1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    2.207
    10-11-2005

    MVC Premium MVC Premium

    Omgansregeling Vader/zoon

    [ zijn vader is schyzofreen, en ik kan hem mn kind niet toevertrouwen, en al helemaaaaal niet een weekendje weg.. maar de advocaat en rechter willen een ouderschapsplan hebben..

    echt een dillema, ik wil mn kindje zijn vader niet afnemen en andersom ook niet, maar door zijn geestelijke ziekte vertrouw ik hem niet en zijn fam. al helemaaal niet.. ze hebben mij erin geluist met hun zieke zoon/broer..

    en die vader van mn ex- die is helemaal een sluwe vos..

    ben echt bang... ik weet niet wat ik moet doen, en voor deze hele rot scheiding sta ik er helemaal alleen voor...]

  2. #2
    Me gusta

    Reacties
    4.875
    27-08-2009

    Dit is dan niet mogelijk hoor. Zolang de juridische vader een bedreiging vormt voor het kind en geen controle heeft over het gezag van zijn kind dan mag hij er niet mee omgaan!



  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    13.315
    26-05-2010

    neem een goede advocaat in de arm, en bewijs dat hij niet voor het kind kan zorgen, en doe dou3a.

    dat is het enige wat ik je kan zeggen. ik zit in zelfde situatie.

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    2.207
    10-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    maar wat als hij met een briefje komt van de riagg dat het beter met hem gaat.. hij is trouwens ook nog eens verslaafd aan blowen...
    ik ben zooo bang want ik wil echt niet dat hij daar gaat slapen...

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    2.207
    10-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zouzou7t Bekijk reactie
    neem een goede advocaat in de arm, en bewijs dat hij niet voor het kind kan zorgen, en doe dou3a.

    dat is het enige wat ik je kan zeggen. ik zit in zelfde situatie.

    is jou ex ook een schyzofreen? welke advocaat heb je? en ben je er tevreden mee? en hoe is jullie ouderschapsplan?


    ja sorry beetje teveel vragen.. maar ik sta hier helemaal alleen voor, geen hulp van niemand! en natuurlijk ook geen ervaring, niemand die ik ken die het zelfde heeft meegemaakt enzo...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    hoe komt het dat je er helemaal alleen voor staat?
    Heb je geen familie hier?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    13.315
    26-05-2010

    Citaat Geplaatst door hindatje Bekijk reactie
    is jou ex ook een schyzofreen? welke advocaat heb je? en ben je er tevreden mee? en hoe is jullie ouderschapsplan?


    ja sorry beetje teveel vragen.. maar ik sta hier helemaal alleen voor, geen hulp van niemand! en natuurlijk ook geen ervaring, niemand die ik ken die het zelfde heeft meegemaakt enzo...

    waar woon je?

    Ik heb op dit moment mevrouw pacquee als advocate maar ik ga veranderen naar een advocaat die meer ervaring heeft en ook goed frans en nederlands kan,, en dat is meneer pork.

    ik woon overigens in belgie he.

    mijn ex is geen schyzofreen,, althans geen bewezen schyzofreen, maar hij is gewelddadig naar mij toe geweest in mijn huwelijk en ook tijdens het ophalen van het kind. ook heeft hij het kind niet teruggebracht dit weekend, waardoor de politie er aan te pas is gekomen en hij het alsnog niet wou afgeven, toen heb ik een officier ingeschakeld die het kind van hem kon afnemen en mij teruggeven. Ik heb nu een dik dossier over hem dat hij een gewelddadige man is. en hij heeft mij gedreigt mijn kind te vermoorden en te ontvoeren.. dus ik hoop dat ik een goed vonnis krijg waarin hij zijn kind niet mag meenemen. en ik het volledige gezag krijg.

    Als je in belgie woont, dan kan ik je dus de heer pork aanraden als advocaat.

    waarom sta je er alleen voor? waarom helpt jou familie je niet? Vooral omdat je een kind hebt.

    Je mag me ook pmen met antwoorden.

