1. #28891
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ameen op jullie adiyaat.

    Ambiance, ik begrijp je wel hoor. Ik zeg ook tegen mijn man vaak, dat een eerste kind echt een wens is voor jezelf en het 2e kind is ook omdat je je 1e anders zielig vindt :s. Althans dat is zo bij mij en ik denk bij meer moeders. Ik heb ook wel moeite gehad met die keuze van, hmm ga ik nou alles nog een keer doen alleen voor mijn zoontje? Of wil ik het echt ook voor mezelf, voor ons? Dus ik had heel dubbele gevoelens een hele tijd. Nu na de mk merk ik juist een gegroeid verlangen en niet alleen maar voor mijn zoontje, maar ook voor mezelf, voor ons. Toch merk ik dat het belang van mijn zoontje nog steeds wel een heel belangrijke rol speelt. Ik doe het ook voor hem. Ik denk dat dat voor elke vrouw verschillend is, maar ik weet wel dat het heel fijn is als je zwanger bent, dat je dan ook verlangt naar je kindje en je er klaar voor bent.
    Herkenbaar. Ik was ongepland zwanger, maar nu het er niet meer is ben ik toch echt tot het besef gekomen dat ik heel graag en heel snel weer een kind wil. Hoe lang geleden was de miskraam voor jou?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  2. #28892
    MVC Lid

    Reacties
    593
    12-09-2012

    Merktedat mijn rechterbeen dikker is Dan mijn linker been
    Maar heb Geen pijn voelt normal moet Morgen verloskundige bellen of aankijken

  3. #28893
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door stadmens Bekijk reactie
    Merktedat mijn rechterbeen dikker is Dan mijn linker been
    Maar heb Geen pijn voelt normal moet Morgen verloskundige bellen of aankijken
    Bij twijfel bellen...al is het maar om van die amenous af te komen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #28894
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door stadmens Bekijk reactie
    Merktedat mijn rechterbeen dikker is Dan mijn linker been
    Maar heb Geen pijn voelt normal moet Morgen verloskundige bellen of aankijken
    Insha allaah is het niks ergs. Allaahi chafiek ameen.

  5. #28895
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    En ik loop nog rond met de dikke buik. Net ging er een vrouw bijdehand doen in de winkel, alleen verstond ik haar niet. Toen ik vroeg wat er nu precies was, schrok ze (omdat ik correct nl tegen haar sprak?) en vluchtte weg. Jammmmmeerrrr want heb heel wat voorweeen-jnoen in me...kom maar op!


    Straks controle en strippen als dat gaat. Stel het iig niet meer uit, iedereen is beter genoeg inshallah.

  6. #28896
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Shifae inshallah stadsmens. Ik zou gewoon bellen om even te overleggen.
    Zal vast niks zijn, maar altijd beter safe then sorry.

  7. #28897
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    En ik loop nog rond met de dikke buik. Net ging er een vrouw bijdehand doen in de winkel, alleen verstond ik haar niet. Toen ik vroeg wat er nu precies was, schrok ze (omdat ik correct nl tegen haar sprak?) en vluchtte weg. Jammmmmeerrrr want heb heel wat voorweeen-jnoen in me...kom maar op!


    Straks controle en strippen als dat gaat. Stel het iig niet meer uit, iedereen is beter genoeg inshallah.
    Balen van de gemiste kans haha! Maar de dag is nog lang, misschien kom je nog een ander raar persoon tegen haha.

    Spannend appelcake ik denk ook een goeie timing zo. Aangezien je lichaam al heel wat heeft gerommeld de laatste dagen hoop ik dat het strippen net dat zetje gaat geven insha allaah.

  8. #28898
    MVC Lid

    Reacties
    56
    17-06-2017

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    En ik loop nog rond met de dikke buik. Net ging er een vrouw bijdehand doen in de winkel, alleen verstond ik haar niet. Toen ik vroeg wat er nu precies was, schrok ze (omdat ik correct nl tegen haar sprak?) en vluchtte weg. Jammmmmeerrrr want heb heel wat voorweeen-jnoen in me...kom maar op!


