1. #16
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Vertel...
    Een vergane glorie bad met veel kut jochies

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Roomsnoes Bekijk reactie
    Een vergane glorie bad met veel kut jochies
    Nou nou, dat viel ook wel reuze mee. Vrijdagavond was wel een beetje tricky voor de dames met al die hondsgeile pubers!

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Nou nou, dat viel ook wel reuze mee. Vrijdagavond was wel een beetje tricky voor de dames met al die hondsgeile pubers!
    Ga me asjeblieft niet zeggen dat jij daar ook zat te hengelen..bbrrrr

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door almohad Bekijk reactie
    De ware aard van de racist komt naar boven.

    Decennia lang verkrachten volwassenen Hollandse mannen kinderen, en geen PVVer die ernaar kraait.

    Maar als kinderen wat luidruchtig zijn, verzameld de racist een paar incidenten van de afgelopen 17 jaar en houdt kinderen van nu daar verantwoordelijk voor. Puur omdat hij gefaald heeft in het leven.

    Ik heb het zo vaak gezegd. Als het aan de PVV-stemmers ligt mogen volwassenen blanke mannen alles uithalen. Zoals lesbiennes in Groningen tot bloedens toe mishandelen of alles aan gort slaan na een voetbalwedstrijd. Je hoort ze daar nooit over.

    Wat een smerig volk.
    "Als kinderen wat luidruchtig zijn"

    Tja, zo kun je het ook omschrijven....
    Mensen hebben het niet over kinderen die wat luidruchtig zijn. Mensen hebben het over bedreiging, intimidatie, spugen, aanranding, vernielingen... Geen kinderen die wat "luidruchtig" zijn!

    Het zijn "kinderen" die onze vrije normen met betrekking tot zwemmen om zeep helpen.
    Volgens velen (ook op deze site!) een verrijking van onze samenleving.

    Onze wetten voorzien wel in de vrijheid van burgers, ook als die vrijheid leidt tot geweld tegen burgers. Onze wetten zeggen niets over fatsoenlijk gedrag.
    Een vrijbrief voor mensen die onze normen en waarden om zeep willen helpen? En we verstoppen dat? Maken er geen melding van?

    Natuurlijk!
    Als we zeggen: "Allochtonen doen zus of zo" dan zijn we racisten... fascisten... Nazi's...xenofoben... En we willen toch geen racist, fascist, nazi of xenofoob zijn?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Roomsnoes Bekijk reactie
    Ga me asjeblieft niet zeggen dat jij daar ook zat te hengelen..bbrrrr
    Nope, als puber had ik het geld er niet voor ....FL 9,50 was een hoop geld voor een 15-jarige...toen in m'n studententijd gingen we met een groepje vrienden altijd op vrijdagavond, muziek en lasershow....we namen onze eigen Chicks mee. Voorkomt een hoop gelazer als je d'r van te voren al kende.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Maar je ging er wel vrijwillig naar toe?
    De vrouwen, slachtoffers als daders?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Ok kan iemand mij uitleggen waar je een Moslim aan herkent, en waar je een Marokkaan aan herkent, bedoel, ik zie geen verschil tussen een Algerijn, Egyptenaar en vaak genoeg ook een Turk niet. En wat betreft de taal, tja de jeugd anno 2017 spreekt wel wat Turks, Marokkaans. Dus kan iemand mij vertellen hoe zij weten dat het hier om Moslims, Marokkanen en Turken gaat? Bij voorbaat dank. En dan nu punt 2: Ongeacht afkomst enz enz, dit gedrag kan gewoon niet, hoe je dit ook went of keert. Kan je echt gewoon niet maken, ze moeten met hun gore poten van anderen en andermans spullen afblijven! Het is een zwembad, en dat er dan Nederlandse meiden zijn die in een bikini rond lopen, tja niet zo gek natuurlijk, maar dat betekend niet dat je ze mag aanranden, want dan ben je gewoon een zieke tering hond en dan verdien je gewoon een nekschot, punt uit. Ze moeten ze gewoon tot op de bank bij hun ouders thuis mee sleuren en aan hun ouders gaan vertellen wat hun zonen daar allemaal uitspoken, en dat als zij het weer doen niet meer thuis komen. Ik zou ze terplekke verdrinken, maar hey dat ben ik.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    "Als kinderen wat luidruchtig zijn"

    Tja, zo kun je het ook omschrijven....
    Mensen hebben het niet over kinderen die wat luidruchtig zijn. Mensen hebben het over bedreiging, intimidatie, spugen, aanranding, vernielingen... Geen kinderen die wat "luidruchtig" zijn!

