1. #226
    Masterdam.

    Reacties
    15
    03-11-2009

    Ga snel verder meid, Kan niet wachtennnnnnnnnnnnnnn

  2. #227
    Jeblia uit fes

    Reacties
    29
    02-08-2006

    Ga door, super spannend leuk verhaal

  3. #228
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Meiden welkom, en bedankt voor het lezen (en uppen natuurlijk)

    Ik ben nu bezig met een vervolgje te plaatsen. Zal zo plaatsen inchallah.


  4. #229
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    3 seconden later hoor ik me telefoon afgaan. Ik begin een beetje onhandig te zoeken in me tas. Als ik hem net vindt houdt ie op met overgaan voor ik wil kijken wie heeft gebeld gaat me telefoon in me handen af……

    Ook al heb ik zijn nummer verwijderd, zijn nummer stond op mijn netvlies. Ik krijg hem niet uit me hoofd. Ik schrik wel en weet niet of ik moet opnemen. Uiteindelijk doe ik dit toch, met een misselijk gevoel. Je kent het wel het gevoel dat je hebt als je bij iemand hebt op wie je verliefd bent.

    Ik: Ja hallo?
    Hij: Salaam Sousoe, hoe is het
    Ik: goed elhamdoelliah, met wie spreek ik?
    Hij: ja met mij gaat het ook goed, bednakt voor het vragen
    Ik: zeg nou gewoon wie je bent of donder op!
    Hij: er is iemand duidelijk met de verkeerde been uit bed gestapt he
    Ik: ik vraag het je nog een keer en anders mag je tot 5 tellen (deed alsof ik niet wist wie het was)
    Hij: So he, ik ben het Zakaria
    Ik: Ohw hoi, sorry herkende je niet. Maar hoef nu oo kniet te vragen hoe het met je gaat die vraag heb je jezelf net gesteld en beantwoord
    Hij: haha veranderen doe je niet he!
    Ik: moet dat dan? Dat er geen ons meer is wilt niet zeggen dat ik me leven daarom moet gaan veranderen. Maar waarom bel je eigenlijk?
    Hij: meteen aanvallen, doe rustig staat je niet poppetje. Waar ben je nu?
    Ik: Onderweg naar het station.
    Hij: waar ga je heen?
    Ik: sinds wanneer gaat jou dat aan?
    Hij: doe niet zo flauw
    Ik: ik ga naar huis, moest vandaag werken weet je nog?
    Hij: ja weet ik maar gewoon controle vraag
    Ik: Okeeee dus?
    Hij: kom naar de bus zijde ik sta daar op je te wachten Soumia ik wil je graag zien.
    Ik: (wat nu) ik weet het niet zakaria. Waarom wil je mij ineens zien eerst laat je mij uit het niets links en nu dit...
    Hij: alsjeblieft, laten we erover praten als je bij me bent. Ik wacht op je.
    Ik: maar.....

    Voor ik me zin kon afmaken had hij opgehangen. Wat een eikel! Hoe kon hij. Maar hij wist met me te spelen hij wist dat ik naar hem zou gaan. Maar zal ik dat niet doen? Onderweg naar het station vecht ik met mijn eigen gedachten. Gaan, niet gaan, gaan, niet gaan. Ik wist het niet meer. Ik nader het station. Ondanks zaterdag en de winterdagen was het toch vrij duk. Ach ja het is zaterdag. Ik moest ineens aan vroeger denken met de meisjes. Wat wij op zaterdag deden, helemaal geen zorgen aan ons hoofd. Geen gebroken hart door een jongen niks. Toen speelde wij met de jongens. En ja nu ben ik mezelf tegen gekomen en word ik gestraft. Hij was mijn eerste liefde en dan loopt het zo. Verzonken in mijn gedachten loop ik door de vooringang naar binnen. Nog steeds niet wetend wat ik moet doen. Gaan of niet gaan.


    Sorry lieverds klein vervolgje. Maar komt goed inchallah

  5. #230
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door At-Work Bekijk reactie
    goed dat je het van je afzet ben ook benieuwd naar de afloop en hoe jij het nu maakt?

    En ga ajbbbbb verder



    Okayyyyyy die gaat in mijn OT

    Met mij gaat het nu goed elhmdl. Dank je wel lieverd!

    Hahah ja ik zie hem al in je OT

  6. #231
    MVC Lid

    Reacties
    283
    25-04-2007

    ga door meid. ik wil snel door lezen . upp ga door meid

  7. #232
    Bniznasnia 7ora.

    Reacties
    1.011
    26-01-2007



    Ga gauw verder.

  8. #233
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Verzonken in mijn gedachten loop ik door de vooringang naar binnen. Nog steeds niet wetend wat ik moet doen. Gaan of niet gaan.

