1. #1
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Zeldzame soort

    Bestaan er nog praktiserende, intelligente, nederige, rustige broeders eind 20 begin 30 of is deze soort al uitgestorven/bezet?

    Of hebben ze nooit bestaan... xP
    Grapje, don't feel offended.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    404
    25-01-2022

    Beauty is in the eye of the beholder, they say..

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Die zijn al getrouwd denk ik.
    FREE PALESTINA

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Bestaan er nog praktiserende, intelligente, nederige, rustige broeders eind 20 begin 30 of is deze soort al uitgestorven/bezet?

    Of hebben ze nooit bestaan... xP
    Grapje, don't feel offended.
    Ze zijn idd zeldzaam. En dan nog de vraag of dit niet voor de show is.
    Nederigheid is een eigenschap die ook zeer zeldzaam is. Bij vrouwen en mannen.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door 3assfoera Bekijk reactie
    Die zijn al getrouwd denk ik.
    Ik denk het juist niet.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  6. #6
    Exit

    Reacties
    5.335
    11-11-2018

    Die bestaan.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Nederigheid bloost elke keer als het zijn eigen fouten erkent. Is nooit op de voorgrond vandaar dat je het niet ziet.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    412
    09-01-2020

    Citaat Geplaatst door 3assfoera Bekijk reactie
    Die zijn al getrouwd denk ik.
    Inmiddels alweer gescheiden

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    412
    09-01-2020

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Die bestaan.
    Hey eindelijk iemand met een positive mindset

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    274
    27-09-2013

    Wat wordt er verstaan met "praktiserend"?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    Ik denk het juist niet.
    Ja meer ff serieus waar kom je die tegen.
    Meeste goede vrouwen die zulke mannen willen zijn zelf nooit buiten. Van huis naar werk, geen normale socialmedia. Hoe kom je iemand tegen.
    Geen grote familie, sommige hebben niet eens een mahram in de buurt. Hoe gaat zo een man jou vinden of jij zo een man. Bijna onmogelijk.
    In mijn hoofd kom ik onmogelijk iemand nog tegen.
    FREE PALESTINA

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Citaat Geplaatst door Lievejongen2020 Bekijk reactie
    Inmiddels alweer gescheiden
    Oei.
    Ja dat gebeurt tegenwoordig ook heel veel.
    FREE PALESTINA

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door 3assfoera Bekijk reactie
    Ja meer ff serieus waar kom je die tegen.
    Meeste goede vrouwen die zulke mannen willen zijn zelf nooit buiten. Van huis naar werk, geen normale socialmedia. Hoe kom je iemand tegen.
    Geen grote familie, sommige hebben niet eens een mahram in de buurt. Hoe gaat zo een man jou vinden of jij zo een man. Bijna onmogelijk.
    In mijn hoofd kom ik onmogelijk iemand nog tegen.
    Zorg ervoor dat jouw vrouwelijke contacten praktiserend zijn. Wees niet te verlegen om kenbaar te maken dat je een praktiserende man zoekt en waarom.
    Waar vind je deze contacten, moskee, cursussen, bijeenkomsten. Doet dit vaak en niet een paar keer. Je moet er wel wat voor over hebben. En in cha Allah zal het lonen. Wel adviseer ik om met de juiste intentie bv de moskee te bezoeken, niet enkel voor het trouwen. Zie het als 2 vliegen in 1 klap.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  14. #14
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    Ze zijn idd zeldzaam. En dan nog de vraag of dit niet voor de show is.
    Nederigheid is een eigenschap die ook zeer zeldzaam is. Bij vrouwen en mannen.
    Oei doet men dat ook al voor de show? Nee nee, i mean oprecht nederig, humble, vriendelijk. Just doing their thing en niet veel bezig met anderen.
    Ken jij ze in je omgeving?
    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Nederigheid bloost elke keer als het zijn eigen fouten erkent. Is nooit op de voorgrond vandaar dat je het niet ziet.
    Ah vandaar dat zulke mensen elkaar niet tegenkomen. Soms kunnen ze even op de voorgrond zijn wanneer ze spontaan iets aan het vertellen zijn, maar dat is meestal in vaste kringen.
    Citaat Geplaatst door Dvorak Bekijk reactie
    Wat wordt er verstaan met "praktiserend"?
    De 5 zuilen praktiseren, zo veel mogelijk proberen op tijd te bidden bijvoorbeeld, kennis (willen) opdoen en samen groeien daarin, streven naar verbetering, goede akhlaaq, overpeinzen voor dat je iets doet of het juist is bij Allah swt etc.

  15. #15
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door 3assfoera Bekijk reactie
    Ja meer ff serieus waar kom je die tegen.
    Meeste goede vrouwen die zulke mannen willen zijn zelf nooit buiten. Van huis naar werk, geen normale socialmedia. Hoe kom je iemand tegen.
    Geen grote familie, sommige hebben niet eens een mahram in de buurt. Hoe gaat zo een man jou vinden of jij zo een man. Bijna onmogelijk.
    In mijn hoofd kom ik onmogelijk iemand nog tegen.
    Haha, so true. Moest lachen om die geen normale social media of helemaal geen. xD