Adore Allah swt!!

Reacties
    516
    28-03-2008

Advies

Hey

Wie kan ik ff een pb sturen. Heb advies nodig
    Gevangen in mijn eigen gedachten, wat kan ik verder van het leven verwachten? De overheersende negativiteit heeft alles grotendeels vergald, bijna mijn hele leven verknald.
    Ik wil blijven geloven in mijn dromen. Dan pas zal ik verder komen….Een wereldreis maken en al mijn werkzaamheden staken. Vrij zijn als een vogel en stralend als een vlinder

I’m a dreamer....

MVC Lid

Reacties
    637
    26-04-2018

Welke Thema.?

Married & Mother

Reacties
    1.984
    27-12-2014

Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Welke Thema.?
    Je opent continue topics dat vrouwen niet moeten mengen met mannen. Daarnaast adviseer je her en der dat vrouwen niet moeten werken als dit met mannen is. Vervolgens vraagt een vrouw advies aan vrouwen en dan wil jij, een man, haar adviseren?!

Misschien een goed idee om je eigen adviezen eens door te nemen en op te volgen. Net zoals dat vrouwen zich niet moeten mengen tussen de mannen, dienen mannen zich niet te mengen tussen de vrouwen dus vrees Allaah en verdwijn.

MVC Lid

Reacties
    637
    26-04-2018

Beste BintuBernardus,

Wist je dat Vrouwen elkaars bloed wel kunnen drinken uit jaloezie en afgunst.

MVC Lid

Reacties
    637
    26-04-2018

Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Je opent continue topics dat vrouwen niet moeten mengen met mannen. Daarnaast adviseer je her en der dat vrouwen niet moeten werken als dit met mannen is. Vervolgens vraagt een vrouw advies aan vrouwen en dan wil jij, een man, haar adviseren?!

Misschien een goed idee om je eigen adviezen eens door te nemen en op te volgen. Net zoals dat vrouwen zich niet moeten mengen tussen de mannen, dienen mannen zich niet te mengen tussen de vrouwen dus vrees Allaah en verdwijn.
    Beste BintuBernardus,

De laatst up van deze topic was 27 Juli.!

https://forums.marokko.nl/showthread...#post133796370

Waar was je.!

MVC Lid

Reacties
    55
    13-12-2016

stuur maar pb

MVC Lid

Reacties
    8
    21-11-2004

En hij wil alleen informatie verzamelen om tegen haar of andere te gebruiken. Dus van hulp is al helemaal geen sprake.

MVC Lid

Reacties
    842
    17-08-2010

Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Welke Thema.?
    Niet ermee bemoeien

MVC Lid

Reacties
    637
    26-04-2018

Citaat Geplaatst door MissTurkish Bekijk reactie
    Niet ermee bemoeien
    Ik bedoel het goed. Veel vrouwen snappen mannen niet.

Kan ik haar misschien helpen.

MVC Lid

Reacties
    637
    26-04-2018

Mooi gezegd, BintuBernardus

Open jij nu topics en kaart de misdragingen aan van Marokkaanse Vrouwen Let Op! Marokkaanse Vrouwen met duidelijke misbruikingen van Islamitische kenmerken.

Doe jij dat.?
    Dan ben ik hier echt weg.

Beloof je me dat.?

Of camoufleren julie elkaar.?

MVC Lid

Reacties
    637
    26-04-2018

Citaat Geplaatst door Brunettte Bekijk reactie
    stuur maar pb
    Bij jou moet ze niet zijn.
    Jij was getrouwd met de Egyptenaar alleen voor de seks. Zogenaamd Halal Seks.

Dacht je dat je Allah in de maling kon nemen.!

De allerslechtste combi ooit vind ik het, Marokkaanse vrouw met Egyptische man.