    Ik loop toch rechtstreeks naar mijn peron. Ik zie dat mijn trein vertraging heeft. Pff ook dat nog. Bnaks ook met het openbaar vervoer! Het is ook vrij koud buiten, en helaal nu ik op het peron staat. Me telefoon gaat weer over. Het is Zakaria.

    Ik: Ja..
    Hij: Waar blijf je?
    Ik: Ik kom niet, als jij niet het fatsoen hebt om mij uit te laten praten en gewoon op te hangen. Wat denk je dat je alles van me kan verwachten? Die tijd hebben we gehad Zakaria.
    Hij: Zo bedoelde ik het niet Soumia. Alsjeblieft kom deze kant op. Weet je hoe lang ik hier op het station sta? Ik heb al het werk laten liggen en stond hier uren op je te wachten
    Ik: (pfff zijn stem, hij klonk zo zacht zo rustgevend ik werd gek) Is goed ik kom eraan. Maar ik blijf niet lang.
    Hij: Sokran poppetje (zo noemde hij mij vaak) tot zo. Ben trouwens met de auto van me broertje dan weet je dat.
    Ik: is goed tot zo.

    Ik besluit even gauw me nicht te smsen.

    Hey lieverd, ik ben wat later thuis. Jullie hoeven niet op mij te wachten met het eten. De treinen hebben vertraging en ik ga met Marie-Louse mee naar huis. ALs de vertraging is geholpen kom ik inchallah. Dikke zoen love you! PS laat het tante ook even weten. x

    Pff ik vond het zo rot om tegen me nicht te liegen! Ik vond dit echt erg. Maar ik wilde haar niet vertellen over het feit dat ik heb afgesproken met Zakaria, mijn grote liefde. Omdat ik wist dat ze dit niet goed keurde. Na het versturen van de sms loop ik weer de trappen af richting de achterkant van het station, busstation. Met loodzware voeten loop ik die kant op! Vanuit binnen kan ik de autos zien staan waaronder veel taxies. Echt het zweet stond me gewoon in me handen me hart klopte als een gek. Ik kon zo in elkaar vallen. Ik wilde het liefste naar huis rennen. Als ik buiten sta kijk ik even onopvallend om mij heen en zie de auto van zijn broer staan en loop ernaar toe. Ik open het porteer en zie hem daar zitten hij kijkt mijn kant op met een glimlach. Pffff wat heb ik deze jongen gemist. Ik hou echt van hem! Ik wist het zeker. Het liefst zou ik zo in zijn armen willen laten vallen. Ik schrik van zijn stem als hij zegt

    hij: stap je nog in schoonheid?
    ik: uh ja natuurlijk, ben niet hierheen gelopen om in de kou te staan!
    hij: hahaha stap in stap in!
    ik: (geef hem een hand) alles goed
    hij: alleen een hand? krijg ik geen kus?
    ik: ik vroeg of het goed ging!
    hij: hahaha ja gaat zeker goed vooral nu ik jou weer in me buurt heb
    ik: ik ben niet gekomen om dit aan te horen dat weet je.
    hij: sorry. maar je ziet er echt goed uit. je bent wel afgevallen he
    ik: dank je wel, kan ik van jou niet zeggen met dat baardje. Ja klopt ben ziek geweest.
    hij: nu je vond me anders altijd aantrekkelijk met een baardje. Ohw wat had je dan?
    ik: toen is verledentijd. Ja gewoon ziek, griepje je kent het wel je weet hoe dat bij mij dan gaat als ik ziek ben
    hij: ja klopt, zwakke
    ik: uhu ja ja. Hoe is het thuis met iedereen en je broer? Bevalt het getrouwde leven?
    hij: ja goed elhmdl, hahah je was toch gister daar?! Ja bevalt hem goed denk ik, hij word vader!
    ik: ja weet ik, maar uit beleefdheid, weet niet of jij dat kent! Ohwww wat leuk! Gefeliciteerd, had je moeder gister niet gezegd he?
    hij: wat zijn we weet aardig. Nee klopt hij belde net om het te vertellen, ben ook blij voor hem.
    ik: hebben ze snel voor elkaar gekregen he hahaha (ik voelde me even helemaal op me gemak)
    Hij: ja klopt, schrok ook toen ik het net hoorde dacht echt wowww zo snel.
    ik: ach ja Zakaria.