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    2.207
    10-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    hoe komt het dat je er helemaal alleen voor staat?
    Heb je geen familie hier?

    ik ben de enige en de eerste (hopelijk ook de laatste) in de fam. die scheid.
    mijn ouders spreken geen nederlands en weten ook niks. mijn oudere broers spreken ook geen nederlands en zijn ook bezig met hun eigen ding, werken en hun gezin. de enige broer die een kei is in zulke dingen, en een supper iq heeft en heel slim is alles... met hem heb ik dus geen contact..

    voor de rest ookal vraag ik advies aan mn fam. wat moeten ze zeggen? ze hebben ook geen idee. en als het aan hun ligt, hebben ze liever niet dat hij contact heeft met zn kind.. tjah hij kan geen verantwoordleijkheid op zich nemen,.. ik neem het hem niet kwalijk, hij heeft dit ook niet gewild.. maar het gaat hier wel om de veiligheid van mn zoontje..
    hij heeft hem al een paar maanden niet gezien, dus mn kindje is nu al wel gewend zonder vader om zich heen..

    weet dus echt niet wat ik met dat oudersschapsplan moet doen..

  9. #9
    Loving you...

    Reacties
    14.065
    01-11-2006

    Lijkt me echt een moeilijke situatie, sterkte meid

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    2.207
    10-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sunset Bekijk reactie
    Lijkt me echt een moeilijke situatie, sterkte meid

    bedankt meid, hoe dan ook hamdoelilah.
    ik vin dhet gewoon niet eerlijk, ik heb bijna 3 jaar ellende meegemaakt met hem, zelfs zijn ouders vertrouwde hem niet als hij op mn kindje moest oppassen, en zeiden dan: '' ben je niet bang, zometeen gaat hij hem wat aan doen?''

  11. #11
    Loving you...

    Reacties
    14.065
    01-11-2006

    Citaat Geplaatst door hindatje Bekijk reactie
    bedankt meid, hoe dan ook hamdoelilah.
    ik vin dhet gewoon niet eerlijk, ik heb bijna 3 jaar ellende meegemaakt met hem, zelfs zijn ouders vertrouwde hem niet als hij op mn kindje moest oppassen, en zeiden dan: '' ben je niet bang, zometeen gaat hij hem wat aan doen?''
    Het is ook niet eerlijk liefje, maar het is nu eenmaal zo gelopen daar kun je niets meer aan veranderen, neem een goede advocaat die ervaring heeft met zo'n zaken, incha allah komt het helemaal goed met jou en je kindje

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    13.315
    26-05-2010

    Citaat Geplaatst door hindatje Bekijk reactie
    bedankt meid, hoe dan ook hamdoelilah.
    ik vin dhet gewoon niet eerlijk, ik heb bijna 3 jaar ellende meegemaakt met hem, zelfs zijn ouders vertrouwde hem niet als hij op mn kindje moest oppassen, en zeiden dan: '' ben je niet bang, zometeen gaat hij hem wat aan doen?''

    waarom liet je hem dan op je kind oppassen, als je zegt dat hij gevaarlijk is?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    13.315
    26-05-2010

    hindatje heb je mijn lange bericht ook gelezen?

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    2.207
    10-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zouzou7t Bekijk reactie
    waarom liet je hem dan op je kind oppassen, als je zegt dat hij gevaarlijk is?
    Ik was nog jong, ben ik nog steeds.. ik wist niet eens dat schyzofrenie bestond, laat staan wat het in hield en wat het met je doet... ik had werkelijk geen flauw idee wat deze man in zn hoofd had..
    pas na heel lang zelf onderzoek doen via wikipedia en psygologen en artsen.. weet ik pas wat het doet.. en sinds ik bij hem weg ben, is hij in de inrichting opgenomen....

    dus: i didnt know of course

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    2.207
    10-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zouzou7t Bekijk reactie
    hindatje heb je mijn lange bericht ook gelezen?

    welke lange bericht meid?