1. #16
    Beloved Member

    Reacties
    438
    20-02-2002

    maroczina geef aub geen aandacht aan die abenour (bij die oude yasmina forum is ook niet echt geliefd!!)

    Maar betreft jouw frustratie, trek het je niet zo aan meid!!! Laat ze lekker... wie ben jij of wie ben ik om daar een oordeel over te geven...

    Dus meid als je op straat loopt en je hoort ze gewoon lekker doorlopen en geniet van je dag en je leven!!!!

    Widad

    ~Hdi Marra Men 3doek Oe Alf Marra Men Sdik~


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    570
    17-02-2002

    JUIST WIDAD IK GEEF JE 100% GELIJK. LATEN DIE HANDEL!!!!

    BOUSA MOI

  3. #18
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Osama bin laden is ook niet geliefd bij de ongelovers toch doet hij goede dingen.Hamas en andere islamitsche bewegingen zinn ook afgeschilderd als teroristen toch heben ze gelijken.Alleen koffar gaan mensen zwart maken terwijl ze die niet kennen

  4. #19
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    IK gebruik jsiek bin laden als een vorbeeld.Hij word door de koffar slecht genoemd terwijl wij hem goed vinden.Widad zegt hij isn iet geliefd bij de oude forum duss get the link .Als je het niet begrijpt dan loop je een beetje achter op het gebied IQ.Veel geluk met je puzzeltje

  5. #20
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    Talking

    Maroczina...

    Met andere woorden probeer je te zeggen.. IK BEN LEKKER EN DIE IK BEN HET NU ZAT DAT DIE JONGENS ALTIJD PSSST PSST TEGEN ME ZEGGEN.. WAjoow hoeveel topics zijn er wel niet geopend over het PSST PSST gedoe... Meid als je jezelf lekker vind open dan een ander topic met IK VIND MEZELF LEKKER .... Laat die jongens het is hun recht wij meiden zijn nu ook steeds vaker buiten te vinden.. AANGEZIEN Er PAAR GEWOON WACHTE OP PSST PSST vind ik het helemaal NIET ERG.. DRARRIES CONTINUE....

    WA DIROE KIMA ANA WA DIROE KIMA ANA WA DIROE KIMA ANA GIR MARA FI SIMANA .... :melig:

    THALLOW ...
    BENT DAGILIA
    La vie est belle!

  6. #21
    ANDERS!!¤¤OP ZN BEST

    Reacties
    176
    02-09-2001

    ik vind wel dat de meeste jongens gewoon niet moeten door drammen.
    je haalt je daar alleen mee verder omlaag.

    en als je nog steeds pssst roept als je over je 10e bent, dan denk ik dat er toch iets mis is met het oppakken van reacties.
    (¯`·.¸¸.+>Waarom nemen mensen voor elkaar geen tijd Omdat ze steeds aan het jagen zijn Dat is nu eenmaal een feit De een rent nog harder bij de ander vandaan Kan er nog wel iemand eventjes rustig blijven staan<+.¸¸.·´¯)
    (¯`·.¸¸.+>oprechtheid leidt tot deugd!!leugenachtigheid leidt tot zonde!!

  7. #22
    Beloved Member

    Reacties
    438
    20-02-2002

    Origineel gepost door Abdenour
    Osama bin laden is ook niet geliefd bij de ongelovers toch doet hij goede dingen.Hamas en andere islamitsche bewegingen zinn ook afgeschilderd als teroristen toch heben ze gelijken.Alleen koffar gaan mensen zwart maken terwijl ze die niet kennen
    Hejj abneour wat ben jij dan!!!! Jij bent de gene die bijna bij elke topic mensen zwart maakt en jouw taalgebruik is NIET normaal!!!

    Een goed advies laat iederen in zijn eigen waarde!!!!

    Widad

    ~Hdi Marra Men 3doek Oe Alf Marra Men Sdik~


  8. #23
    Inmiddels 21 jaar..

    Reacties
    144
    11-02-2002

    wat zeik je nou BENT dagila
    En waar slaat dat nou weer op van ik ben lekker,echt weer zo'n zielige opmerking kan je niks beters verzinnen ofzo.
    Deze site is om topics te openen over alles wat je maar wil en als je het niet leuk vind om te lezen DOE HET DAN OOK NIET HE!
    Laaaterzzzzzzz

    xxxxxxMaroczina
    thalla fraskoum allemaal

  9. #24
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    Talking UITLEGGGGGG

    YE UHUM UHUM ZINA.....
    SME3

    Een ZIEIGE TOPIC VERDIEND EEN ZIELIGE OPMERKING :melig: VANdaar mijn HOPELOOZE REACTIE ... MAAR ja aangezien jij jezelf nog steeds lekker vind laat ik je met rust en Raad je aan om eens een SPIEGEL AAN TE SCHAFFE .. Ik heb er geen want IK WEET DAT IE GAAT BREKEN ALS IK ER NA GA KIJKE :D IK HEB MET DE WAARHEID KUNNEN OMGAAN :D kan ik van jouw niet echt zegge A LALA :D

    THALLOW BENT DAGILIA.......
    La vie est belle!

  10. #25
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    ik maak hun niet zwart ze maken zich eigen zwart.Als jij een neger vriend hebt heb ik jou dan zwart gemaakt en het is nog altijd degene jij moet duidelijk een spoedcursus versneld ABN volgen.Raad ik je echt aan meid.Een goede raad kom met betere argumenten , want je hebt in werkelijkheid helemaal niks gezged ,maar ik verwacht niks van al hrobia miskina boerin en dan tof doen

  11. #26
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Bent Karima verklaar je nader want wat je schrijft is simpelweg nutteloos

  12. #27
    Beloved Member

    Reacties
    438
    20-02-2002

    Origineel gepost door Abdenour
    ik maak hun niet zwart ze maken zich eigen zwart.Als jij een neger vriend hebt heb ik jou dan zwart gemaakt en het is nog altijd degene jij moet duidelijk een spoedcursus versneld ABN volgen.Raad ik je echt aan meid.Een goede raad kom met betere argumenten , want je hebt in werkelijkheid helemaal niks gezged ,maar ik verwacht niks van al hrobia miskina boerin en dan tof doen
    Hejj BARBAAR.........geen woorden voor jouw!! Ik ga mezelf niet eens verdedigen tegenover jouw. Enta wallo!!!!!!

    MEIDEN schenk AUB geen aandacht aan Abenour (meskien komt aandacht te kort!!!)

    Widad

    ~Hdi Marra Men 3doek Oe Alf Marra Men Sdik~


  13. #28
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Widad ik geef je een hele preek over argumenten en jij komt met dat zielig verhaal ajema nou blijkt weer hoe onontwikkeld onzearabische zuiderburen zijn .Nog maal als ik er niet was hadden we deze topic allang afgesloten dus bekritiseer me niet

  14. #29
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    Talking DUJJ

    WHAT EVER WHEN EVER WE MEANT TO Kick EACH OTHER.. I'll be here and YOU Be IN THE MOON..... CUZ I Kicked YOUR Asssss OKE LATERSSS ik moet naaR LESJE ....
    LOVE u MAAR NIET HEUS .. Jullie dachte echt he

    BENT DAGILIA
    La vie est belle!

  15. #30
    MVC Premium

    Reacties
    151
    14-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Volgens mij maroczina krijg je geen aandacht van die jongens dus reageer je frustratie zo maar af.

    je moet je gewoon niet druk maken om zulke soort mensen het is hun leven en als ze het graag willen verzieken doen ze dat maar het is niet mijn leven of die van jou.

    liefs