1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    banana hammock heb jij nooit gedronken en hasj gerookt of nooit sex gehad zonder huwelijk, antwoord eerlijk ?
    Ik heb zonden gepleegd en heb daarvoor berouw getoond. Inshallah zal Allah mij vergeven

    Ik ga mijn zondes niet openbaren. Waarom wil jij dat ik mij slechte zondes openbaar? Wat heb jij daar aan?
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Turksejongen Bekijk reactie
    Ik ben tegen alcohol, maar alcohol verbannen is van den zotte. Laat mensen gewoon drinken als ze er zin in hebben, waarom dit soort gezeik?
    Alcohol is gif, het is drugs.

    In veel landen is drugs verboden maar Alcohol toegestaan.

    Dat begrijp ik pas niet.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Ik heb zonden gepleegd en heb daarvoor berouw getoond. Inshallah zal Allah mij vergeven

    Ik ga mijn zondes niet openbaren. Waarom wil jij dat ik mij slechte zondes openbaar? Wat heb jij daar aan?
    anderen kunnen ook zondes hebben gepleegd, wie ben jij om daar over te oordelen , jij hebt ook gezondigd zeg je zelf dan kom je niet geloofwaardig over banana hammock mondje dicht next time

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    li 3ta zekko lehla ifekko a banana hammock
    Een seculiere uitdrukking
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Een seculiere uitdrukking
    ik ben voor scheiding tussen de staat en jame3 ja, alleen dan zullen mensen het goed hebben , geloof is iets persoonlijk

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Narcissa___ Bekijk reactie
    Waarom geef jij die straathond aandacht? Deze psychotische zatlap en die prostituee zitten hier altijd te liegen en te provoceren. Straks krijgt hij weer zijn mental breakdown kunnen we weer lachen.
    ma flodder is wakker

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Narcissa___ Bekijk reactie
    Waarom geef jij die straathond aandacht? Deze psychotische zatlap en die prostituee zitten hier altijd te liegen en te provoceren. Straks krijgt hij weer zijn mental breakdown kunnen we weer lachen.
    Hij was gebroken van de week HAHAHAHA

    De agressieve ho9mo djin in hem nam het heft in handen
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  8. #23
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    erdogan wil illegale stokerijen aanpakken en dat is meer dan terecht..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Narcissa___ Bekijk reactie
    Ik vond het zalig om te zien.
    Hij had eindelijk door dat hij dagelijks werd vernederd. En toen kreeg ie een mental breakdown van dat besef. Meskien de straathond zonder opvoeding of tasila.
    heb jullie pak slaag gegeven nu zijn jullie wat rustiger geworden , en als jullie weer gaan radicaliseren pak ik jullie nog harder aan

    tasiltek hiya tasila d legra gamej

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    ik ben voor scheiding tussen de staat en jame3 ja, alleen dan zullen mensen het goed hebben , geloof is iets persoonlijk
    jij bent seculier.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    heb jullie pak slaag gegeven nu zijn jullie wat rustiger geworden , en als jullie weer gaan radicaliseren pak ik jullie nog harder aan

    tasiltek hiya tasila d legra gamej
    jij bent 3entar.

    Jij hebt niet goed naar je moeder geluisterd want zo heeft ze je niet opgevoed.
    Of jij bent van die lijmsnuivers die op hun 5e uit huis ging om luim te snuiven en te werken op de stortplaats voor wat vuilnisbak eten.

    Je ma is niet trots op jou met zulke beledigende uitspraken.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    jij bent 3entar.

    Jij hebt niet goed naar je moeder geluisterd want zo heeft ze je niet opgevoed.
    Of jij bent van die lijmsnuivers die op hun 5e uit huis ging om luim te snuiven en te werken op de stortplaats voor wat vuilnisbak eten.

    Je ma is niet trots op jou met zulke beledigende uitspraken.
    wij arabs luisteren naar de vader , en hebben asl van de vader, alleen joden hebben asl van de moeder, a lihoedtje

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    jij bent seculier.
    wat is met seculair, ?

  14. #29
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    heb jullie pak slaag gegeven nu zijn jullie wat rustiger geworden , en als jullie weer gaan radicaliseren pak ik jullie nog harder aan

    tasiltek hiya tasila d legra gamej


    Waarom verpak je je nederlagen als overwinningen?

    Er is hier geen lid die jou niet met de neus op de feiten heeft gedrukt.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  15. #30
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    wij arabs luisteren naar de vader , en hebben asl van de vader, alleen joden hebben asl van de moeder, a lihoedtje
    Hij heeft het over luisteren naar de moeder en niet over je afkomst.

    Luisteren naar je moeder is wajib zolang ze niet van jou vraagt je schepper te ongehoorzamen.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting