1. #31
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    hier voor je kankerlul

    @arryadiatv
    4 min.4 minuten geleden
    Meer
    #Botola MT, nouvelle affection de terrains pour :
    IRT - FUS, dimanche prochain à 20h00 au Grand Stade de Tanger

    HUSA - CAK, lundi prochain à 16h00 à El Jadida

  2. #32
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door masterbro Bekijk reactie
    @arryadiatv
    4 min.4 minuten geleden
    Meer
    #Botola MT, nouvelle affection de terrains pour :
    IRT - FUS, dimanche prochain à 20h00 au Grand Stade de Tanger

    HUSA - CAK, lundi prochain à 16h00 à El Jadida
    Doe rustig jonge. Typisch 12-jarigen, schelden met het k-woord.

    Ze hebben het wss veranderd door onvrede van de supporters.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Doe rustig jonge. Typisch 12-jarigen, schelden met het k-woord.

    Ze hebben het wss veranderd door onvrede van de supporters.
    gewoon je smoel houden en afwachten

  4. #34
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door masterbro Bekijk reactie
    gewoon je smoel houden en afwachten
    Man man man...

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Verschrikkelijk als Tanger of Agadir kampioen en tweede zouden worden. Zou echt zonde zijn na dit jaar, waar alle clubs het tot nu toe uitstekend doen in de continentale toernooien. Volgend jaar zou een verloren jaar zijn met Tanger en Agadir in de Champions League. Hoop echt op een wonder dat Tanger de laatste zes wedstrijden verliest. Zonde ook dat Wydad alsnog twee punten verloor gisteren. In Cha Allah Raja of Wydad kampioen.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    Citaat Geplaatst door Moun. Bekijk reactie
    Verschrikkelijk als Tanger of Agadir kampioen en tweede zouden worden. Zou echt zonde zijn na dit jaar, waar alle clubs het tot nu toe uitstekend doen in de continentale toernooien. Volgend jaar zou een verloren jaar zijn met Tanger en Agadir in de Champions League. Hoop echt op een wonder dat Tanger de laatste zes wedstrijden verliest. Zonde ook dat Wydad alsnog twee punten verloor gisteren. In Cha Allah Raja of Wydad kampioen.
    liever tanzja kampioen dan wydad

  7. #37
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door Moun. Bekijk reactie
    Verschrikkelijk als Tanger of Agadir kampioen en tweede zouden worden. Zou echt zonde zijn na dit jaar, waar alle clubs het tot nu toe uitstekend doen in de continentale toernooien. Volgend jaar zou een verloren jaar zijn met Tanger en Agadir in de Champions League. Hoop echt op een wonder dat Tanger de laatste zes wedstrijden verliest. Zonde ook dat Wydad alsnog twee punten verloor gisteren. In Cha Allah Raja of Wydad kampioen.
    Hahahaha, erg he. Kan je er niet tegen? Als we nu kampioen worden betekent het ook dat we gewoon momenteel beste zijn van het land en dat we het dan Incha Allah beter doen. Er niet veel hoop in houden we worden kampioen

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Citaat Geplaatst door masterbro Bekijk reactie
    liever tanzja kampioen dan wydad
    Botola kan mij niks schelen, het gaat er mij om hoe de clubs het doen in CL en Confederation Cup. Tanger gaat niks doen in CL, waarschijnlijk halen ze niet eens de groepsfase.

  9. #39
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door Moun. Bekijk reactie
    Botola kan mij niks schelen, het gaat er mij om hoe de clubs het doen in CL en Confederation Cup. Tanger gaat niks doen in CL, waarschijnlijk halen ze niet eens de groepsfase.
    Waarom niet?

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Hahahaha, erg he. Kan je er niet tegen? Als we nu kampioen worden betekent het ook dat we gewoon momenteel beste zijn van het land en dat we het dan Incha Allah beter doen. Er niet veel hoop in houden we worden kampioen
    Zoals ik al zei, ik support geen club in Marokko. Wie er kampioen wordt kan mij niks schelen. Voor het Marokkaanse voetbal continentaal gezien is het beter als Wydad of Raja gaat spelen in de CL. Je moet wel realistisch blijven aub.

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    Citaat Geplaatst door Moun. Bekijk reactie
    Botola kan mij niks schelen, het gaat er mij om hoe de clubs het doen in CL en Confederation Cup. Tanger gaat niks doen in CL, waarschijnlijk halen ze niet eens de groepsfase.
    true kijk naar berkane

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Waarom niet?
    Wydad is een grootmacht in Afrika en een zekerheid de laatste jaren gebleken om ver te komen in de CL. Is dit een retorische vraag? IRT Tanger tegen Al Ahly of TP Mazembe?

  13. #43
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door masterbro Bekijk reactie
    true kijk naar berkane
    Berkane had vorig jaar veel geluk dat ze in top 3 eindigden. Kijk waar ze nu staan: 8ste

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Citaat Geplaatst door masterbro Bekijk reactie
    true kijk naar berkane
    Berkane zou ook geen potten breken in de CL. Ik hoop dat ze zich überhaupt kwalificeren voor Confederation Cup groepsfase, ze moeten een 3-1 achterstand wegpoetsen aankomende woensdag In Cha Allah.

  15. #45
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door Moun. Bekijk reactie
    Zoals ik al zei, ik support geen club in Marokko. Wie er kampioen wordt kan mij niks schelen. Voor het Marokkaanse voetbal continentaal gezien is het beter als Wydad of Raja gaat spelen in de CL. Je moet wel realistisch blijven aub.
    We hebben een hechte spelersgroep, bijna allemaal Tanjawa, een goede trainer (ook een Tanjawi)en natuurlijk de beste supporters van Marokko. Heel het team strijdt voor elkaar. Ik zie niet in waarom we zelfs de groepsfase niet halen.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa