1. #286
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door PlaPlu Bekijk reactie
    jij bent echt ver heen.. smerig rat
    Wat zijn volgens jou dan de beweeg redenen waarom die mensen gaan demonstreren?

    Angst dat Israel nog groter gaat worden. Niets meer dan dat.

    Als je dat echt niet ziet, zou ik heel graag de redenen willen horen
    waar jij aan denkt waarom men aan het demonstreren is.

    En je hoeft niemand te beledigen hier.
    Ik noem je ook geen smerige schapen neuker.

  2. #287
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door PlaPlu Bekijk reactie
    Israel zal falen,
    Net zoals de VS zal falen
    Glazen bol kijkwerk is dat.

    Maar wat zijn de redenen waarom men gaat demonstreren volgens jou?
    Waarom zijn vele leden hier zo aangedaan met de huidige ontwikkelingen?

    Volgens mij heeft het allemaal met angst-gevoelens te maken.

    Ik moet eerlijk zijn dat ik die in deze zaak ook een beetje heb.

    Met die gekke Trump weet je maar nooit wat er komen gaat.

    Zo kijk ik ook naar de Noord Korea situatie.

  3. #288
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Turkije heeft dinsdag gedreigd alle diplomatieke betrekkingen met de Verenigde Staten te verbreken als Trump Jeruzalem als hoofdstad van Israël erkent.



    Ook de Arabische Liga, de Palestijnse Autoriteit en Saudi-Arabië hebben steen en been geklaagd over Trumps plan. Trump heeft daarom met de Palestijnse president Abbas en andere Arabische leiders over de kwestie getelefoneerd. Hij sprak ook de Israëlische premier Netanyahu.

    De buitenlandvrouw van de Europese Unie, Federica Mogherini, waarschuwde dinsdag "dat elke actie die de vredesinspanningen ondermijnt om twee staten voor Israëli's en Palestijnen in het leven te roepen, vermeden moet worden". Functionarissen in Washington meldden eerder dat Trump woensdag bekend zou maken Jeruzalem als hoofdstad van Israël te erkennen.

    Al tientallen jaren ijveren de VN ervoor dat de status van Jeruzalem in vredesonderhandelingen tussen Israëli's en Palestijnen wordt vastgesteld. Vrede zou gaan rusten op twee staten die naast elkaar leven, een Joods en een Palestijnse. Oost-Jeruzalem zou dan hoofdstad van Palestina worden.
    Ik dacht dat zo'n maatregel van Trump te verwachten viel!
    Daarbij komt dan ook nog dat hij alles behalve een diplomaat is.

    Meer een opgeblazen windbuil die als een olifant door de porseleinkast dendert en daarbij hypergevoelige situaties laat escaleren!
    Zeker zullen er weer de nodige slachtoffers vallen; over en weer.

    Maar waar ik maar kan, roep ik iedereen op om vooral kalm te blijven en niet te laten verleiden tot eigen rechter spelen.
    Dit is een zaak voor diplomaten en niet voor ophitsers die zélf buiten schot blijven en zich alleen in de handen zullen wrijven als er dodelijke slachtoffers vallen!
    Blijf alsjeblieft kalm!l

  4. #289
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Blijf alsjeblieft kalm!l


    Het is zinloos om in te gaan op de islamhatende provoceer repertoire van sommige leden.

  5. #290
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Zouden ze "Islamistische leiders" iets doen?

    Denk het niet..
    Die hebben het druk met ophitsen!
    Ik hoop dat men niet naar hun opruiende retoriek luistert!
    Wat er verandert is slechts een zaak voor diplomaten en niet voor ons gewone burgers!

  6. #291
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Er gaat oorlog komen. Dit moet je niet wegzetten als iets kleins. Let maar op.

    Dit is een mooie beslissingen eigenlijk van tramp, dit gaat de umma dichter bij elkaar brengen, ipv verdelen
    Ik denk niet dat de wereld op nog een oorlog zit te wachten en als dit desondanks toch gebeurt, zal die in de kiem gesmoord worden.
    Zinloos bloedvergieten is dat!

  7. #292
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Die hebben het druk met ophitsen!
    Ik hoop dat men niet naar hun opruiende retoriek luistert!
    Wat er verandert is slechts een zaak voor diplomaten en niet voor ons gewone burgers!
    Toen ze werden vergast en leven verbrand hier in Europa had een of andere idiote sultan het mooie idee om ze op te vangen.
    En zie hier de resultaat, stank voor dank.
    Zelfde in Marokko, de koning MV had het briljante idee om ze op te vangen en wat gebeurde erna juist ze vermoorden arabieren in het midden oosten.
    Praten en diplomatie werkt enkel in de nadeel van de Arabieren.

