1. #1
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    ben op zoek naar hulp voor een bruiloft

    help help


    ik ben het bruidsmeisje van mijn nichtje die op 22-06-2002 gaat trouwen (dit is heel plotseling waar door we nu alles snel moeten regelen) en nu ben ik op zoek naar een heleboel dingen.



    1 iemand die bastilla kan maken
    2 iemand voor de henna
    3 iemand voor het koken
    4 een negaffa

    en oh ja het moet in de buurt van den haag zijn
    jullie zouden mijn een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot plezier doen als jullie me hier mee zouden helpen

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  2. #2
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    zijn er echt niet meer hulptroepen.

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  3. #3
    Still in love...

    Reacties
    228
    17-02-2002

    ik zou jullie graag willen helpen...(en ik meent het echt) maar er moet dan wel het een en ander geregelt worden ik woon zelf in utrecht...
    maar heb je msn dan kunnen we het wel op msn bespreken..
    ok? nou bij deze dan....

    ciao samia...
    Here's something I just can't understand.. If the guy have three girls then he's the man.. He can either give us some head, sex her off... If the girl do the same, then she's a ho**!

  4. #4
    Still in love...

    Reacties
    228
    17-02-2002

    hey habiba mischien kunnen we samen gaan....

    ciao samia
    Here's something I just can't understand.. If the guy have three girls then he's the man.. He can either give us some head, sex her off... If the girl do the same, then she's a ho**!

  5. #5
    Still in love...

    Reacties
    228
    17-02-2002

    HEY HABIBA HEB JE MSN????

    CIAO SAMIA
    Here's something I just can't understand.. If the guy have three girls then he's the man.. He can either give us some head, sex her off... If the girl do the same, then she's a ho**!

  6. #6
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    jullie zijn beide van harte welkom.
    en denk erom jullie moeten wel wiebelen met de heupen anders mogen jullie weer terug naar huis

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    11
    13-04-2002

    Smile

    Dag meid, ik hoop dat ik je kan helpen met een goede kokkin, zij kookt heerlijk is snel en erg netjes. Het is mijn moeder Fatima. Zij spreekt naast arabisch ook berbers. Ze is begripvol, je kan goed met haar praten en is bovendien erg spontaan. Stuur me een email en dan geef ik je haar tel.nummer. Groetjes Fatiha

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    11
    13-04-2002

    Thumbs up

    OOh ja, wat ik ben vergeten te zeggen is dat zij ook vrienden heeft die een negaffa zijn en tevens henna versieringen doen..zij kan dit als het moet ook nog voor je regelen. Eigenlijk heeft zij heel veel connecties om jou verder te kunnen helpen om in een korte termijn iets te kunnen doen...succes! XXX Fatiha

  9. #9
    Still in love...

    Reacties
    228
    17-02-2002

    Je weet toch! ik zou niet naar huis willen gaan!!!!!!!! dus zit er maar een ding op........ :boogie: :boogie:

    je weet toch?

    ciao samia
    Here's something I just can't understand.. If the guy have three girls then he's the man.. He can either give us some head, sex her off... If the girl do the same, then she's a ho**!

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    7.064
    04-10-2004

    wajouuwwww 2002 toen wist ik niet eens dat marokko.nl bestond wajouuuuuuuuwwwwwwwwwwww hahahhahha kuzzzzz

  11. #11
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Citaat Geplaatst door mbrcnora
    sorry, ik had eff niet naar de datum gekeken.
    maareh als nog als je nog iemand zoek voor een ander bruidloft of feest!

    I`m Here!!

    ~Nora~

    mijn nicht is ondertussen al gescheiden denk niet dat ze je nog kan gebruiken althans voorlopig nog niet maar bedankt

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou