1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    226
    17-05-2004

    De pil????

    op de eerstedag van je mestruatie begin je voor de eerste keer de pil in te nemen, en na je mentruatie (een week later ongeveer) heb je voor de eerste keer seksuele betrekking. Kan dat kwaad, of ben je vanaf de eerste dag dat je de pil correct inneemt beschermd tegen zwangerschap???

    Dank jullie voor jullie antwoord.
    onzekerheid is de enige zekerheid die je hebt in het leven

  2. #2
    ♥Alhamdoulilah♥

    Reacties
    11.177
    18-09-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Zou het niet weten sorry..

  3. #3
    Tege ZINLOOS Geweld

    Reacties
    97
    15-06-2004

    nee maak niet uit zolang jij de pil gebruikt die sterk voor genoeg voor je is hoef je niet bang te zijn



    dus have fun
    Mijn geloof betekent vrede, het leert me juist te leven
    met vrede voor me mede het verleden te vergeten en me richten op het heden, voor we duiken in de mist , vergeet de duivel luister dit
    heb respect voor iedereen en respecteer wat ieder is, want iedereen heeft ze geloof maar we delen geschiedenis...

  4. #4
    Verloofd

    Reacties
    291
    10-11-2003

    Ga naar de dokter die kan je medische advies geven.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    133
    27-08-2004

    hoi hoi

    Dat raad ik je wel af je begint net met de pil en dan ben je niet voor 100 % beschermd tegen zwangerschap als je na een week al gemeenschap hebt . Dus als je niet of nog niet zwanger wilt worden ken je beter een condoom gebruiken voor de zekerheid. Dat is wat mijn dokter mij vertelde toen ik voor t eerst met de pil begon.

    groetjes
    sarah
    MIJN LIEVE OPA IK HOU VAN JE EN ZAL JE NOOIT VERGETEN!UIT T OOG MAAR NIET UIT T HART. ALLAH I RA7MEK. 05-11-2005

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    133
    27-08-2004

    ik weet niet welke pil je gebruikt of van plan bent te gebruiken want er is er een waardoor je vocht vasthoud en je dikker maakt maar voor alle info kan je natuurlijk ook gewoon bij je huisarts langs gaan

    suc6!!!
    MIJN LIEVE OPA IK HOU VAN JE EN ZAL JE NOOIT VERGETEN!UIT T OOG MAAR NIET UIT T HART. ALLAH I RA7MEK. 05-11-2005

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    552
    10-04-2003

    ik heb het al 8458 keer uitlegt gekregen ik snap het nog steeds niet, ik weet het ik ben dom

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    34
    14-09-2004

    Ik vind dat je zoiets hier best niet kan vragen! De meeste zullen maar wat antwoorden zonder dat ze echt zeker zijn! Je neemt dan een risico!
    Ga gewoon naar de apotheker of je huisarts, en die legt het je uit, dan kan je op 2 oren slapen!

    Succes!

  9. #9
    Hilversum babe

    Reacties
    2.248
    15-06-2004

    kan per pil veschillen ik meende m de eerste dag NA mijn menstuatie ingenomen te hebben en dan hele strip leeg maken dan moet je even 3 a vier dagen stoppen dan wordt je ongesteld en pas na je menstruatie weer met n nieuwe strip beginnen zo hoort het denk ik