  8. #293
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    [QUOTE=macro201;133081016]Toen ze werden vergast en leven verbrand hier in Europa had een of andere idiote sultan het mooie idee om ze op te vangen.
    En zie hier de resultaat, stank voor dank.
    Zelfde in Marokko, de koning MV had het briljante idee om ze op te vangen en wat gebeurde erna juist ze vermoorden arabieren in het midden oosten.
    Praten en diplomatie werkt enkel in de nadeel van de Arabieren.[/QUOTE

    ?

    Maak jij naast je eigen smaakje Fake News, nu ook een eigen vorm van de geschiedenis?

  9. #294
    MVC Lid

    Reacties
    230
    25-11-2005

    [QUOTE=Al-Mahdi;133081067]
    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Toen ze werden vergast en leven verbrand hier in Europa had een of andere idiote sultan het mooie idee om ze op te vangen.
    En zie hier de resultaat, stank voor dank.
    Zelfde in Marokko, de koning MV had het briljante idee om ze op te vangen en wat gebeurde erna juist ze vermoorden arabieren in het midden oosten.
    Praten en diplomatie werkt enkel in de nadeel van de Arabieren.[/QUOTE

    ?

    Maak jij naast je eigen smaakje Fake News, nu ook een eigen vorm van de geschiedenis?
    Nee, hij heeft eigenlijk gelijk, wikipedia kan je daarbij verder helpen toen de spanjaarden de joden aan het afslachten waren was het Marokko die ze opgevangen heeft.
    Natuurlijk weten we allemaal wat er na gebeurd is toen de geheime dienst de joden begon angst aan te jagen en ze er van te overtuigen naar israel te verhuizen.
    Het is ze gelukt.
    Het jammere aan al dit is dat de joden nu met alles wat ze hebben Israel moeten vast houden want op het moment dat ze het verliezen.
    En dit zal ongetwijfeld gebeuren vroeger of later dat bewijst de geschiedenis wel.
    Dan zijn ze letterlijk nergens meer gewenst.
    Het westen heeft ze altijd gehaat en uitgemoord en de arabieren zullen ze na de laatste zestig jaar ook niet meer warm verwelkomen.
    Eigenlijk extreem jammer ze hadden een huis kunnen kopen en leven in Palestina maar nee, ze wouden een eigen land.
    Zucht

  10. #295
    MVC Lid

    Reacties
    230
    25-11-2005

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Hij bedoeld dat de gemiddelde Amerikaan een extreme hekel heeft aan moslims en hij slechts uit wat de gemiddelde Amerikaan denk en wilt.
    De gemiddelde Amerikaan heeft nog nooit een moslim leren kennen.
    Lekker makkelijk om iets of iemand te haten gebaseerd op fox news

  11. #296
    MVC Lid

    Reacties
    230
    25-11-2005

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    " Niks in deze wereld is onze angst waard."

    Vertel dat maar aan al die mensen die aan het demonstreren zijn
    tegen Trumps idiote plannen.

    Allemaal gevoed door angst, voor wat er komen gaat.
    Maar er gaat inderdaad wat komen de vraag is of je angst jouw moet verlammen en of je banger moet zijn voor het hiernamaals of het leven

  12. #297
    Definitief uitgelogd

    Reacties
    546
    24-12-2011

    Citaat Geplaatst door angell Bekijk reactie
    De gemiddelde Amerikaan heeft nog nooit een moslim leren kennen.
    Lekker makkelijk om iets of iemand te haten gebaseerd op fox news
    Het werk van de journalistieke media wat geen fundamenten bevat. Men stort zich altijd in die bodemloze put. Met het resultaat dat er voor niks wordt gehaat..

  13. #298
    MVC Lid

    Reacties
    230
    25-11-2005

    Citaat Geplaatst door Niksmeetemaken Bekijk reactie
    Het werk van de journalistieke media wat geen fundamenten bevat. Men stort zich altijd in die bodemloze put. Met het resultaat dat er voor niks wordt gehaat..
    Vertel me er wat van. Het is trouwens moeilijk om iets of iemand te haten als je hem of haar leert kennen.
    Dat is een feit.

  14. #299
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Heeft Turkije al zoals beloofd alle politieke betrekkingen met de Verenigde Staten verbroken?

  15. #300
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    turkije dit turkije dat
    turkije
    turkije
    turkijeeeeee


    toetert
    toeteren

    tuuuut..
    Citaat Geplaatst door _Felix_ Bekijk reactie
    Heeft Turkije al zoals beloofd alle politieke betrekkingen met de Verenigde Staten verbroken?
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''