1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Koud weer: twee veldhospitalen opgezet in Chichaoua en Tinghir

    Op Koninklijke instructies, hebben de Koninklijke Strijdkrachten (FAR) twee veldhospitalen opgezet in de provincies Chichaoua en Tinghir.



    De Koninklijke Strijdkrachten hebben twee veldhospitalen opgezet in de landelijke gemeente Lalla Aziza in de provincie Chichaoua en in de landelijke gemeente M'semrir in de provincie Tinghir.

    Deze operatie heeft tot doel de bijstand en hulp aan de inwoners van deze regio's te versterken om de aanzienlijke daling van de temperaturen in verschillende delen van het Koninkrijk het hoofd te bieden, aldus een verklaring van FAR.

    De twee veldhospitalen zijn voorzien van middelen voor het uitvoeren van medische diensten in verschillende specialiteiten, waaronder kindergeneeskunde, gynaecologie, interne geneeskunde, chirurgie, cardiologie, traumatologie, oogheelkunde, tandheelkunde en diergeneeskunde, aldus de verklaring.

    De twee veldhospitalen zullen naast een apotheek met een verscheidenheid aan geneesmiddelen ook elk radiologie en analytische eenheden hebben.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Marokkkkaan Bekijk reactie
    Een veldhospitaal met alle faciliteiten, laat me niet lachen dat hebben ze niet eens in een normaal ziekenhuis. Hebben ze daar ook een dokter bij?

    jij hebt vast issues met de Marokkaanse autoriteiten... ben je wel eens in Marokko geweest?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Marokko is gewoon gaar bezig. Lopen 200 jaar achter.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17
    18-07-2017

    het marokkaans leger heeft wel goede dokters in Marokko, dat kan je van de privee niet altijd zeggen!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Marokko is gewoon gaar bezig. Lopen 200 jaar achter.
    ze hebben anders wel meer dan 14.000 koran scholen. zo kan je het ook bekijken....

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Calimeros zijn weer aan het janken

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    ze hebben anders wel meer dan 14.000 koran scholen. zo kan je het ook bekijken....
    Wat hebben we aan die scholen als ze hen niet de juiste 'aqeedah meegeven? De meeste Marokkanen omarmen een flikker als koning, democratie, zionisme en globalisme. Daarnaast walgt de gemiddelde marokkaan van de shari'ah.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Wat hebben we aan die scholen als ze hen niet de juiste 'aqeedah meegeven? De meeste Marokkanen omarmen een flikker als koning, democratie, zionisme en globalisme. Daarnaast walgt de gemiddelde marokkaan van de shari'ah.
    de gemiddelde Marokkaan walgt van de shari' ah en je geeft de koning de schuld?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    de gemiddelde Marokkaan walgt van de shari' ah en je geeft de koning de schuld?
    De schuld ligt uiteraard bij de 3ullema en het volk. De Koning is slechts een weerspiegeling van het volk. Daarom zie ik ook graag een nucleaire atoombom vallen op Marokko.
    Hoe kunnen de moslims nou strijden tegen de ongelovigen?? Pas wanneer de munafiqeen uit ons midden verdwijnen. Sowieso gaat dat snel gebeuren. Kijk maar naar de opkomende holocaust dat in extreem rechtse kringen in samenwerking met elite joden in Europa op de planning staat.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    De schuld ligt uiteraard bij de 3ullema en het volk. De Koning is slechts een weerspiegeling van het volk. Daarom zie ik ook graag een nucleaire atoombom vallen in Marokko.
    pas maar op dat je die morgen niet in je graf bezorgd krijgt... en waarom zou je dat niet moet verwachten...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    pas maar op dat je die morgen niet in je graf bezorgd krijgt... en waarom zou je dat niet moet verwachten...
    Hoezo ik pleit voor een Khilafah en Shariah en de vernietiging van nationale staten met vijanden van Allah als inwoners.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Hoezo ik pleit voor een Khilafah en Shariah en de vernietiging van nationale staten met vijanden van Allah als inwoners.
    Door te zeggen dat je een atoombom op moslims daar graag ziet vallen? je hebt niet lang genoeg stil gestaan bij je woordkeuze en dat alleen al kan je een daling van 70 jaar in de hel kosten...

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Door te zeggen dat je een atoombom op moslims daar graag ziet vallen? je hebt niet lang genoeg stil gestaan bij je woordkeuze en dat alleen al kan je een daling van 70 jaar in de hel kosten...
    Je kraamt onzin uit. Als er moslims in Marokko waren dan zouden ze pleiten voor de shari'ah. Als ze onderdrukt worden moeten ze de wapens oppakken. Doen ze dat niet krijg je ribabanken, mensenwetten, striptenten, parenclubs, tippelzones, discotheken, sekstoerisme, armoede, corruptie drugshandel, alcoholhandel, hervormen en corrupt maken van Islam en haar bronnen en zero vooruitgang.

    Ken je het verhaal niet van een godvrezende man die tussen ongelovigen woonde in een stad dat vernietigd zou worden? De engelen vroegen aan Allah wat te doen, want ze wouden de stad niet vernietigen omdat er 1 gelovige tussen zat. Dus Allah antwoordde en zei tegen hen dood hem eerst! Ik ga kijken of ik de bron kan vinden.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Je kraamt onzin uit. Als er moslims in Marokko waren dan zouden ze pleiten voor de shari'ah. Als ze onderdrukt worden moeten ze de wapens oppakken. Doen ze dat niet krijg je ribabanken, mensenwetten, striptenten, parenclubs, tippelzones, discotheken, sekstoerisme, armoede, corruptie drugshandel, alcoholhandel, hervormen en corrupt maken van Islam en haar bronnen en zero vooruitgang.

    Ken je het verhaal niet van een godvrezende man die tussen ongelovigen woonde in een stad dat vernietigd zou worden? De engelen vroegen aan Allah wat te doen, want ze wouden de stad niet vernietigen omdat er 1 gelovige tussen zat. Dus Allah antwoordde en zei tegen hen dood hem eerst! Ik ga kijken of ik de bron kan vinden.
    tuurlijk ken ik dat verhaal, maar die man deed totaalniks en verzweeg van alles en deelde geen kennis met de rest van die stad... Marokko is alles behalve dat... er zijn 14.000 koran scholen... het feit dat de munkar die jij ziet niet verdwijnt wilt niet zeggen dat mensen daar de munkar niet aan het bestrijden zijn. Iwa ga maar even een vrouw in het openbaar betasten en kijk of je de woede van de gemeenschap zult overleven....


    Vriend... breng jezelf eerst in veiligheid door morgen de brug te oversteken.. kom pas dan iets zeggen over wat er in het hart zit van andere mensen, want zulke uitspraken waarover je geen kennis hebt kan jou je geloof kosten. Ik wil net zo graag als jij een khalifa zien op deze wereld, maar bi'l7ikmati walma3idati al hasana en zonder mijn eigen daden te verliezen.

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    De schuld ligt uiteraard bij de 3ullema en het volk. De Koning is slechts een weerspiegeling van het volk. Daarom zie ik ook graag een nucleaire atoombom vallen op Marokko.
    Hoe kunnen de moslims nou strijden tegen de ongelovigen?? Pas wanneer de munafiqeen uit ons midden verdwijnen. Sowieso gaat dat snel gebeuren. Kijk maar naar de opkomende holocaust dat in extreem rechtse kringen in samenwerking met elite joden in Europa op de planning staat.
    school voorbeeld khawarij.