1. #233221
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Just s. Bedankt voor je woorden. Moge Allah je belonen voor je beproeving. Iets soortgelijks heb ik ook meegemaakt. Ook een droom, maar lang niet zo gedetailleerd. Maar wel de plek waar de tumor zat was juist. Alleen de artsen moesten nog de diagnose bijstellen.
    Wat ik na alles heb ervaren is om op Allah te vertrouwen.

    Moge Allah ons behoeden voor deze ziekte.
    Amien.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #233222
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Olifantje en juno

    Hele tekst geschreven en weg is die. Zo hatelijk gewoon. Moet echt tapa gaan downloaden.

    Ik reageer straks inhoudelijk voor nu ameen ameen!! We zitten op de 38weken nu kan elk moment gebeuren. Cartier ring en horloge olifantje
    Je zit gewoon op het eind!!
    Geweldig nieuws hoor. Weer een bb bw kindje insha Allah.
    Al ingedaald op zo n manier dat je gewoon niet van huis kunt? Ik had dat ik net 10 m kon lopen en binnen die straal een toilet moest hebben.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #233223
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Ik stap net de bus in, dus ik vraag aan die buschauffeur “meneer gaat u naar het ziekenhuis?” Antwoordt hij met “nee sorry ik ben aan het werk”

    Ik heb nog steeds de slappe lach ervan, droge humor

  4. #233224
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ik stap net de bus in, dus ik vraag aan die buschauffeur “meneer gaat u naar het ziekenhuis?” Antwoordt hij met “nee sorry ik ben aan het werk” [emoji38] [emoji38]

    Ik heb nog steeds de slappe lach ervan, droge humor
    Je hele dag weer goed!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #233225
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Juno ben je Ziek? Allah y chafiek.. Allah y rezqek be sa7a zjdieda.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  6. #233226
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Juno ben je Ziek? Allah y chafiek.. Allah y rezqek be sa7a zjdieda.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Amien.
    La a hbiba. Ik moet een operatie ondergaan om een klier uit mn hals te halen om 100% zeker te weten dat ik nog 'schoon' ben. Gaat om 1% twijfel die mn artsen nog hebben....heb al meerdere puncties en scans gehad. Maar ze willen 100% zeker weten. Operatie is al paar keer uitgesteld.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #233227
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Het is jammer hoe wij vrouwen onderling met elkaar kunnen omgaan. Weet niet wat hier is voorgevallen, niet mijn zaken maar kom op.

    Moge Allah ons allen leiden.

  8. #233228
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Amien.
    La a hbiba. Ik moet een operatie ondergaan om een klier uit mn hals te halen om 100% zeker te weten dat ik nog 'schoon' ben. Gaat om 1% twijfel die mn artsen nog hebben....heb al meerdere puncties en scans gehad. Maar ze willen 100% zeker weten. Operatie is al paar keer uitgesteld.
    Aaaah hamdulilah. Fijn dat ze zo voorzichtig zijn. En inchaallah ben je er gauw van af en ben je 100% schoon

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  9. #233229
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Olifantje preggie? Mabrouk Allah y htik waqfa sahla

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  10. #233230
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Je hele dag weer goed!
    Haha ja echt, mijn dag kon niet meer stuk. Althans dat dacht ik toen

    Moge Allah je bijstaan bij je operatie en in sha Allah komt er alleen maar goed nieuws uit.

  11. #233231
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Het is jammer hoe wij vrouwen onderling met elkaar kunnen omgaan. Weet niet wat hier is voorgevallen, niet mijn zaken maar kom op.

    Moge Allah ons allen leiden.
    Ik weet t ook ni eerlijk gezegd . Was wel meteen een bevestiging van dil ..je bent echt weer op mnl..twijfelde namelijk effe

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  12. #233232
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Olifantje

    Ben blij om te horen dat het goed gaat met je ouders. Laat ze maar lekker genieten in Marokko. En je zoontje laten we eerlijk zijn zijn mooie karakter heeft hij echt wel van jou. Daar mag je echt trots op zijn. Denk niet dat het een fase is maar echt de manier van opvoeden vanuit jou kant.

    Canada zei ik later in het jaar haha nu is het veels te koud tenzij je daar van houd.

    Mijn ouders vragen niks maar ik ben gewoon plakband haha ben daar gemiddeld twee x per week ik doe alles en bel ze dagelijks maar heb toch het gevoel dat ik te weinig doe

    Ik wil die horloge met zwarte lederen band en de bijpassende ring in het witgoud zilver en zwart. Love it gewoon

  13. #233233
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Juno

    Mijn god praat niet over wc ik leef daar gewoon kan letterlijk nergens heen. Maar we krijgen er wat moois voor terug lhamdoullah.

    Khayr in sha Allah. Ik hoop dat je snel onder het mes kan en die en helemaal schoon word verklaar. Allah chafih ljami3.
    Hoe is het met de dames?

  14. #233234
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Onderdekoffer

    Ameen. Soukran lieffie. Hoe is het met jou en je lieve opa en oma

  15. #233235
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Hrs

    Ik weet niet wat er is voorgevallen en het is niet mijn zaak zeg je waarom ermee bemoeien? Vraag dan op ze minst wat er aan de hand is als je het echt goed bedoelt. Tikkeltje schijnheilig noem ik dit.