1. #31
    veni vidi vici

    Reacties
    91
    27-01-2005

    Waarom staat dit artikel op een site voor Marokkanen? Als je geen Indonesisch bloed hebt heb je hierover eigenlijk geen recht van spreken. Zeker niet op de manier zoals Aldikip en Handsome_G hierover spreken. Waar zij mee bezig zijn is gewoon Nederlander-bashen. Wees blij dat autochtoon Nederland deze site weinig bezoekt, want na het lezen van een aantal commentaren hierboven krijg ik zelfs zin om op de PVV te stemmen...

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    16
    10-12-2016

    Citaat Geplaatst door HaroenS Bekijk reactie
    Waarom staat dit artikel op een site voor Marokkanen? Als je geen Indonesisch bloed hebt heb je hierover eigenlijk geen recht van spreken. Zeker niet op de manier zoals Aldikip en Handsome_G hierover spreken. Waar zij mee bezig zijn is gewoon Nederlander-bashen. Wees blij dat autochtoon Nederland deze site weinig bezoekt, want na het lezen van een aantal commentaren hierboven krijg ik zelfs zin om op de PVV te stemmen...


    Niks beters te doen dan anoniem moslims bashen?

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    9.208
    17-03-2006

    Citaat Geplaatst door HaroenS Bekijk reactie
    Waarom staat dit artikel op een site voor Marokkanen? Als je geen Indonesisch bloed hebt heb je hierover eigenlijk geen recht van spreken. Zeker niet op de manier zoals Aldikip en Handsome_G hierover spreken. Waar zij mee bezig zijn is gewoon Nederlander-bashen. Wees blij dat autochtoon Nederland deze site weinig bezoekt, want na het lezen van een aantal commentaren hierboven krijg ik zelfs zin om op de PVV te stemmen...
    Dus omdat we geen indos zijn mogen we niet weten in wat voor hypocriete land we leven? Best typisch he.
    Om tot de waarheid te komen trekken de Westerlingen er wat van af, tellen de Joden er wat bij op en veranderen de Amerikanen van onderwerp

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door HaroenS Bekijk reactie
    Waarom staat dit artikel op een site voor Marokkanen? Als je geen Indonesisch bloed hebt heb je hierover eigenlijk geen recht van spreken. Zeker niet op de manier zoals Aldikip en Handsome_G hierover spreken. Waar zij mee bezig zijn is gewoon Nederlander-bashen. Wees blij dat autochtoon Nederland deze site weinig bezoekt, want na het lezen van een aantal commentaren hierboven krijg ik zelfs zin om op de PVV te stemmen...
    Ha ik zie dat jij hier dus niet zo vaak komt......

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    https://www.historischnieuwsblad.nl/...e-bersiap.html

    Er was enorm veel geweld, maar van verschillende kanten.

    De latere Indonesische Stafchef van het leger en later minister van defensie, Nasution was in opleiding tot officier in het KNIL toen de oorlog uitbrak.
    Na de nederlaag van de Japanners namen de Britten tijdelijk de macht over in Nederlands-Indie.
    Het geweld van diverse kanten brak los, tegen Nederlanders, maar ook onderling.
    Alle indonesiers die het niet met de Javanen eens waren, geen gehele breuk met Nederland wilden maar een federatie, statenbond met NL werden door Javaanse doodseskaders vermoord.
    Talloze bendes criminelen trokken moordend, rovend en vervrachtend over de eilanden.

    Nasution trok zijn KNIL uniform uit en ging leiding geven aan vrijheidsstrijders.
    Probeerde er lijn in te brengen, de excessen tegen te gaan binnen die groepen.

    In de jaren '60 vertelde hij dat in die tijd enorme geweldsspiraal was geweest.
    Zeker door NL soldaten maar ook van de kant van de Indonesiërs sprak hij.

    Er zou onderzoek worden gedaan hoe het in die tijd was gegaan.
    Extreem geweld van BEIDE kanten, maar daar had Indonesie geen trek in.
    Nu wordt alleen het geweld van één zijde onderzocht.

  6. #36
    veni vidi vici

    Reacties
    91
    27-01-2005

    Dus Handsome, jij roept eigenlijk nu op om onschuldige Nederlanders hiervoor te straffen? Volgens mij zijn de meeste Nederlandse burgers hier niet bij geweest.. Een beetje raar idee van rechtvaardigheid heb jij...

