1. #31
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Senna2000 Bekijk reactie
    Los van mij. Jij weet toch o zo veel. Ik verwacht een antwoord op mijn vraag.
    Ja, ik vind het walgelijk. Het is MIJN mening. Ik leef liever in het westen, dan zo extreem, lelijk en hoogmoedig overkomen.
    Surah 33:36:

    “Het past een gelovige man of een gelovige vrouw NIET, wanneer Allah en Zijn Boodschapper over een bepaalde zaak een besluit hebben genomen, dat zij dit IN TWIJFEL trekken. En iedereen die Allah en Zijn Boodschapper ongehoorzaam is, verkeert zeker in een DUIDELIJKE dwaling.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #32
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Begrijp echt niet waarom jij op haar ingaat en haar zo graag wil overtuigen.Laat gaan man.
    Het is geen kwestie van willen overtuigen, het is een kwestie van deze zogenaamde geschoolde dwaallicht op haar plek zetten die de sunnah walgelijk noemt en mensen ezels en denkt dat zij geschoold is met haar westerse uni terwijl ze niet eens weet hoe roddo te moeten verrichten.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    19
    23-08-2019

    Grappig dat je dat woord bij elke comment gebruikt. Iets nieuws geleerd? Anyways, het is genoeg geweest. Heb jullie teveel podium gegeven. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag btw.
    Ik wens jullie een fijne dag tegemoet. Houd je vooral bezig met je eigen zussen/dochters.
    Stay safe boys.

  4. #34
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Senna2000 Bekijk reactie
    Grappig dat je dat woord bij elke comment gebruikt. Iets nieuws geleerd? Anyways, het is genoeg geweest. Heb jullie teveel podium gegeven. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag btw.
    Ik wens jullie een fijne dag tegemoet. Houd je vooral bezig met je eigen zussen/dochters.
    Stay safe boys.
    Veel succes uni girl.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #35
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Je moet in je achterhoofd houden dat je hier veelal met kleine puberende meisjes te maken hebt.Kleine meisjes die in hun pubertijd al beginnen te fantaseren over het huwelijk.Ze hebben echt geen flauw benul wat dat inhoudt.Ik zelf heb vaak alleen medelijden met ze.
    Pubers hebben geen vrijspel. Als ze onzin uitkramen worden ze gecorrigeerd en gaan ze door met hun arrogante gedrag en zelfs de sunnah walgelijk noemen, dan worden ze op hun plek gezet.

    Medelijden inderdaad, niemand is perfect walakien jezelf moslima noemen en dan een kwestie dat is bepaald door Allah walgelijk noemen en andere mensen ezels noemen en haar zelf geschoold noemen met haar akhlaq en hersenpan van een ui.

    Allah yadiha en haar soort genoten en moge Allah onze nageslacht beschermen tegen deze fitan en dwalingen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Het is geen kwestie van willen overtuigen, het is een kwestie van deze zogenaamde geschoolde dwaallicht op haar plek zetten die de sunnah walgelijk noemt en mensen ezels en denkt dat zij geschoold is met haar westerse uni terwijl ze niet eens weet hoe roddo te moeten verrichten.
    Vind je het gek waarom het moeilijk is om te trouwen. De meeste vrouwen zo geïndoctrineerd door media en universiteiten. Wie wil met zo’n vrouw trouwen ?

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Het is geen kwestie van "niet willen" maar "niet kúnnen". Uiteindelijk wil elke vrouw of man wel trouwen.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    25-01-2019

    Uni girls

    Sim sala bim ewa kim

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    64
    05-09-2020

    Citaat Geplaatst door Senna2000 Bekijk reactie
    Los van mij. Jij weet toch o zo veel. Ik verwacht een antwoord op mijn vraag.
    Ja, ik vind het walgelijk. Het is MIJN mening. Ik leef liever in het westen, dan zo extreem, lelijk en hoogmoedig overkomen.
    Jij leeft liever in het westen omdat je jezelf verkocht hebt aan het westen. Jouw religie is een blok aan je been en je schaamt je voor jouw geloof. Ga jij maar lekker op je werk naaldhakken de afdelingen de hele dag door hameren terwijl Hans en Marco met elkaar bespreken hoe ze jou bij de volgende borrel kunnen hameren.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    25-01-2019

    Sexuele grappen ben je vergeten
    Die de maroc en turkse dames weglachen op de werkvloer.
    Sim sala bim ewa kim

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    25-01-2019

    Eigenlijk heb je gelijk als je bij stil staat
    Die pikken dat niet,

    Erg man , is de maroc vrouw zo erg

    Zelfs saytan raakt in de war.
    Sim sala bim ewa kim

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    64
    05-09-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    hahaha
    Vandaag is t wow karima wat zit je haar mooi, de keer daarop een schouderklopje tijdens overleg en voor je het weet geeft hij haar een lift naar het station na werktijd

  13. #43
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Vertel er eens 1
    Denk dat je dat bij een Turkse niet moet doen.Die hebben behoorlijk nog wat eer trots en zelfrespect.
    Wat een onzin, er zijn genoeg Turkse vrouwen zonder eer. Altijd maar denken dat een groep/volk vrouwen slecht is of goed.
    *Account niet meer in gebruik*

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door Draxx_Ltd Bekijk reactie
    Vandaag is t wow karima wat zit je haar mooi, de keer daarop een schouderklopje tijdens overleg en voor je het weet geeft hij haar een lift naar het station na werktijd
    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Hahshaha onderweg mag zij met zijn pook spelen
    Wat een fantasie zeg jeetje. Zo negatief over de Marokkaanse vrouw. Walgelijk gewoon.

    Zou je zusje dat ook doen, denk je?

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Wat een onzin, er zijn genoeg Turkse vrouwen zonder eer. Altijd maar denken dat een groep/volk vrouwen slecht is of goed.
    Ja joh. Alleen Marokkaanse vrouwen hebben geen eer. Alle vrouwen hebben eer en zelfrespect, behalve wij.