    Het zijn "kinderen" die onze vrije normen met betrekking tot zwemmen om zeep helpen.
    Volgens velen (ook op deze site!) een verrijking van onze samenleving.

    Onze wetten voorzien wel in de vrijheid van burgers, ook als die vrijheid leidt tot geweld tegen burgers. Onze wetten zeggen niets over fatsoenlijk gedrag.
    Een vrijbrief voor mensen die onze normen en waarden om zeep willen helpen? En we verstoppen dat? Maken er geen melding van?

    Natuurlijk!
    Als we zeggen: "Allochtonen doen zus of zo" dan zijn we racisten... fascisten... Nazi's...xenofoben... En we willen toch geen racist, fascist, nazi of xenofoob zijn?
    hahahaahahahahah


    noord de zielige kut kneus

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Nope, als puber had ik het geld er niet voor ....FL 9,50 was een hoop geld voor een 15-jarige...toen in m'n studententijd gingen we met een groepje vrienden altijd op vrijdagavond, muziek en lasershow....we namen onze eigen Chicks mee. Voorkomt een hoop gelazer als je d'r van te voren al kende.
    Vergane glorie vergane tijden opa

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    hahahaahahahahah


    noord de zielige kut kneus
    Nou zielige kut kneuzen zijn die kut jochies.
    Maar jij voelt je toch niet aangesproken mag ik hopen.?????

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    De vrouwen, slachtoffers als daders?
    Natuurlijk!
    Als een vrouw een onbedekte enkel laat zien lokt zij al bij een man een onbedwingbare seksuele reactie uit. Wat denk jij van een zwembad waar vrouwen en meisjes in badpak of bikini rondlopen? De hormonen slaan op tilt! Je verwacht toch niet in een dergelijke situatie fatsoenlijk gedrag van en MAN? Laat staan een islamitische MAN!

    Laten we wel zijn. Het duurt nog wel even voordat dit soort dierlijke reflexen uit hun brein verdwenen is.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Ok kan iemand mij uitleggen waar je een Moslim aan herkent, en waar je een Marokkaan aan herkent, bedoel, ik zie geen verschil tussen een Algerijn, Egyptenaar en vaak genoeg ook een Turk niet. En wat betreft de taal, tja de jeugd anno 2017 spreekt wel wat Turks, Marokkaans. Dus kan iemand mij vertellen hoe zij weten dat het hier om Moslims, Marokkanen en Turken gaat? Bij voorbaat dank. En dan nu punt 2: Ongeacht afkomst enz enz, dit gedrag kan gewoon niet, hoe je dit ook went of keert. Kan je echt gewoon niet maken, ze moeten met hun gore poten van anderen en andermans spullen afblijven! Het is een zwembad, en dat er dan Nederlandse meiden zijn die in een bikini rond lopen, tja niet zo gek natuurlijk, maar dat betekend niet dat je ze mag aanranden, want dan ben je gewoon een zieke tering hond en dan verdien je gewoon een nekschot, punt uit. Ze moeten ze gewoon tot op de bank bij hun ouders thuis mee sleuren en aan hun ouders gaan vertellen wat hun zonen daar allemaal uitspoken, en dat als zij het weer doen niet meer thuis komen. Ik zou ze terplekke verdrinken, maar hey dat ben ik.
    Wat betreft dat eerste punt: daarvoor moet je bij de medewerkers van dat zwembad zijn.
    Jouw tweede punt: mee eens, behalve dat nekschot en het verdrinken.

    Maar hey dat ben ik!

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    hahahaahahahahah


    noord de zielige kut kneus
    Die jongens die andere mensen lastig vallen en vernielingen plegen, dát zijn de kneuzen. Maar ik begrijp wel dat dat jouw begrip te boven gaat

  14. #29
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    na 16 jaar pas ...
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Natuurlijk!
    Als een vrouw een onbedekte enkel laat zien lokt zij al bij een man een onbedwingbare seksuele reactie uit. Wat denk jij van een zwembad waar vrouwen en meisjes in badpak of bikini rondlopen? De hormonen slaan op tilt! Je verwacht toch niet in een dergelijke situatie fatsoenlijk gedrag van en MAN? Laat staan een islamitische MAN!

    Laten we wel zijn. Het duurt nog wel even voordat dit soort dierlijke reflexen uit hun brein verdwenen is.
    Wat een domme poeppraat!