    We zaten zo in de auto over alles en nog wat te kletsen tot me telefoon af ging. Het was me nicht shit shit shitt.. Ik zeg tegen Zakaria dat hij stil moet zijn. Ik neem dan op. Ze wilt alleen doorgeven dat ze ook niet thuis zijn. Maar bij onze tante zijn. En of ik erna daarheen wil komen en anders gewoon naar huis en bellen als ik er ben. Ik zeg dat het goed is en hang op. Zakaria vraagt waarom ik hebgelogen.

    hij: waarom lieg je over waar je bent?
    ik: haha zaka laat me niet lachen wat wil je anders dat ik doe?
    hij: gewoon zeggen dat je met mij bent
    ik: en jij denkt dat me nicht dat goed vind jij bent gek het liefst zou ze jou met blote handen willen killen.
    hij: waarom zo een haat Soumia?
    ik: heb je er zelf naar gemaakt Zaka.

    Zo blijven we nog zitten praten in de auto. Opeens bedenk ik mij dat ik nog een zak snoep in me tas heb. Hahaha ik begin te zoeken en haal deze blij tevoor schijn hij kijkt me lachend aan. We beginnen te kletsen over alles behalve over het feit waarom hij het ineens uit heeft gemaakt na al zijn beloftes. We gaan met de stoelen helemaal naar achter, we liggen nu allebei in de auto. Hij vraagt of ik met hem mee naar huis wil. Ik zeg dat ik dit liever niet heb. HIj accepteerd dit en we blijven zo gezellig in de auto zitten/liggen. Hij vraagt of hij een snoepje mag. Ik geef hem de zak en zeg:

    ...: hier pak maar
    hij: nee dat bedoel ik niet
    ik: wat bedoel je dan

    Hij komt ineens dichterbij. Terwijl ik stokstijf in me stoel blijf liggen komt hij vanuit zijn stoel mijn kant op. Buigend naar mijn gezicht toe zo blijft hij me aankijken. Ik verroerde geen spier ik werd gek. Het liefst ging ik nu me armen om zijn nek slaan en zeggen hoe veel ik heb heb gemist en hoeveel ik van hem hield. Hij merkt dit en gaat terug in zijn stoel liggen en zegt 'niet schrikken, wilde je gewoon even van dichtbij bekijken' ik op mijn beurt 'schrikken doe ik nu zowiezo van je, ugly' zo blijven we zeker 10 minuten liggen zonder een woord tegen elkaar te zeggen. Opeens pakt hij mijn hand uit het niets vast. Ik schrik me dood maar wil niks laten merken en doe net of ik niks merk (zogenaamd me ogen dicht) maar ondanks dat ik mijn ogen dicht had voelde ik dacht hij dichterbij kwam. Als ik mijn ogen open hangt hij weer met zijn gezicht boven mij. Dit keer te dichtbij naar mijn gevoel.....

  9. #234
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Alstublieft dames!

    Het is een vrij lange vervolg geworden. Ik was aan het typen en zat zelf weer helemaal erin. Het voelde net of ik erin zat. Eigenlijk is het best k*t want hoe meer details ik vermeld (wat ik probeer te vermijden) hoe meer er naar boven komt.

    Maar gair inchallah. Ik denk dat ik voor vanavond niks meer ga plaatsen. Moet nog veel doen voor me werk. Krijg donderdag bezoek van studenten van een school moet een presentatie geven. Hoop dat jullie het begrijpen. Maar ik zal me best doen om morgen tijdens het werk wel weer een vervolgje te plaatsen.

    Allemaal erg bedankt

  10. #235
    Tangouia__Jeblia

    Reacties
    178
    11-03-2008

    ga verder meidddddd vervolg je pleaseee
    Tangouia__Jeblia

  11. #236
    ....

    Reacties
    676
    05-07-2006

    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Spannend Gaa Gauw Verder Aub Aub Aub Aub Pleasssee Koessie Koessie Koesssiee

  12. #237
    meeerdere gebruikers

    Reacties
    175
    06-02-2007

    damn! verduuuuur

  13. #238
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    schatje, niet meer van die gele lettertjes doen, ik ben maar een oud vrouwtje, dan kan ik niet goed lezen, voor mij graag in het zwart en eenbeetje groot,
    dank je alvast...................
    Het meervoud van lef is leven.

  14. #239
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    schatje, niet meer van die gele lettertjes doen, ik ben maar een oud vrouwtje, dan kan ik niet goed lezen, voor mij graag in het zwart en eenbeetje groot,
    dank je alvast...................
    Hahaha sorry lieverd. Ik dacht er pas aan toen ik het zelf ook ineens zag. Toen dacht ik oeps erg fel. Maar ik zal rekening houden met uw wensen mevrouw.

    Mijn volgend stukje inchallah zal ik zwart houden en speciaal voor uw oogjes een extra grote lettertype

    x

  15. #240
    Masterdam.

    Reacties
    15
    03-11-2009

    Top...... Ga snel verder, erg spannend