1. #31
    hehe...

    Reacties
    1.036
    27-04-2008

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingetje Bekijk reactie
    Sjonne jonne jonne!


    Oja, en als uiteindelijk de schuld in jouw schoenen wordt geschoven kan ik ook niet tegen! Mijn God, ik word er nu alweer boos van als ik eraan denk.

    Nee, ik vind niet dat ruzies een band sterker maken. Integendeel zelfs!

    Ja, dankjewel. Kus terug! :sjans


    Ja, hahaha dat is precies de juiste benaming: je maakt jezelf KAPOT. Vandaar ook mijn "ik wil mijn hart er dan het liefst uit rukken" .
    Naah. Het ligt eraan waar de ruzie over gaat en met wie je de ruzie hebt.
    Ik begrijp wat je bedoelt. Ik neem geen eens meer de moeite om soms ergens over te praten, wetend dat het toch uit gaat lopen op "het-is-jouw-schuld-en-niet-de-mijne" shit. Terwijl het dan niet zo is. That sucks real bad. =(

    Maar alsjeblieft, laat zulke personen je niet onzeker maken of jou omlaag halen. It's not worth it Je gaat erdoor alleen een muur om je heen bouwen en dat kan in jouw nadeel werken.
    stealing a sunset in Paris...

  2. #32
    ...

    Reacties
    3.014
    19-11-2010

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingetje Bekijk reactie
    Ik kan niet voor alle vrouwen spreken, dus ik spreek voor mezelf: als ik dat zeg, dan is het omdat er iemand tegenover me staat die tijdens mijn uitleg met enorm domme ogen naar me staart en ik zie dat het toch niet begrepen gaat worden. Dus ik bespaar mezelf de moeite, dan heb ik aan het einde van de dag in ieder geval IETS goed gedaan.
    whahahaha

  3. #33
    Teqzenayt (L)

    Reacties
    4.110
    27-12-2006

    Citaat Geplaatst door Nerdchick. Bekijk reactie
    Haha het is ook zo, als je na iedere conflict denkt dat het aan jou lag dat ga je niet lang volhouden... je moet je er niet teveel mee bezighouden en niet gek laten maken, echt bij bepaalde mensen gaat het er gwn niet in omdat ze het vermogen er niet voor hebben.. want as ik precies hetzelfde zeg tegen iemand die wel ''slimmer'''(= inlevingsvermogen enz) is die begrijpt me dan wel

    Ik snap de frustratie wel, ik heb er ook erg last van..maar het ligt gwn an die persoon
    Nee, ik denk nooit dat het aan mij ligt. Tenzij het ECHT aan mij ligt. En dat is juist wat mij frustreert, dat ik weet dat het niet aan mij ligt.

    Maargoed, 't zal wel..
    Citaat Geplaatst door hannie1012 Bekijk reactie
    Naah. Het ligt eraan waar de ruzie over gaat en met wie je de ruzie hebt.
    Ik begrijp wat je bedoelt. Ik neem geen eens meer de moeite om soms ergens over te praten, wetend dat het toch uit gaat lopen op "het-is-jouw-schuld-en-niet-de-mijne" shit. Terwijl het dan niet zo is. That sucks real bad. =(

    Maar alsjeblieft, laat zulke personen je niet onzeker maken of jou omlaag halen. It's not worth it Je gaat erdoor alleen een muur om je heen bouwen en dat kan in jouw nadeel werken.
    Nee, ik word er niet onzeker van hoor. Ik word er kriegel en kwaad van, dat wel.
    Benyamin, mijn zonsopgangetje..

  4. #34
    Teqzenayt (L)

    Reacties
    4.110
    27-12-2006

    Citaat Geplaatst door Nerdchick. Bekijk reactie
    whahahaha
    Waarom lach jij?
    Benyamin, mijn zonsopgangetje..

  5. #35
    hehe...

    Reacties
    1.036
    27-04-2008

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingetje Bekijk reactie
    Nee, ik denk nooit dat het aan mij ligt. Tenzij het ECHT aan mij ligt. En dat is juist wat mij frustreert, dat ik weet dat het niet aan mij ligt.

    Maargoed, 't zal wel..


    Nee, ik word er niet onzeker van hoor. Ik word er kriegel en kwaad van, dat wel.
    Ooooh oke lekker joggen zal je goed doen =D Maar niet met dit rotweer(als je in NL bent )
    stealing a sunset in Paris...

  6. #36
    ...

    Reacties
    3.014
    19-11-2010

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingetje Bekijk reactie
    Nee, ik denk nooit dat het aan mij ligt. Tenzij het ECHT aan mij ligt. En dat is juist wat mij frustreert, dat ik weet dat het niet aan mij ligt.

    Maargoed, 't zal wel..


    Nee, ik word er niet onzeker van hoor. Ik word er kriegel en kwaad van, dat wel.
    Je zegt dat je soms twijfelt, dat komt op hetzelfde neer

    Life is to short for that babe.

  7. #37
    ...

    Reacties
    3.014
    19-11-2010

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingetje Bekijk reactie
    Waarom lach jij?
    wajo wajo rustig ga je me slaan ofzo?

    omdat het aan jou ligt nou goed.

    Ik lachte om je beschrijving 'mesnen die je raar aangapen ofzo haha

  8. #38
    Teqzenayt (L)

    Reacties
    4.110
    27-12-2006

    Citaat Geplaatst door Nerdchick. Bekijk reactie
    wajo wajo rustig ga je me slaan ofzo?

    omdat het aan jou ligt nou goed.

