1. #61
    Offline.

    Reacties
    16.302
    19-11-2005

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingetje Bekijk reactie
    Weet je wat het is, als het een persoon is waar je geen zak om geeft en waar je lak aan hebt, dan zou ik de middelvinger inderdaad gegeven hebben.

    "Ja" knikken doe ik ook weleens, alleen waneer het om gevoelens gaat die men niet wil begrijpen dan blijf ik "nee" schudden. Echt, dat vind ik echt zo erg he. En ik ben daar sinds kort achter gekomen he, dat dit super frustrerend kan zijn.

    En ik vind ook, je hoeft elkaar inderdaad niet altijd te begrijpen. Of het met elkaar eens te zijn. Maar belangrijke zaken moeten wel begrepen worden, belangrijke zaken.
    Het is maar net wat men onder belangrijke zaken verstaat, daarom moet je dat ook tegen diegene zeggen. Ik neem aan dat het om 'n persoon gaat, waar jij om geeft? Communicatie is heel erg belangrijk, ook in gevoelens. Dat moet je ook tegen diegene zeggen.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    4.148
    20-10-2008

    Citaat Geplaatst door echtenummer1 Bekijk reactie
    weet je wat frustrerend is iemand die zo erg stinkt dat een stinkdier zelfs kan omvallen van de stank jegggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg dezeeee aman stinkttttttttttttttttttttttttt

  3. #63
    Teqzenayt (L)

    Reacties
    4.110
    27-12-2006

    Citaat Geplaatst door MisterBison Bekijk reactie
    Oke dan vraag ik het anders.. Wat is de reden van deze boosheid.
    Onbegrip!

    Ik ben helemaal opgefokt omdat het lijkt alsof ik Chinees praat bij sommige mensen. Ik wil gewoon horen: ja, ik begrijp je en je hebt gelijk. Maar het enige wat ik krijg is een stukje schuld dat in mijn nieuwe schoenen wordt geschoven!

    Citaat Geplaatst door Miss_Elwafa Bekijk reactie
    Het is maar net wat men onder belangrijke zaken verstaat, daarom moet je dat ook tegen diegene zeggen. Ik neem aan dat het om 'n persoon gaat, waar jij om geeft? Communicatie is heel erg belangrijk, ook in gevoelens. Dat moet je ook tegen diegene zeggen.
    Communiceren is zeker de sleutel tot begrip. Maar weet je, ik heb dus het gevoel dat hoeveel woorden ik ook gebruik, het er bij de ander maar niet in wil komen! En dat is precies hetgeen mij zo frustreert. Dan wil ik echt, ik weet niet precies wat ik dan wil, maar dan heb ik serieus het gevoel dat ik stik in onbegrip en weet ik niet HOE ik het toch duidelijk kan maken! Als woorden niet aankomen, wat komt dan wel goed aan? :\
    Benyamin, mijn zonsopgangetje..

  4. #64
    hehe...

    Reacties
    1.036
    27-04-2008

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingetje Bekijk reactie
    Neeeeeeeeeeeee, je begrijpt mij verkeerd!

    Haha, niemand wil me begrijpen. I need someone who will understand me!


    Weet je wat het is, als het een persoon is waar je geen zak om geeft en waar je lak aan hebt, dan zou ik de middelvinger inderdaad gegeven hebben.

    "Ja" knikken doe ik ook weleens, alleen waneer het om gevoelens gaat die men niet wil begrijpen dan blijf ik "nee" schudden. Echt, dat vind ik echt zo erg he. En ik ben daar sinds kort achter gekomen he, dat dit super frustrerend kan zijn.

    En ik vind ook, je hoeft elkaar inderdaad niet altijd te begrijpen. Of het met elkaar eens te zijn. Maar bepaalde zaken moeten wel begrepen worden, belangrijke zaken.
    Hoooo xD Ik wil niemand's dood op mijn geweten hebben hahahahaha.
    Saffie nu begrijpt niemand je meer
    stealing a sunset in Paris...

  5. #65
    Offline.

    Reacties
    16.302
    19-11-2005

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingetje Bekijk reactie




    Communiceren is zeker de sleutel tot begrip. Maar weet je, ik heb dus het gevoel dat hoeveel woorden ik ook gebruik, het er bij de ander maar niet in wil komen! En dat is precies hetgeen mij zo frustreert. Dan wil ik echt, ik weet niet precies wat ik dan wil, maar dan heb ik serieus het gevoel dat ik stik in onbegrip en weet ik niet HOE ik het toch duidelijk kan maken! Als woorden niet aankomen, wat komt dan wel goed aan? :\
    Misschien al te persoonlijke vraag; maar wat voor relatie heb jij met diegene, als ik brutaal mag zijn?

  6. #66
    Teqzenayt (L)

    Reacties
    4.110
    27-12-2006

    Citaat Geplaatst door hannie1012 Bekijk reactie
    Hoooo xD Ik wil niemand's dood op mijn geweten hebben hahahahaha.
    Saffie nu begrijpt niemand je meer
    Wie had het over de dood? Iemand het graf in slaan zal niet opluchtend zijn, dus ik ga voor het ziekenhuisbed.

