1. #196
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    Zij vrezen hun Heer boven hen, en zij doen wat hun bevolen wordt.

    Het is duidelijk dat iblis nooit engel is geweest



    Nu mag je verder gaan schelden want iets zinnigs kwam er maar niet uit.

    Doei doei
    Discussie met een hardcore Dayoeth heeft geen zin want je ziet zelf hoe dit uitpakt
    Je IQ gaat 100 achteruit want zo superdom is Dayoeth
    Je zet hem klem en begint gelijk te schelden
    Maar goed gedaan bro
    Iedereen is met je eens behalve enkel Dayoeth de ware iblies

  2. #197
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Dayoeth is de nazaat van valse profeet musaylimah

  3. #198
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Dayoeth heeft paar maandjes zijn zwaar achtergestelde Arabisch opgekrikt en denkt gelijk ... Safi ... Ik ben hafiz

    Verleden jaar leerde ik hem nog alle meervoudsvormen in het Arabisch want hij bakte er niks van
    Was nog onder je Nick koffiepad sensyio en hakeema of niet Dayoeth?





    Snapie nou Dayoeth?


  4. #199

  5. #200
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Bijna de helft van de jongeren uit de MENA-regio (Noord Afrika en het Midden-Oosten), waaronder Marokko, wil het land verlaten voor meer kansrijke bestemmingen.





    Dit blijkt uit onderzoek uitgevoerd door het Dubaiaans PR-bureau ASDA'A BCW en gepubliceerd door Radio France Internationale.

    Werkloosheid en corruptie blijken de voornaamste redenen die jongeren ertoe aanzetten het vaderland te willen verlaten. Naast Marokko kent ook Tunesië en Algerije een hoge emigratiewens onder jongeren, blijkt uit de enquête werd uitgevoerd onder 4.000 jongeren.

    De emigratiewens is het hoogst in Libanon (77%), gevolgd door Libië (69%), Yemen (66%), Irak (65%) en Palestina (58%). Marokko staat met 46% op de tiende positie, gevolgd door Algerije (33%). Saoedi-Arabië en de Emiraten staan met respectievelijk 6% en 3% onderaan de lijst.

    De Verenigde Arabische Emiraten (VAE), de Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland zijn populaire bestemmingen voor deze jongeren. Deze bestemmingen worden door de jongeren gezien als landen met de meeste werkkansen.

    Frankrijk is nergens te bekennen in dit overzicht van 'droomlanden' maar blijft toch de favoriete bestemming van veel jonge Marokkanen.
    Dus re-emigratie bestaat niet?

    Marokkaanse gestudeerde jongeren die genoeg hebben van Europa is dus een fabeltje???

    Fuck Tunesië,Libanonon en heel de rest..

    I En denk je echt ik kijk op naar die Saudische Champagne drinkende idioten???

    F** hun 1 voor 1

    Wat hebben ze ooit voor ons gedaan behalve misbruik??

  6. #201
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.306
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Zinderende woestijn in arif
    Ik heb nog nooit een grenspaal gezien met het bordje "Arif"
    en volgens mij gaat het gebied geleidelijk over in een steenachtige woestijn.

    Maar ik daag je uit een betere alinea te maken voor Het Dorp in de Rif ...

    Voor de melodie zie: https://www.youtube.com/watch?v=C8Ff5OEUzd8
    Voor de oorspronkelijke tekst zie: https://songteksten.net/lyric/3753/5.../het-dorp.html
    Toezichthouder openbaard kunstgebit