1. #1
    Bad bitch.

    Reacties
    1.318
    28-06-2010

    Steeds dezelfde fouten maken.

    Wie heeft hier ook last van en klinkt het bekend in de oren?

  2. #2
    Hoceima!<3

    Reacties
    5.531
    09-06-2009

    Dan worden we toch vrienden?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    280
    27-05-2013

    Je valt constant op Marokkaanse mannen he terwijl je hier anders beweerd you naughty racist.

  4. #4
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    Citaat Geplaatst door El3onsoria Bekijk reactie
    Wie heeft hier ook last van en klinkt het bekend in de oren?
    ik leer altijd van mijn fouten
    fouten maken, erkennen en eraan werken om te verbeteren maakt een individu wijzer

    leer van je fouten meid
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Beetje (boel) dom, niet?
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  6. #6
    Bad bitch.

    Reacties
    1.318
    28-06-2010

    Weyow, mensen.
    Doe rustig, niet mij persoonlijk aanvallen of zo he, b7al jullie kennen mij.
    Maar ontopic, bij bepaalde dingen maak je toch telkens dezelfde fout. Ookal weet je niet waarom. Kan iemand dat verklaren?

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    4.026
    26-04-2015

    Citaat Geplaatst door El3onsoria Bekijk reactie
    Weyow, mensen.
    Doe rustig, niet mij persoonlijk aanvallen of zo he, b7al jullie kennen mij.
    Maar ontopic, bij bepaalde dingen maak je toch telkens dezelfde fout. Ookal weet je niet waarom. Kan iemand dat verklaren?
    Omdat we mensen zijn. Mensen zijn dom.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door El3onsoria Bekijk reactie
    Weyow, mensen.
    Doe rustig, niet mij persoonlijk aanvallen of zo he, b7al jullie kennen mij.
    Maar ontopic, bij bepaalde dingen maak je toch telkens dezelfde fout. Ookal weet je niet waarom. Kan iemand dat verklaren?
    Ik reageer normaal gesproken niet in dit sub-forum maar deze quote vond ik in dit geval wel passend, misschien dat je er wat aan hebt. Mensen kunnen veranderen maar vaak vervallen ze inderdaad, ik ook, uiteindelijk weer terug in oude 'gewoonten':

    A scorpion asks a frog to carry it across a river. The frog hesitates, afraid of being stung, but the scorpion argues that if it did so, they would both drown. Considering this, the frog agrees, but midway across the river the scorpion does indeed sting the frog, dooming them both. When the frog asks the scorpion why, the scorpion replies that it was in its nature to do so.
    https://en.wikipedia.org/wiki/The_Scorpion_and_the_Frog

  9. #9
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ik reageer normaal gesproken niet in dit sub-forum maar deze quote vond ik in dit geval wel passend, misschien dat je er wat aan hebt. Mensen kunnen veranderen maar vaak vervallen ze inderdaad, ik ook, uiteindelijk weer terug in oude 'gewoonten':



    https://en.wikipedia.org/wiki/The_Scorpion_and_the_Frog
    en zo is het ook
    natuur van de mens kan je never en nooit veranderen
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    blijven herhalen hahaa herkenbaar en dan ''je leert het ook nooit''

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    58
    30-08-2016

    is logisch toch.. aard van het beestje. Veranderen is heel lastig.. jij bent uniek en je bent wie je bent.
    Als iemand niet bij je past, dan is dat heel normaal, en ja ook jammer.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    285
    01-10-2016

    Citaat Geplaatst door El3onsoria Bekijk reactie
    Weyow, mensen.
    Doe rustig, niet mij persoonlijk aanvallen of zo he, b7al jullie kennen mij.
    Maar ontopic, bij bepaalde dingen maak je toch telkens dezelfde fout. Ookal weet je niet waarom. Kan iemand dat verklaren?
    Jouw keuzes maak jij niet zelf daarom. Alles wat jij doet is niet jouw keuze hehe

  13. #13
    Bad bitch.

    Reacties
    1.318
    28-06-2010

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ik reageer normaal gesproken niet in dit sub-forum maar deze quote vond ik in dit geval wel passend, misschien dat je er wat aan hebt. Mensen kunnen veranderen maar vaak vervallen ze inderdaad, ik ook, uiteindelijk weer terug in oude 'gewoonten':



    https://en.wikipedia.org/wiki/The_Scorpion_and_the_Frog
    Waw, wat een leerzaam verhaaltje. Mensen doen inderdaad domme dingen, waarbij ze zichzelf afvragen waarom? Maar soms ben je van nature zo, waar je niets aan kan doen.
    Citaat Geplaatst door opzoekers1234 Bekijk reactie
    en zo is het ook
    natuur van de mens kan je never en nooit veranderen
    Is het voor jou herkenbaar om steeds dezelfde fouten te maken?
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    blijven herhalen hahaa herkenbaar en dan ''je leert het ook nooit''
    Blijven herhalen is denk ik het beste wat je kunt doen ja. Blijven geloven in jezelf.
    Citaat Geplaatst door Doordachtend Bekijk reactie
    is logisch toch.. aard van het beestje. Veranderen is heel lastig.. jij bent uniek en je bent wie je bent.
    Als iemand niet bij je past, dan is dat heel normaal, en ja ook jammer.
    Veranderen inderdaad niet. Maar stel je voor he, je komt altijd te laat op werk bijvoorbeeld en je krijgt hierdoor problemen. Zou je jezelf dan niet beloven voortaan altijd op tijd te zijn? Maar wederom mislukt het weer. Terwijl het voor anderen een eitje is. Weird right?
    Citaat Geplaatst door youwat Bekijk reactie
    Jouw keuzes maak jij niet zelf daarom. Alles wat jij doet is niet jouw keuze hehe
    Meen je dit serieus? Je kies zelf wat je doet. In de meeste dingen heb je een keuze die je kunt maken, naar mijn mening.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    285
    01-10-2016

    Als je bang bent kies je ervoor om bang te zijn? Nee toch?

    Ewa emoties kifkif als keuzes

  15. #15
    Mannelijk lid

    Reacties
    198
    24-09-2016

    ik ga je advies geven ondanks dat je vaak irritant doet
    mohim kijk.

    als je dezelfde fout blijft maken is dat hoogst waarschijnlijk omdat je de bron niet hebt aangepakt.
    je kan wel zeggen ik zal niet meer met dat soort personen omgaan of dat soort jongens zoeken MAAR als jij niet weet waarom je dat uberhaupt doet dan zal je het niet lang volhouden omdat je niet begrijpt waarom je dat niet mag.
    Tranquility