1. #16
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Nee sorry dikke zeugen die haat verspreiden zoals haar verdienen geen zendtijd. Gewoon negeren die handel en richten op normale mensen met fatsoen en intelligentie.
    laat haar praten net als tommy robinson zodat mensen inzien hoe stom ze overkomt met haar haat en angst politiek

    https://www.youtube.com/watch?v=R5212iG7oGY

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    laat haar praten net als tommy robinson zodat mensen inzien hoe stom ze overkomt met haar haat en angst politiek

    https://www.youtube.com/watch?v=R5212iG7oGY
    Die Tommy is een vuile lafaard gaat naar mensen de huizen toe om hun te confronteren maar schreeuwt opeens bedreiging als Ali zegt dat die naar zijn huis komt om te debatteren als die niet wilt.

    Shab hypocrisie.
    Heavy

  3. #18
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    En de 1300 jaar slavernij van de Arabieren en Imazighen?
    Het slavenverleden van de zwarte Afrikanen die elkaar al tot slaaf maakten vóór Europeanen slaven kwamen kopen van de zwarte Afrikanen?

    Als zwarte Afrikanen het al heel normaal vonden elkaar tot slaaf te maken, waarom dan altijd weer alleen op de blanken wijzen?
    Niet op de Turken, Perzen, Arabieren, Imazighen, Inca's, Maya's, Azteken, Egyptenaren enz enz?
    En wat hebben die met Sylvana en Nanninga te maken? we hebben het over Nederland en de inwoners.
    Tijd om niet meer naar excuusjes te grijpen als het gaat om racisme.
    Als jouw kind tekort gedaan zou worden ergens zou je moord en brand schreeuwen, waarom dan wel het voor andermans kinderen tolereren.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Die Tommy is een vuile lafaard gaat naar mensen de huizen toe om hun te confronteren maar schreeuwt opeens bedreiging als Ali zegt dat die naar zijn huis komt om te debatteren als die niet wilt.

    Shab hypocrisie.
    ja hij dreigt hem zelfs te doden en daagt hem uit voor een boxwedstrijd en is hypocriet en liegt veel

    hij is totaal expost

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    ja hij dreigt hem zelfs te doden en daagt hem uit voor een boxwedstrijd en is hypocriet en liegt veel

    hij is totaal expost
    Klopt echt een sukkel hahaha die Ali moet hem.niet serieus nemen.
    Heavy

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Klopt echt een sukkel hahaha die Ali moet hem.niet serieus nemen.
    ja , het is echt hilarisch

    ali was eerst een alawi is later bekeerd tot islam

    net als zerofox die is ook bekeerd

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    ja , het is echt hilarisch

    ali was eerst een alawi is later bekeerd tot islam

    net als zerofox die is ook bekeerd
    Klopt hamdoulilah en die man is hard bezig met die dawah moge Allah hem.belonen daarvoor echt een goeie jongen.
    Heavy

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door hayad2000 Bekijk reactie
    hatelijke mensen zoals TDM moet je ook negeren
    Jij mag me negeren ja graag alsjeblieft haha.
    Heavy

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    [QUOTE=hayad2000;133269003]ik voel me nederlander. ik studeer nederlands recht, ik word officier van justitie en stel onrecht aan de kaart. ik strijd voor vrijgevochten vrouwen en ex

    jij strijdt voor een pik die je niet kan krijgen niet omdat die ver is maar omdat hij je niet wil

    ik hoop dat je een reserve bezem hebt en dat die lang genoeg is jammer dat er geen trilfunctie op zit

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Klopt hamdoulilah en die man is hard bezig met die dawah moge Allah hem.belonen daarvoor echt een goeie jongen.
    ja broh

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    ja broh
    Check je weleens die mensen van Speakers corner?
    Heavy

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Check je weleens die mensen van Speakers corner?
    soms broh heb de laatste jaren weinig tijd druk drukker en nog eens drukker

    maar weet wel waar je het over hebt

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    soms broh heb de laatste jaren weinig tijd druk drukker en nog eens drukker

    maar weet wel waar je het over hebt
    Is relax man ik kijk dat gewoon voortaan in plaats van tv je leert wel veel van ze en de argumenten die kuffar gebruiken.
    Heavy

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Is relax man ik kijk dat gewoon voortaan in plaats van tv je leert wel veel van ze en de argumenten die kuffar gebruiken.
    ik heb een tijd daar gewoond
    was tof broh echt relax kwam tot rust als ik tijd had ging ik daar iedere weekend

    ik kwam daar aan werd door de pakistaanse gemeenschap goed behandeld de imam bood me een vrouw aan voor te trouwen
    heb geweigerd .

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Het kan nooit een goed idee zijn om niet in discussie te gaan met iemand die (volgens jou) foute denkbeelden heeft lijkt me.
    Dan moet je ze juist aantonen zodat er minder mensen op die persoon/partij zullen stemmen.

    Ik snap het ook niet zo, aangezien ze voorheen wel gedebatteerd heeft met vergelijkbare personen.