1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Mis je

    Citaat Geplaatst door Chamalia00
    Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen. Het is inmiddels nu twee jaar uit met mijn ex, maar ik mis hem zo ontzettend erg. Ik zag hem afgelopen zaterdag maar hij mij niet. Hij is echt zoveel veranderd en ziet er zo goed uit. Hij was altijd al leuk maar nu is hij hot. Ik had het lef niet naar hem toe te gaan en hem onder ogen te komen. Ik maakte dat ik wegkwam en hij mij niet kon zien en sindsdien kennen mijn hart en hersenen geen rust.

    De reden dat het uitging was omdat ik het uitmaakte door mijn negatieve omgeving. Ik dacht dat het mijn vriendinnen waren maar achteraf bleken ze misgunnende hypocrieten te zijn. Hij was behalve mijn liefde ook mijn beste vriend. Hij was degene aan wie ik alles kon vertellen en andersom ook. Hij was degene die ik blind kon vertrouwen en mijn vertrouwen in hem nooit heeft geschaad. Hij was degene die mij een gevoel van waarde gaf. Hij was degene op wie ik kon vertrouwen als ik het niet meer zag zitten. Ik wil hem zo graag vertellen wat ik de afgelopen jaren heb moeten doorstaan.

    De spijt en schuldgevoelens vreten mij op.
    .

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Hij heeft allang een nieuwe chick die hij balt

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Als ik zo je stukje lees zou het me niet verbazen als zn teleurstelling op een gegeven moment veranderde in afschuw of zelfs haat naarmate de gevoelens steeds meer verdwenen. Ya blew it.
    If you 'don't know', Allah knows.

  4. #4
    3 gebruikers

    Reacties
    40
    17-06-2016

    Nu heb je mij
    Utrecht tot aan Maastricht.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Chamalia00 Bekijk reactie
    Ik kan de negativiteit niet bij hebben, want ik voel me al belabberd.
    Werd het gevoel sterker nadat je hem zag of was het al (ongeveer) even sterk?
    If you 'don't know', Allah knows.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Je blijft hangen terwijl de meeste en wie weet ook je vriendinnen je voorbijstreven. Kijk de positieve kant er van: vrij van verwachtingen van anderen zorgt voor innerlijke rust.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    11
    12-03-2016

    Bel/app hem mocht je zijn nummer nog hebben.

  8. #8
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Citaat Geplaatst door Chamalia00 Bekijk reactie
    Ik kan de negativiteit niet bij hebben, want ik voel me al belabberd.
    [QUOTE][/QUOTE]

    .

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    accepteren en doorgaan. meer kan ik er niet over zeggen.

  10. #10
    SARAH&SEMMY ❤

    Reacties
    420
    14-09-2006

    Hij denkt mss dat je hem nog haat of niet meer leuk vindt, je voelt je zo belabberd omdat je de moed niet had om hem te aans te spreken dan hadden jullie kunnen praten mss houdt hij nog van je!! Je hebt jezelf alleen maar meer pijn gedaan. zoek hem op en laat zien dat je van hem houdt zo maak je alleen jezelf kapot. Je moet je gevoel achterna gaaan niet jouw fake ass vriendinnetjes.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door sammy22 Bekijk reactie
    Hij denkt mss dat je hem nog haat of niet meer leuk vindt, je voelt je zo belabberd omdat je de moed niet had om hem te aans te spreken dan hadden jullie kunnen praten mss houdt hij nog van je!! Je hebt jezelf alleen maar meer pijn gedaan. zoek hem op en laat zien dat je van hem houdt zo maak je alleen jezelf kapot. Je moet je gevoel achterna gaaan niet jouw fake ass vriendinnetjes.
    Ik bedoel als hij van haar hield en ze het met hem uitmaakte om maar even in dat soort scnarios en termen te praten, dan is het toch wel mogelijk dat hij haar dat kwalijk heeft genomen. Een man toont die dingen niet altijd en accepteert de struggle maar als hij er eenmaal overeen is en weer helder kan nadenken, dan kan dat veranderen in een afkeur naar de persoon. Dat hoeft uiteraard niet perse het geval te zijn. Ik zeg het alleen
    If you 'don't know', Allah knows.

  12. #12
    SARAH&SEMMY ❤

    Reacties
    420
    14-09-2006

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ik bedoel als hij van haar hield en ze het met hem uitmaakte om maar even in dat soort scnarios en termen te praten, dan is het toch wel mogelijk dat hij haar dat kwalijk heeft genomen. Een man toont die dingen niet altijd en accepteert de struggle maar als hij er eenmaal overeen is en weer helder kan nadenken, dan kan dat veranderen in een afkeur naar de persoon. Dat hoeft uiteraard niet perse het geval te zijn. Ik zeg het alleen
    Klopt daarom kan ze beter op een normale manier uitpraten anders blijft het haar achtervolgen zelfs als ze iemand anders trouwt. Meskiena liefdesverdriet steekt maar inshAllah alles komt goed met je meid.

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door sammy22 Bekijk reactie
    Klopt daarom kan ze beter op een normale manier uitpraten anders blijft het haar achtervolgen zelfs als ze iemand anders trouwt. Meskiena liefdesverdriet steekt maar inshAllah alles komt goed met je meid.
    Ik snap het wel als de jongen zoiets heeft van, wat kom je praten. Zij is degene die er een punt achter heeft gemaakt. Dus als hij niet wilt praten met haar dan moet ze voor lief nemen.

  14. #14
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Neem contact met hem op, misschien voelt hij het ook nog wel zo.
    HAGENEESJE

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Meskienaaatje.. maar lief klein schaapke toch.