1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    170
    17-04-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Essaywedstrijd: "Ben je bang voor mij?"

    Ben je bang voor mij?

    Zaterdag 11 mei zal in Paradiso Amsterdam de manifestatie Ben je bang voor mij? gehouden worden. Met deze manifestatie willen we laten zien dat er een grote zwijgende meerderheid in Nederland is die wel graag op een normale manier met elkaar om wil gaan. Door nu onze stem te laten horen, hopen wij dat we, in het kader van "Onbekend maakt onbemind", de "angst" kunnen laten verdwijnen door een open en kritische discussie aan te gaan met elkaar.

    In het programma van 11 mei is een essaywedstrijd opgenomen en JIJ kunt daaraan meedoen!!!

    Schrijf een inhoudelijk goed stuk van ongeveer 1500 woorden, waarin jij weergeeft of er angst is voor moslims en allochtonen, of deze angst gegrond is, of de allochtonen bang zijn voor Nederlanders, hoe deze angst er volgens jou uit ziet, waarom deze angst er is, enzovoort. Het thema is Ben je bang voor mij? Hoe je het invulling wilt geven, is natuurlijk individueel!

    De essays zullen worden beoordeeld door een vakjury bestaande uit bekende Marokkaanse en Nederlandse schrijvers en het winnende essay zal worden voorgedragen op zaterdag 11 mei door de winnaar!!!

    En wat de prijs is... Dat houden we nog even geheim!!!

    Stuur je essay voor 1 mei op naar benjebangvoormij@maroc.nl of post hem hier als reply op deze topic!

    Stichting Ben je bang voor mij?

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    170
    17-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Up you go! Geen reacties walou? Weg spirit?

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    170
    17-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Zuchtttt nog geen mensen getriggerd om aan het werk te gaan met die pc's? Ik blijf het proberen aangezien ik van nature positief ben ingesteld. Ik heb het volste vertrouwen in jullie, anders zou ik geen topic hier plaatsen!

    Nu nog een paar reacties...............wachten wachten wachten!

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    170
    17-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Zie je positief blijven en dan komt er wel een hypocrietje langs zwieberen die mij geeft wat ik wil hihihihihi! Er zit geen leeftijdsgrens aan verbonden, maar je maakt me wel nieuwsgierig...HOE OUD BENT GIJ ALS IK ZO VRIJ MAG ZIJN Waar staat trouwens dat het voor jongeren is? zoek zoek zoek......je ne sais pas!

    Boerinneke,

    van het "Ben je bang voor mij team?"

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    170
    17-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door hypocriet
    Ok OK, ik hoop dat ik beter schrijf dan dat ik lees

    Ik ben oud:
    13.514 dagen =
    324.342 uren =
    19.460.520 minuten =
    1.167.631.200 seconden

    1500 woorden is wel erg veel, een leuke uitdaging t/m koninginnedag!
    Hmmmmm het lukt je vast wel, heb het volste vertrouwen in je

    Ennuuuhhhh hoe oud zei je dat je was?

    13.514 dagen? ff rekenmachientje pakken hoor.....damn dit ding werkt op zonnecellen..............lampje aan sjooo 13.514/365=37 jaartjes maar liefst (Tberkallah 3liek!)



    PS als het goed is ben je 13.514,25 dagen oud..........hihihihi

  6. #6
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Thumbs up

    Salaam Stille

    Blij dat jij de flyer hier plaats, ik kan nog geen plaatjes plaatsen, jij bent me voor geweest......

    ma'assalama........Sahira....
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    170
    17-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door soesjoe
    Salaam Boerinneke.....

    Weet je het nog.....

    Leuk dat ik je hier zie, nog niet veel reacties ontvangen he?

    Hypocriet heeft gelijk.....maar wie weet, de aanhouder wint...

    Je bent nogal nieuwsgierig ingesteld he Boerinneke.......haha, ik wil dat koppie van jou wel zien als je dit leest.....

    Tot gauw Boerinneke.....enne....is Hypocriet niet een beetje TE oud voor je?

    beslama.....soejsoe

    Yallatiefffff Sjoesjo wordt eng...........damn nu voel ik me wel belaagd hoor hihihihi NU WIL IK ECHT WETEN WIE GIJ BENT! Of Hypocriet niet TE oud voor me is? hahahaha wahja TROETJE waar zie je me voor aan, zomaar date regelen via forum yek

    Boerinneke

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    170
    17-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door hypocriet
    Hoeveel dagjes ben jij oud Boerinneke en ben je Marokkaans of echt een kaasmeisje?

    Ga jij nu maar werken aan je essay hihihihi Grapje maar uhmmmm hoe kom je erbij dat ik een echt kaasmeisje ben? Ik ben toch echt op en top marokkaanse boerin Wil je echt weten hoeveel daagjes ik oud ben? Hmmm ik ga mezelf rekenwerk besparen.........

