene oor in en de andere oor uit ging. De zenuwen gierden gigantisch door me lijf en ik zag dat het tijd was.

    Ik liep richting het kleine podium en zag een stuk of tien mannen mij diep aankijken. Sommige zaten aan de bar en sommige stonden al klaar en zaten op een stoel af te wachten. Ik had liever dat ze aan de bar zaten en niet op mij konden letten, maar jammer genoeg ging dat niet zo in dit wereldje. Hier maakten ze zich klaar om jou hen zien te vergenoegen. Dat was hen doel.

    De muziek begon en ik begon de standaard pasjes te doen. Beetje vibreren met me buik, me heupen aan alle kanten laten spelen en door de zaal heen dansen. Het krukje lag klaar. Met zenuwen door me lijf klasseerde ik me rechtervoet op het krukje en probeerde me bovenlichaam beheerst naar beneden te zakken. Doordat ik te ver ging, viel ik heel hard na achteren en sommige mannen zag ik grinniken van de leed die ze in mij zagen. Ik stond gauw op en hield het bij standaard pasjes.

    Destijds dacht ik geen benul te weten waar ik aan begonnen was, maar ach oefening baart kunst.

    Ik speelde met de stokjes en liet ze rondslingeren door de lucht waardoor de mannen al met briefjes van 50 begonnen te gooien. Dit was een ‘codewoord’ voor: ga een stapje verder, ****.

    Toen ik eenmaal klaar was met de vuurstokjes, was het pauze tijd. Dit was een aansluitende manier van winst draaien. De mannen moeten sowieso blijven en als ze niks te doen hebben, bestellen ze wat en in de meeste gevallen omdat een bellydancer ze de zogeheten dorst geven.

    Het was voor een wat meer opwindende kostuum. De bovenkant hield ik gewoon aan en de onderkant deed ik uit. Ik liet mijn string aan en werkte mijn make up en haren bij. Ik liep weer richting de zaal en meteen kwamen de standaard opmerkingen namelijk er werd vooral gefloten en ook werd er gezegd: jou wil ik nu wel op me hebben, of: kom eens hier, schatje en dans op me.

    Eenmaal op het podium viel me iets op, er was een nieuwkomer bij gekomen. De meeste mannen die hier kwamen kenden ik al heel lang, zelfde gezichten iedere dag, maar deze persoon heb ik nog nooit eerder gezien en ik zag hem geen enkel blik geven – wat best vreemd was, in mijn ogen. Hij sprong eruit en sprak me aan. ‘Niet doen, Hiyam. Niet doen.’ werd er een stemmetje in me hoofd verteld.

    Zodra de muziek was begonnen liep ik richting de mannen die met geld heen en weer wapperden. Ik liep langs hem heen en zag hem geen enkel geld bij zich hebben – nog meer vreemd. Hij had groene ogen, dat was namelijk het eerste wat me opviel. Ik begon op een van de mannen te zitten en direct stopte hij drie briefjes van 50 tussen mijn borsten. Ik danste heen en weer op zijn *** en zag hem verlustigen, vervolgens beet ik op zijn oor om zijn lust te amplificeren.
    Toen ik klaar was met hem, liep ik naar een andere man die zat te zwieren met vijf briefjes van 50. Dit was goud, dacht ik bij mezelf. Ik moest wat buitengewoons doen waardoor het geld werd beloond in zijn ogen. Ik danste op zijn *** en kwam dichter naar zijn lippen toe. Zijn heldere blauwe ogen beschouwden mij en hij begon me ontstellend te zoenen. Nadat hij klaar was liet hij zijn beloning zien met een klein lachje.

    En nog steeds zag ik de belangwekkende man mij aanzien – zonder geld, niks – en hij kwam maar niet uit m’n hoofd. Ik liep naar hem toe en probeerde hem te verleiden – iets wat iedere bellydancer dient te doen om klanten aan te trekken. Het enige wat ik kreeg was een kleine briefje die hij in mijn bh douwde waarna hij een knipoogje gaf. Ik wist dat deze man niet ordinair was waardoor ik een klein lachje liet vallen voor hem. Ik besefte dat ik mijn belofte verbrak namelijk: een bellydancer laat zich zelf nooit verleiden door haar klant.

    Toen het allemaal afgelopen was, liep ik richting mijn kamer en verzamelde het geld bij elkaar. Het kleine witte papiertje viel op de grond, tussen de briefjes. Natuurlijk, helemaal vergeten! Ik opende het briefje en zag dat er een klein tekstje op stond:

    ‘Als je het verleden los laat, zal je pas weten wie je bent.
    Laat me je redden.
    0657493022

    Mohcin.’

    ''Write to be understood, speak to be heard and read to grow.''


  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    78
    22-05-2012

    Citaat Geplaatst door _Fadoua_ Bekijk reactie
    -
    ?

    ''Write to be understood, speak to be heard and read to grow.''


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    78
    22-05-2012

    Citaat Geplaatst door Amira-el Bekijk reactie
    Uppp
    Welkom!

    ''Write to be understood, speak to be heard and read to grow.''


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.199
    01-02-2013

    OMYGOODNESS WAT ZIELIG :O

    Die Mohcin zal haar en mij redden dat weet ik zeker


    En Wrote_: I LOVE YOU GIRL
    Citaat Geplaatst door Wrote_ Bekijk reactie
    MELLS
    Wat houd ik toch van je.
    File #519131: Unpredictable

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    316
    17-05-2013

    Citaat Geplaatst door Mells Bekijk reactie
    OMYGOODNESS WAT ZIELIG :O

    Die Mohcin zal haar en mij redden dat weet ik zeker


    En Wrote_: I LOVE YOU GIRL
    Maaallieeeeeee, hallooo! Je vergeet dat hij mij ook gaat redden

    & ILOVEYOUTO MIJN GEKKERD

    &UPPPAAAA!

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4670869
    Closer than love.


    Citaat Geplaatst door Mells Bekijk reactie

    En Wrote_: I LOVE YOU GIRL

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    822
    04-12-2012

    Oooeeppsssaaaaaa

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.417
    10-08-2011

    upsaaa nieuwe fan meld zich aan
    Iesiej MIJN Zonneschijntje