1. #66811
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    Ik had je een vraag gesteld over wat doe je als je plotseling wakker wordt in de nacht. Dit filmpje legt uit wat je moet doen: https://m.youtube.com/watch?v=e8wpnWtl2OQ&t=212s

    Ik hoop trouwens dat je Arabisch goed verstaat.
    Oh ja ik zie je vraag, sorry was vergeten te antwoorden. Je bent te snel, ik ben de filmpje pas nu aan het bekijken.

  2. #66812

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door Eloquence Bekijk reactie
    Oh ja ik zie je vraag, sorry was vergeten te antwoorden. Je bent te snel, ik ben de filmpje pas nu aan het bekijken.
    Als ik eenmaal in die flow zit dan moet alles in een snelle tempo

  3. #66813
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Het is Toa mensen!

    And the crowd goes wild!!
    Hahaha, ik voel me meteen helemaal welkom.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  4. #66814
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Nu mag je taarten enzo voor ons bakken..

  5. #66815
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    Als ik eenmaal in die flow zit dan moet alles in een snelle tempo
    Ik zie het, maar je bedoelingen zijn goed. Hopelijk heb je mijn reacties niet mis geïnterpreteerd. Ik volg wat duidelijk is , en dit zijn de richtlijnen van ons geloof (Koran en Sunnah).
    Wat betreft dromen is iets wat interessant is als het gaat om goede dromen en met name als deze in een korte periode daadwerkelijk uitkomen. Ten alle tijden is de user achter deze account iemand die realistisch is.
    Dank je voor de info

  6. #66816
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Nu mag je taarten enzo voor ons bakken..
    Wow, ben ik alleen om die reden welkom?!

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  7. #66817

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door Eloquence Bekijk reactie
    Ik zie het, maar je bedoelingen zijn goed. Hopelijk heb je mijn reacties niet mis geïnterpreteerd. Ik volg wat duidelijk is , en dit zijn de richtlijnen van ons geloof (Koran en Sunnah).
    Wat betreft dromen is iets wat interessant is als het gaat om goede dromen en met name als deze in een korte periode daadwerkelijk uitkomen. Ten alle tijden is de user achter deze account iemand die realistisch is.
    Dank je voor de info
    Ik heb je bericht zeker niet verkeerd geïnterpreteerd. Maar mijn reactie was niet alleen naar jou gericht, maar ook naar de stille lezers. Vele mensen geloven in dromen en schaffen zelfs dat boek aan interpretatie van dromen die toegeschreven wordt aan imaam Mohammed Ibn sirien (124ah) maar dat boek wordt door alle geleerden afgeraden omdat het interpreteren van dromen geen fundament heeft in de religie.

    Hou deze aya altijd in gedachte: قُل لَّن يُصِيبَنَآ إِلَّا مَا كَتَبَ ٱللَّهُ لَنَا هُوَ مَوۡلَىٰنَاۚ وَعَلَى ٱللَّهِ فَلۡيَتَوَكَّلِ ٱلۡمُؤۡمِنُونَ
    51. Zeg: “Niets zal ons treffen, behalve dat wat Allah voor ons heeft voorbeschikt. Hij is onze Beschermer.” En laat de gelovigen hun vertrouwen in Allah stellen.

    Dit is wat de Quran ons leert!

    Geen dank altijd bereid om dingen te delen
    Jammer dat de animo laag is, maar gair insha Allah

  8. #66818
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    Ik heb je bericht zeker niet verkeerd geïnterpreteerd. Maar mijn reactie was niet alleen naar jou gericht, maar ook naar de stille lezers. Vele mensen geloven in dromen en schaffen zelfs dat boek aan interpretatie van dromen die toegeschreven wordt aan imaam Mohammed Ibn sirien (124ah) maar dat boek wordt door alle geleerden afgeraden omdat het interpreteren van dromen geen fundament heeft in de religie.

    Hou deze aya altijd in gedachte: قُل لَّن يُصِيبَنَآ إِلَّا مَا كَتَبَ ٱللَّهُ لَنَا هُوَ مَوۡلَىٰنَاۚ وَعَلَى ٱللَّهِ فَلۡيَتَوَكَّلِ ٱلۡمُؤۡمِنُونَ
    51. Zeg: “Niets zal ons treffen, behalve dat wat Allah voor ons heeft voorbeschikt. Hij is onze Beschermer.” En laat de gelovigen hun vertrouwen in Allah stellen.

    Dit is wat de Quran ons leert!

    Geen dank altijd bereid om dingen te delen
    Jammer dat de animo laag is, maar gair insha Allah
    Mijn computer was uitgevallen, ik wilde niet zeggen dat je misschien mij mis geïnterpreteerd had maar dat ik mezelf niet goed heb verwoord.
    Het is laat vandaar mijn lage animo, als het laat is kan ik niet helder typen. Daar ben ik alhamdolilah over geïnformeerd, nooit gebruik van gemaakt maar deze wordt zoals je zegt helaas vaak gebruikt.
    Dat is zo, al hamdolilah voor zowel het goede als het slechte wat ons te wachten staat in ons pad. Ik sta altijd open voor dit soort gesprekken en om mij kennis te verrijken, let's talk again next time!
    Khair insh'Allah

  9. #66819

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door Eloquence Bekijk reactie
    Mijn computer was uitgevallen, ik wilde niet zeggen dat je misschien mij mis geïnterpreteerd had maar dat ik mezelf niet goed heb verwoord.
    Het is laat vandaar mijn lage animo, als het laat is kan ik niet helder typen. Daar ben ik alhamdolilah over geïnformeerd, nooit gebruik van gemaakt maar deze wordt zoals je zegt helaas vaak gebruikt.
    Dat is zo, al hamdolilah voor zowel het goede als het slechte wat ons te wachten staat in ons pad. Ik sta altijd open voor dit soort gesprekken en om mij kennis te verrijken, let's talk again next time!
    Khair insh'Allah
    Benader me met een goed onderwerp en we kunnen zeker een goed gesprek voeren.

    PS: animo bedoelde ik meer van weinig mensen zijn geïnteresseerd in islamtische onderwerpen op deze forum. Had het niet over jou

  10. #66820
    Bijna Lid

    Reacties
    451
    15-09-2016

    Pfff, pokke warm.

  11. #66821

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Deadly. Bekijk reactie
    Pfff, pokke warm.
    Marokko?

  12. #66822
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015


  13. #66823
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Where my sleep at.

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  14. #66824
    -

    Reacties
    100
    14-10-2014

    Ik word echt gek. Er is een vlieg in mijn kamer die niet weg wil. Tips?

    لا يصيبنا الا ما كتب الله لنا


  15. #66825
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik word echt gek. Er is een vlieg in mijn kamer die niet weg wil. Tips?
    Doodslaan.