    Straks controle en strippen als dat gaat. Stel het iig niet meer uit, iedereen is beter genoeg inshallah.
    jij gaat nog rustig naar de supermarkt en ik maat wachten op het moment dat jij eindelijk een reactie plaatst dat je bent bevallen je maakt het wel spannend ik wens je echt een snelle en makkelijke bevalling, dat verdien je x

  9. #28899
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    En ik loop nog rond met de dikke buik. Net ging er een vrouw bijdehand doen in de winkel, alleen verstond ik haar niet. Toen ik vroeg wat er nu precies was, schrok ze (omdat ik correct nl tegen haar sprak?) en vluchtte weg. Jammmmmeerrrr want heb heel wat voorweeen-jnoen in me...kom maar op!


    Straks controle en strippen als dat gaat. Stel het iig niet meer uit, iedereen is beter genoeg inshallah.
    Was er achteraan gewaggeld...nou wat had je nou te zeuren mens?

    Ik werd, ook zwanger, aangesproken op mn hoofddoek...[emoji18]...

    Succes! Moge Allah je bijstaan.


    Mamavanm....heeft zij zich al gemeld?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #28900
    Bijna Lid

    Reacties
    4
    11-08-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Was er achteraan gewaggeld...nou wat had je nou te zeuren mens?

    Ik werd, ook zwanger, aangesproken op mn hoofddoek...[emoji18]...

    Succes! Moge Allah je bijstaan.


    Mamavanm....heeft zij zich al gemeld?
    Hahaha er achterna waggelen ik lees hier ook langere tijd mee ..

    Ik hoop dat je bevalling snel begint en het goed zal gaan appelcake moge Allah swt je bijstaan indhaallah voor alle andere zwangeren ook.

    Ik ben zelf nu 34 weken en paar dagen, dus het aftellen kan beginnen.

    Heb momenteel helaas geen fijne thuissituatie dus kijk echt uit naar de bevalling denk dat het al een hele opluchting zal zijn als dat in shaa allah allemaal goed verloopt en in ieder geval voor mijzelf meer rust geeft.. voel mij nu zo zwaar ect. Ook nog eens de issues dan ben ik mezelf in elk geval weer ..

    Met mijn eerste zwangerschap rond 40 weken bevallen 2e ook met 41 weken hoop dat het dit keer wat eerder zal zijn..

    Is het raar dat ik nu al aan het aftellen ben en het zo graag wil? Met andere was dit gevoel stukken minder

  11. #28901
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Haha juno, heb ik ook half gedaan maar ze was snellllll! Ik riep nog, misschien is het handig als u blijft staan als u wat te zeggen heeft...maar gevlogen was ze.

    Ok op naar de afspraak. Ameen op al jullie lieve adyiaat! Moge Allah ons allen bijstaan en verblijden met een gezonde bevalling en baby.

  12. #28902
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Appelcake hoe was het? Kon de vk iets voor je doen?

  13. #28903
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Jawel ochtendmens, ze kon wel wat doen. Ik had een verweekte baarmoederhals en 1-2 cm ontsluiting. Dus wel gestript. Voelde onwennig en ietsje pijnlijk maar eigenlijk heel goed te doen.

    Maaaaar geen niks resultaat tot nu toe. Een paar harde buiken en 2 of 3 krampen. Ben bang dat het niet wat gaat opleveren. We wachten het af...het zou binnen 6u moeten gaan rommelen en ben nu al 4,5u verder....

  14. #28904
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Jawel ochtendmens, ze kon wel wat doen. Ik had een verweekte baarmoederhals en 1-2 cm ontsluiting. Dus wel gestript. Voelde onwennig en ietsje pijnlijk maar eigenlijk heel goed te doen.

    Maaaaar geen niks resultaat tot nu toe. Een paar harde buiken en 2 of 3 krampen. Ben bang dat het niet wat gaat opleveren. We wachten het af...het zou binnen 6u moeten gaan rommelen en ben nu al 4,5u verder....
    Oh dat klinkt toch wel goed hoor! 1 a 2 cm is niet niks alhamdoelillaah.

    Ik ken die regel van 6 uur niet hoor, de dames die ik ken duurde het wel iets langer bij volgens mij.

    Heel spannend, aangezien de meeste activiteit volgens mij begint als de moeder slaapt haha.

  15. #28905
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Ja meestal begint het ' s nachts