1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Is je vrouw op de hoogte hiervan? Zoja, is zij het eens met jouw strategie?!


    Ik ben trouwens heel benieuwd naar haar kijk en terugblik op de bevalling. Wat zou ze nu anders willen doen bijvoorbeeld? Zou je aan haar kunnen vragen of ze dit een keer met ons wil delen?
    Zij vind goed. We krijgen daardoor onze nachtrust. Kraamzorg medewerker geeft ook aan dat die 2 uur niets uitmaakt behalve als de baby echt duidelijk maakt dat ze nu wilt slapen.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Zij vind goed. We krijgen daardoor onze nachtrust. Kraamzorg medewerker geeft ook aan dat die 2 uur niets uitmaakt behalve als de baby echt duidelijk maakt dat ze nu wilt slapen.
    maak het je zelf makkelijk en ga lekker in een andere kamer slapen ..... rekaxed a BB

  3. #33
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ze slaapt nu nog steeds door. Dit gaat de gehele dag zo door. Alleen en enkel in de nacht wordt ze opeens een schreeuwende monster. Ik ga daarom voorlopig door met die laatste 2 uur wakker houden.

    Op tanden bijten? Als er een oplossimg bestaat waarom zou je. Die 2 uur wakker houden is niet eens schadelijk. Als je zou zeggen dat ze psychische of lichaamlijke schade zou oplopen zou ik je wel begrijpen.
    Waarschijnlijk verandert ze in een 'monster'- hoe kun je zo een lief frummeltje überhaupt zo noemen - omdat haar papa zo dom is om haar wakker proberen te houden. Dat gaat compleet in tegen de natuur van een newborn!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Tja je krijgt er geen gebruiksaanwijzing bij he helaas.het is gewoon uitproberen en kijken wat het beste werkt.

  5. #35
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Topicstarter moet gewoon nog een beetje aan het idee wennen dat een baby geen rekening houd met volwassenen.

    Baby's laten ongegeneerd boertjes en windjes. Ze slapen op meest rare tijden (net als pubers maar die zijn erger!) Maak je borst maar vast nat

    Ik hou het liever nog even bij babyboekjes lezen.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    9.437
    26-12-2013

    Birko je moet lekker doen wat je wilt. Wil je nu al beginnen met je kind haar basisbehoefte te ontnemen, vooral doen. Misschien kan je haar ook haar eten ontnemen en haar niet te veel aan te raken. Zij geeft wel aan dat ze dat nodig heeft maar ja ze gaat vast niet dood als je haar wat langer weglegt toch.

    Kansloze hufter dat je bent.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    9.437
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    maak het je zelf makkelijk en ga lekker in een andere kamer slapen ..... rekaxed a BB
    Ga bij tanger slapen. Hij kruipt virtueel alvast in je wrattenreet.

  8. #38

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Ik heb er verder totaal geen verstand van maar klinkt echt niet goed, zo zielig. Wel kinderen willen, maar niet de lasten..

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    421
    25-08-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Birko je moet lekker doen wat je wilt. Wil je nu al beginnen met je kind haar basisbehoefte te ontnemen, vooral doen. Misschien kan je haar ook haar eten ontnemen en haar niet te veel aan te raken. Zij geeft wel aan dat ze dat nodig heeft maar ja ze gaat vast niet dood als je haar wat langer weglegt toch.

    Kansloze hufter dat je bent.
    Mooie reactie!



    Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

  10. #40
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Jouw kind heeft aandacht en liefde nodig. Ze is pas geboren, is doodnormaal dit. Maar als ze overdag veel slaapt en snachts niet zou ik wel een duidelijke dag nachtritme aanhouden. Als ze overdag veel slaapt dan zou ik r wel op tijd wakker maken voor haar voeding.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Jouw kind heeft aandacht en liefde nodig. Ze is pas geboren, is doodnormaal dit. Maar als ze overdag veel slaapt en snachts niet zou ik wel een duidelijke dag nachtritme aanhouden. Als ze overdag veel slaapt dan zou ik r wel op tijd wakker maken voor haar voeding.
    Probleem is dat ze direct doorslaapt. Ze is nu bijv wakker met wat hikjes. Ze valt zo denk ik in slaap... rond 23:00 maak ik haar wakker amders hebben we opnieuw geen nachtrust. Ik maak haar dan beetje moe voor het slapen gaan.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Ik heb er verder totaal geen verstand van maar klinkt echt niet goed, zo zielig. Wel kinderen willen, maar niet de lasten..
    Geloof me als je nachtrust iedere keer wordt afgepakt dan praat je andeds en ga je opzoek naar oplossingen.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    110
    01-07-2016

    Het is normaal dat een newborn vaker s’nachts wakker is dan overdag. Ze hebben nog geen normaal dag- en nachtritme, want dat hadden ze in de buik ook niet.
    Dat ontwikkelt zich vanzelf en je hoort een pasgeborene helemaal niet wakker te houden. Stop daarmee. Het is even doorbijten voor jullie, maar het komt vanzelf goed in sha Allah.

    In love ♡


  14. #44

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Geloof me als je nachtrust iedere keer wordt afgepakt dan praat je andeds en ga je opzoek naar oplossingen.
    Maar niet ten koste van de baby. Ze is pas geboren, nog geen normaal ritme maar dat komt nog. Het is algemeen bekend dat je de eerste 3 maanden gebroken nachten zal hebben. Tuurlijk het is zwaar ik moet er ook op dit moment niet aan denken. Maar dat is wel de realiteit als je een kind neemt, dacht je dat het makkelijk was?

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    9.437
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Geloof me als je nachtrust iedere keer wordt afgepakt dan praat je andeds en ga je opzoek naar oplossingen.
    Kon jouw dochter ook maar op zoek naar oplossingen. Je ziet het gewoon niet he?

    Je pakt haar slaap af en je zegt niks aan de hand. Zii pakt jouw slaap af en je straft haar. Terwijl zij een engeltje is, zij doet alles op impuls. Haar eigen lichaam geeft aan wat ze nodig heeft. Terwijl jij controle hebt over jezelf. Waarom ga je niet overdag een paar uurtjes dutten dan? Of wil je wetenschappelijke onderbouwing hebben dat jij als vader iets moet inleveren voor het welzijn van je kind?

    Ik denk oprecht dat jij mentaal niet in orde bent.