    Hhhhhh.

    Citaat Geplaatst door Miss_Elwafa Bekijk reactie
    Misschien al te persoonlijke vraag; maar wat voor relatie heb jij met diegene, als ik brutaal mag zijn?
    Je bent superbrutaal nu! Foei!

    Kijk je hoekje maar, dan leg ik je precies uit wat voor relatie ik met die persoon heb.
    Benyamin, mijn zonsopgangetje..

  7. #67
    hehe...

    Reacties
    1.036
    27-04-2008

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingetje Bekijk reactie
    Wie had het over de dood? Iemand het graf in slaan zal niet opluchtend zijn, dus ik ga voor het ziekenhuisbed.

    Hhhhhh.



    Je bent superbrutaal nu! Foei!

    Kijk je hoekje maar, dan leg ik je precies uit wat voor relatie ik met die persoon heb.
    Nee een coma is wel toegestaan, whahahahaha
    stealing a sunset in Paris...

  8. #68
    Teqzenayt (L)

    Reacties
    4.110
    27-12-2006

    Citaat Geplaatst door hannie1012 Bekijk reactie
    Nee een coma is wel toegestaan, whahahahaha
    Als men ontwaakt is er niets aan de hand.
    Benyamin, mijn zonsopgangetje..

  9. #69
    hehe...

    Reacties
    1.036
    27-04-2008

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingetje Bekijk reactie
    Als men ontwaakt is er niets aan de hand.
    Ja, als ze aan permanente amnesie lijden Or else you're screwed..
    stealing a sunset in Paris...

  10. #70
    Teqzenayt (L)

    Reacties
    4.110
    27-12-2006

    Citaat Geplaatst door hannie1012 Bekijk reactie
    Ja, als ze aan permanente amnesie lijden Or else you're screwed..
    En toch vind ik dat een slaapkussen zoiets niet verdient!
    Benyamin, mijn zonsopgangetje..

  11. #71
    ...

    Reacties
    538
    03-04-2011

    aah oke. Nu wil ik het ook waiten.

  12. #72
    hehe...

    Reacties
    1.036
    27-04-2008

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingetje Bekijk reactie
    En toch vind ik dat een slaapkussen zoiets niet verdient!
    Die biedt jou rust, a shoulder to cry on en in dit geval ook een boksbal. Heel all-round
    stealing a sunset in Paris...

  13. #73
    Overgenomen

    Reacties
    242
    14-03-2006

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingetje Bekijk reactie
    Wanneer een persoon je gewoon niet begrijpt. Dit kan zo erg frustrerend zijn.. Dat jij probeert duidelijk te maken wat er op je hart zit, maar die persoon begrijpt-het-gewoon-NIET!

    Serieus, dan heb ik het gevoel dat ik mijn hart eruit wil rukken uit frustratie en boosheid.
    frustraties ik weet het als diegene je nie begrijpt ines sirr kowed.

  14. #74
    Teqzenayt (L)

    Reacties
    4.110
    27-12-2006

    Citaat Geplaatst door m0o0tjuh Bekijk reactie
    frustraties ik weet het als diegene je nie begrijpt ines sirr kowed.
    Nee man, zulke dingen zeg ik echt niet.
    Citaat Geplaatst door hannie1012 Bekijk reactie
    Die biedt jou rust, a shoulder to cry on en in dit geval ook een boksbal. Heel all-round
    Met andere woorden: dat kussen begrijpt je ten alle tijden. Dan moet je 'm juist met alle liefde behandelen! Waar vind je ooit een persoon op deze wereld die je ten alle tijden zal begrijpen? Niet. Dus geef je kussen alle liefde.
    Citaat Geplaatst door MisterBison Bekijk reactie
    aah oke. Nu wil ik het ook waiten.
    Wat wille jij waiten? Welke kleur mijn nieuwe schoenen hebben?
    Benyamin, mijn zonsopgangetje..

  15. #75
    hehe...

    Reacties
    1.036
    27-04-2008

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingetje Bekijk reactie
    Nee man, zulke dingen zeg ik niet.


    Met andere woorden: dat kussen berijpt je ten alle tijden. Dan moet je 'm juist met alle liefde behandelen! Waar vind je ooit een persoon op deze wereld die je ten alle tijden zal begrijpen? Niet. Dus geef je kussen alle liefde.


    Wat wille jij waiten? Welke nieuwe schoenen ik heb?
    Als die kussen mij begrijpt, dan moet die kussen toch ook begrijpen dat ik iemand moet slaan en het zichzelf dus zou opofferen voor mij?

    Weyooow yeh discussie om een kussen Maare meid, het komt wel goed insha'Allah. Het is nu echt tijd voor moi om te gaan slapen. Slaap lekker alvast!
    stealing a sunset in Paris...