    HINT 1: Jij bent ongeveer 2 keer zo oud als ik.....
    HINT 2: Ik heb net de volwassen leeftijd bereikt..... (maar dat zegt natuurlijk niks over het wel/niet volwassen zijn van deze boerin )

    Boerinneke

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    170
    17-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    HUH ik had hier op gereageerd maar mijn reactie is blijkbaar niet aangekomen....zucht maar er stond iets in de trant van:

    Lieve lieve soesjo ik vind je ehct geen troetje hoor maar soms raak ik een beetje gefrustreerd door het feit dat ik geen grip heb op bepaalde zaken............WIE BENTTT GIJJJJ (ja dat soort zaken hihihih) en ja daar kan je mij erg goed mee pesten aangezien ik supernieuwsgierig van aard ben....zuchttt ik geef me weer teveel bloot op het forum...damnzzzz!

    Ewaaa hypocrietje hoe staat het met schrijven? hihihi

    Boerinneke

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    170
    17-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door soejsoe


    Salaam Boerinneke...

    Gelukkig.....vind het nie leuk als mensen me een troetje noemen.....maar ik vind het wel leuk om jou te plagen.....hihi.....zou graag een vlieg willen zijn op je muur op dit moment.....of toch niet....anders sla je me dood!!

    Maar wees gerust....ik ben een plaaggeest.....maar wel een onschuldige plaaggeest.....nog een paar weekjes wachten.....dan zullen we elkaar zien....

    ma'assalama
    Soesjoe
    Salaaaam Sjoesjoetje,

    Kun je me niet een hint geven? 11 mei is nog zo ver weg, en hoe moet ik weten dat gij sjoesjo bent..........of weet jij toevallig wel wie ik ben?? Safi ik weet het niet meer.....SOMEBODY HELLUPPP! Ik ga echt een topic over je openen Let maar op

    Boerinneke

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    170
    17-04-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: jij kleine.....******

    Origineel gepost door soesjoe
    Salaam Boerinneke....

    Nee, dat heb je niet slim gedaan...die topic over mij.....

    En die arme collega's van jou....geloof hun, zij weten niets....ik ben de schuldige zij zijn onschuldig.....

    Oh, dat had je niet moeten zeggen dat je nieuwsgierig was.....'curiosity killed the cat', ken je die uitpraak??.......

    Oke, ik zal je niet meer plagen....ik hou me op de achtergrond, wil je ook geen slapeloze nachten bezorgen, nee.....dat al helemaal niet.....

    En voor de zekerheid vermeld ik er maar bij dat ik een vrouw ben....en niet op zoek naar een nieuwsgierig boerinneke...

    'trusten boerinneke
    Soesjoe

    hahaha damnnn! zie je wel hoe kan jij anderd op het bjbvm forum dus je bent wel iemand vandaar hahaha maar goed ik bedwing me vanaf nu IK ZIE JOU INSHA ALLAH OP 11 mei hihihi

    Boerinneke

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    170
    17-04-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Re: Re: jij kleine.....******

    Origineel gepost door soesjoe


    Salaam boerinneke....Ik kom overal......ben ook overal, dus ook op het forum van bjbvm.......

    Wij zien elkaar ZEKER op 11 mei.......ik zal er zijn......

    beslama
    Soesjoe
    Salaaaaaaaaaampjes Soesjoe,
    Bij deze een dikke KUS van moi Waarom weet ik ook niet, maar goed mijn nieuwsgierigheid is weg :P Althans nu nog de soesjoe in real life Looking forward to it.

    ENNE MENSEN WHERE IS THE SPIRIT GEBLEVEN? GEEN ESSAYS WALOU?

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    170
    17-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam Schatje (is voor soesjoe bedoeld voordat mensen zich aangesproken gaan voelen hihihih)

    Misfitje is nie zo moeilijk, gewoon charmes in de strijd gooien dan lukt het wel hihihihihi (oeiii laat hem dit niet lezen ) Maarreh mijn nieuwsgierigheid is dus de kop ingedrukt, mede doordat ik nu wel weet wie gij bent. Gezellig zoooooo jij weet wie ik ben ik weet wie jij bent althansss.........

    Boerinneke

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    22
    14-03-2002

    Boerinneke ik help je wel

    Hoi Boerinneke,

    Ik ben bereid een essay te schrijven van 15oo pagina's, allereerst omdat het een goed, interessant onderwerp is, en verder natuurlijk ook omdat er prijzen aan verbonden zijn!!

    Voordat ik begin wil alleen nog ff weten, wat precies de beoordelingscriteria zijn en wat precies de procedure is voor het opsturen van de essay.

    Hoop snel wat van je te horen!

    Doei doei,

    Moi

    I am a deeply religious man... I am satisfied with the mystery of life's eternity and with a knowledge, a sense, of the marvelous structure of existence -- as well as the humble attempt to understand even a tiny portion of the reason that manifests itself in nature.

  15. #15
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    effe updaten........

    Voor degenen die schrijftalent denken te hebben........
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories