1. #61
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door studente. Bekijk reactie
    Ben wel benieuwd.
    someone who minds her own business

  2. #62
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door jongetjje Bekijk reactie
    Zwaar in de hold!

  3. #63
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Jaa true. Dat bedoelde ik ook. Ik denk dat elke vrouw (mannen overigens ook) wel onzekerheden heeft. Maar je hebt wel een grens vinnik
    Yes. Elk mens heeft onzekerheden. Er is wel een verschil tussen onzeker zijn en onzekerheden hebben.

  4. #64
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Try
    Je bent 1 van de weinige mannelijke leden die ik respecteer door het karakter, intelligentie, gedragscodes, vrouwvriendelijkheid en geduld. Het ontbreekt je ook niet aan sarcasme. Vind het alleen jammer dat je actief bent op m.nl. Een getrouwde man hoort hier niet thuis.

  5. #65
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Je bent 1 van de weinige mannelijke leden die ik respecteer door het karakter, intelligentie, gedragscodes, vrouwvriendelijkheid en geduld. Het ontbreekt je ook niet aan sarcasme. Vind het alleen jammer dat je actief bent op m.nl. Een getrouwde man hoort hier niet thuis.
    Baraka Allaahu fieki voor je reactie. Mijn vraag luidt vervolgens zuster: waarom hoort een getrouwde man hier niet te zijn en ongetrouwde mannen wel? Ik vind zowel getrouwde als ongetrouwde moslim mannen en vrouwen horen hier niet niet enkel getrouwde mannen. Of zeg ik iets vreemds, corrigeer me dan

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #66
    #PrayforNouri.

    Reacties
    286
    28-01-2012

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    someone who minds her own business
    Klinkt vrij positief. Dankjewel hr bloemie



  7. #67
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Baraka Allaahu fieki voor je reactie. Mijn vraag luidt vervolgens zuster: waarom hoort een getrouwde man hier niet te zijn en ongetrouwde mannen wel? Ik vind zowel getrouwde als ongetrouwde moslim mannen en vrouwen horen hier niet niet enkel getrouwde mannen. Of zeg ik iets vreemds, corrigeer me dan
    Wa feek. Niemand hoort hier thuis maar in mijn ogen horen getrouwde mensen niet thuis hier.

  8. #68
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Wa feek. Niemand hoort hier thuis maar in mijn ogen horen getrouwde mensen niet thuis hier.
    Na3am is jouw mening. Ik vind een getrouwde man die hier is net zo erg als een ongetrouwde man.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  9. #69
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Na3am is jouw mening. Ik vind een getrouwde man die hier is net zo erg als een ongetrouwde man.
    Het is even erg..maar een getrouwde man heeft een vrouw en het laatste wat zijn huwelijk nodig heeft is een forum. Het kan invloed hebben op het huwelijk(ik zeg niet dat jij je hier schuldig aan maakt). Het kan leiden naar zaken wat Allaah verafschuwt zoals zina en praten met andere vrouwen. Niet elke man staat sterk in zijn schoenen. Daarom kun je beter wegblijven van m.nl.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Het is even erg..maar een getrouwde man heeft een vrouw en het laatste wat zijn huwelijk nodig heeft is een forum. Het kan invloed hebben op het huwelijk(ik zeg niet dat jij je hier schuldig aan maakt). Het kan leiden naar zaken wat Allaah verafschuwt zoals zina en praten met andere vrouwen. Niet elke man staat sterk in zijn schoenen. Daarom kun je beter wegblijven van m.nl.
    Klopt. Een ongetrouwde man kan verliefd worden en trouwen en getrouwde man kan verliefd worden en scheiden door dit forum.

    Ik geef je wel gelijk wat betrrft getrouwde mensen die hier niet thuis horen.

  11. #71
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Het is even erg..maar een getrouwde man heeft een vrouw en het laatste wat zijn huwelijk nodig heeft is een forum. Het kan invloed hebben op het huwelijk(ik zeg niet dat jij je hier schuldig aan maakt). Het kan leiden naar zaken wat Allaah verafschuwt zoals zina en praten met andere vrouwen. Niet elke man staat sterk in zijn schoenen. Daarom kun je beter wegblijven van m.nl.
    Iedereen kan in zina vallen en een getrouwde man heeft thuis tenminste een vrouw waarmee hij zich tegen zina kan beschermen terwijl een ongetrouwde dit niet heeft dus die lijkt mij meer in gevaar. Beste wat iemand kan doen is kennis delen van geleerden en zo min mogelijk onzinnig kletsen. Dan doen we nog iets goeds met onze tijd hier. Ala ***** hal, jij vind wat je vind en daar heb jii je redenen en ik vind wat ik vind en daar heb ik me redenen voor. Moge Allaah ons allen leiden en onze tijd laten besteden aan nuttige zaken voor onze agira. Amien

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #72
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Iedereen kan in zina vallen en een getrouwde man heeft thuis tenminste een vrouw waarmee hij zich tegen zina kan beschermen terwijl een ongetrouwde dit niet heeft dus die lijkt mij meer in gevaar. Beste wat iemand kan doen is kennis delen van geleerden en zo min mogelijk onzinnig kletsen. Dan doen we nog iets goeds met onze tijd hier. Ala ***** hal, jij vind wat je vind en daar heb jii je redenen en ik vind wat ik vind en daar heb ik me redenen voor. Moge Allaah ons allen leiden en onze tijd laten besteden aan nuttige zaken voor onze agira. Amien
    Ameen. Zoals je weet stel ik je altijd vragen dus bijdeze...

    Zou je het fijn vinden als je vrouw actief zou zijn op m.nl?

  13. #73
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door Dadel. Bekijk reactie
    Klopt. Een ongetrouwde man kan verliefd worden en trouwen en getrouwde man kan verliefd worden en scheiden door dit forum.

    Ik geef je wel gelijk wat betrrft getrouwde mensen die hier niet thuis horen.
    We horen hier allemaal niet thuis. Fitna site.

  14. #74
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Ameen. Zoals je weet stel ik je altijd vragen dus bijdeze...

    Zou je het fijn vinden als je vrouw actief zou zijn op m.nl?
    Nee, dat zou ik nooit accepteren en nooit toestaan. Wat is je punt zuster

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    We horen hier allemaal niet thuis. Fitna site.
    Ik heb die banane haar masker gekocht vandaag