    Ik lachte om je beschrijving 'mesnen die je raar aangapen ofzo haha
    Hehehe, zo bedoelde ik het niet eens. Was gewoon benieuwd waarom je moest lachen.
    Citaat Geplaatst door hannie1012 Bekijk reactie
    Ooooh oke lekker joggen zal je goed doen =D Maar niet met dit rotweer(als je in NL bent )
    Oeh, met dit weer is het juist lekker! Gewoon de regen in rennen en keihard gillen/schreeuwen.
    Citaat Geplaatst door Nerdchick. Bekijk reactie
    Je zegt dat je soms twijfelt, dat komt op hetzelfde neer

    Life is to short for that babe.
    Nee, ik twijfel niet echt. Ik zei dat meer om een beeld te geven van hoe ver he kan gaan, dus dat was niet echt letterlijk bedoelt.
    Benyamin, mijn zonsopgangetje..

  9. #39
    hehe...

    Reacties
    1.036
    27-04-2008

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingetje Bekijk reactie
    Hehehe, zo bedoelde ik het niet eens. Was gewoon benieuwd waarom je moest lachen.


    Oeh, met dit weer is het juist lekker! Gewoon de regen in rennen en keihard gillen/schreeuwen.


    Nee, ik twijfel niet echt. Ik zei dat meer om een beeld te geven van hoe ver he kan gaan, dus dat was niet echt letterlijk bedoelt.
    And if you got the nerve, naar het strand gaan morgen of overmorgen. Geen hond die er zal zijn door t weer en dan lekker gillen en schreeuwen (weyoooow klinkt echt verleidelijk )
    stealing a sunset in Paris...

  10. #40
    ...

    Reacties
    3.014
    19-11-2010

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingetje Bekijk reactie
    Hehehe, zo bedoelde ik het niet eens. Was gewoon benieuwd waarom je moest lachen.


    Nee, ik twijfel niet echt. Ik zei dat meer om een beeld te geven van hoe ver he kan gaan, dus dat was niet echt letterlijk bedoelt.
    Ok maar je kan alleen weten dat je twijfelt op zo een moment als je ooit opp dat punt gekomen bent:P

    Mohim het is alleen maar goed dat je niet twijfelt...alleen boosheid en ruziemaken is ook niet echt goed... ik denk wat hhelpt is het gewn erbij laten en weten dat de ander niet de brein heeft om het te snappen

  11. #41
    Teqzenayt (L)

    Reacties
    4.110
    27-12-2006

    Citaat Geplaatst door hannie1012 Bekijk reactie
    And if you got the nerve, naar het strand gaan morgen of overmorgen. Geen hond die er zal zijn door t weer en dan lekker gillen en schreeuwen (weyoooow klinkt echt verleidelijk )
    Ja, ik was zowieso van plan om eens naar een verlaten strand te gaan binnenkort. Even uitwaaien. En nu je het zegt, even keihard alle frustraties van de afgelopen tijd van mij af krijsen.

    Haha, dan moet er nou net iemand langskomen die je kent..
    Citaat Geplaatst door Nerdchick. Bekijk reactie
    Ok maar je kan alleen weten dat je twijfelt op zo een moment als je ooit opp dat punt gekomen bent:P

    Mohim het is alleen maar goed dat je niet twijfelt...alleen boosheid en ruziemaken is ook niet echt goed... ik denk wat hhelpt is het gewn erbij laten en weten dat de ander niet de brein heeft om het te snappen
    Ja, want ik wil nog lang geen rimpels krijgen!
    Benyamin, mijn zonsopgangetje..

  12. #42
    ...

    Reacties
    538
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door MOCROMAN21 Bekijk reactie
    youre fat
    En dan?

  13. #43
    hehe...

    Reacties
    1.036
    27-04-2008

    Citaat Geplaatst door Vreemdelingetje Bekijk reactie
    Ja, ik was zowieso van plan om eens naar een verlaten strand te gaan binnenkort. Even uitwaaien. En nu je het zegt, even keihard alle frustraties van de afgelopen tijd van mij af krijsen.

    Haha, dan moet er nou net iemand langskomen die je kent..


    Ja, want ik wil nog lang geen rimpels krijgen!
    Ik zou dan gewoon schijt hebben en doorgillen en hem/haar dan aankijken en zeggen "Heb ik wat van je aan ofzo, dit is therapie "

    stealing a sunset in Paris...

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    6.945
    25-04-2009

    en dan kan ze niet rennen

  15. #45
    Teqzenayt (L)

    Reacties
    4.110
    27-12-2006

    Citaat Geplaatst door MOCROMAN21 Bekijk reactie
    youre fat
    Heel vet.
    Citaat Geplaatst door MisterBison Bekijk reactie
    En dan?
    Vette mensen zijn juist vet, maar dat weet hij nog niet.
    Citaat Geplaatst door hannie1012 Bekijk reactie
    Ik zou dan gewoon schijt hebben en doorgillen en hem/haar dan aankijken en zeggen "Heb ik wat van je aan ofzo, dit is therapie "

    Therapie! Hahahaha!

    Gewoon diegene helemaal kapot slaan, omdat je dat normaal niet kunt doen.

    Even heel eerlijk he.. zou jij het niet fijn vinden om een keer iemand helemaal in elkaar te slaan? Gewoon een persoon die je niet kent he.
    Benyamin, mijn zonsopgangetje..