  7. #37
    veni vidi vici

    Reacties
    91
    27-01-2005

    Gitane Ik heb daar geen reden toe. Het intellectueel niveau hier is niet altijd erg hoog. Het staat hier vol met fluisteringen van de satan. Jammer dat jullie mohammedanen dat niet doorhebben...

  8. #38
    veni vidi vici

    Reacties
    91
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door muslim23 Bekijk reactie
    Niks beters te doen dan anoniem moslims bashen?
    Anoniem? Je ziet mijn naam, je ziet mijn foto.. Of heb jij het over jezelf?
    En ik moslims bashen? Hoe kom je daar bij?

  9. #39
    veni vidi vici

    Reacties
    91
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door Karima_X Bekijk reactie
    Dus omdat we geen indos zijn mogen we niet weten in wat voor hypocriete land we leven? Best typisch he.
    Als jij het hier niet naar je zin hebt in dit vlgs jou hypocriete land weet je wat je te doen staat Karima.
    Elk land heeft wel zwarte bladzijden in zijn geschiedenis, Nederland dus ook.
    Nederland verbergt in elk geval niet wat er in koloniale tijden is gebeurd. Weet jij wat Holland op de Banda eilanden heeft gedaan? Ik wel. Weet jij wat Holland op Aceh heeft gedaan? Ik wel. Vraag de gemiddelde Nederturk wat zijn voorouders hebben uitgespookt in Asia Minor, Zuidoost Europa en Arabië en hij zal nog altijd trots zijn. Spreek hem verder aan op gruweldaden gepleegt door de Osmaanse Turken en hij zal boos worden. Luister Karima, jij leeft hier in het Dar el Salaam. Daarom kwamen je ouders of grootouders naar hier. Hier is het namelijk goed. Als jij het niet met mij eens bent, vertrek dan. Ga naar het 'islamitische' Marokko of het nog 'islamitischer' Turkije. In mijn optiek leef je dan in her Dar el harb, maar misschien past dat gewoon bij jou

  10. #40
    veni vidi vici

    Reacties
    91
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door Catenaccio Bekijk reactie
    hypocriet volk
    Ciao! Goede reis!

  11. #41
    veni vidi vici

    Reacties
    91
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door Handsome_G Bekijk reactie
    Ze verdienen echt meer leed en pijn dan wat ze er nu voor terug krijgen.
    Arme handsome..... Heb je die naam aan jezelf gegeven? Ik denk het wel, anders zouden we je foto zien.
    Dus, voor koloniale misdaden moet ik volgens jou gestraft worden?
    Moet jij opgehangen worden als blijkt dat jouw opa een seriemoordenaar was? Moet jouw hand er af omdat jouw broer heeft gestolen?
    Waarom ga jij niet gewoon weer naar de basisschool joh. Wordt hoog tijd.

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Dus eerst beloven dat er vrede is en na de rand afschieten

    Ja verschrikkelijk arme weerloze mensen afmaken

    En waarom zo lang wachten totdat iedereen dood is om minder slachtoffers uit te keren

    Zelfs tot het einde blijven jullie viezerikken

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Attentie. Bekijk reactie
    Ze zijn zo vies en goedkoop bro dat ze gewoon andermaal samenheulen met Rusland terwijl de Russen mh17 hebben neergeknald

    Totaal geen ruggegraat deze stumpers
    ja broh wees op je hoede

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Attentie. Bekijk reactie
    Doe ik 2 jaar al ahki....


    2 jaar lang stap ik niet met Nederlandse toeristen in dezelfde vliegtuig. .


    Alhamdulilah altijd met moslims. Altijd veilig
    Hahaha

    Het belangrijkste broh is vrouwen wanneer ze geen invloed meer hebben op onze vrouwen dan zijn hun duivelse plannen mislukt

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Attentie. Bekijk reactie
    Ben ik volkomen mee eens akhi

    Alleen vergeet niet dat onze profeet (vzmh) ons heeft gewaarschuwd over dat als dajjal komt dat we dan onze vrouwen en dochters thuis moeten vastbinden anders zijn ze de zijne

    Allahy 7fed wa ha
    klopt dat gaat zelfs gebeuren in medina en mekka

    Maar vergeet niet deze duivels zijn sluw ze gebruiken hun manier van denken dat ze propaganderen in scholen in marokko om de jeugd dus de toekomst te vergiftigen met hun gedachte

    Remedie is boekoe haram hun scholen moeten gesloten worden en het marokkaanse rijkdommen dat de elite momenteel steelt investeren in eigen onderwijs maar dit is helaas onhaalbaar omdat het ben ik bang de elite niet zomaar los laat