1. #1
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium

    vul het aan met gezondheidstips.

    ik heb hier een paar tips voor mensen die het willen uit proberen zelf heb ik ze uit een boek dus ik ben niet verantwoordelijk voor de eventuele niet gelukte pogingen .maar baad het niet schaad het niet.

    masker voor de droge en vette huid.
    1 eetleppel verse magere kwark
    2 eellepels honing

    roer de magere kwark met de honing samen smeer de pasta in je gezicht hals en laat het een min of 20 in trekken spoel het daarna af met lauw water



    azijn voor de mensen met eeltknobbels of eksterogen

    dit is een recept uit grootmoederstijd
    doop een sneetje brood in azijn tot voledig is verzadigd leg daarna op de plek waar het nodig is doe er een doek om heen en herhaal dit een paar nachten

    azijn sokken bij koorts is een uit komst bij kleine kinderen b.v
    doop een paar sokken in azijn en een beetje water knijp de sokken uit trek ze aan en herhaal deze behandeling een paar keer .

    voorjaarskuur met appel azijn nou weet ik niet zeker of appel azijn helal is maar ik denk dat je daar dan gewoon azijn voor kunt gebruiken los een glas water met 1 eetlepel azijn en een eetlepel honing op neem deze mengsel een gedurende 6 weken 1 lepel in de morgen en 1 lepel in de avond stimuleerd de stof wisseling verjaagt voorjaarsmoeheid en heeft een reinigingskuur efeckt.


    dit is een deel van de tips als ik verder moet gaan hoor ik het wel

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.071
    09-07-2002

    appelazijn is halal! Is te koop bij de natuurwinkel. Ik ga het deze week proberen (dat voor voorjaarsmoeheid).

  3. #3
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Hasna_real
    appelazijn is halal! Is te koop bij de natuurwinkel. Ik ga het deze week proberen (dat voor voorjaarsmoeheid).
    wil je dan ook even melden dat je er na die 6 weken bent .

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.071
    09-07-2002

    Hoofdpijn:
    Snijdt een aardappel in plakjes. Doe de plakjes tegen je slapen aan en bindt het vast met een hoofddoek. Na 20 min. ben je van je hoofdpijn af.

    Blaasontsteking:

    *Veel drinken
    *Drink cranberry-sap (veenbessensap), te koop bij de natuurwinkel

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.071
    09-07-2002

    Origineel gepost door lilchakir
    wil je dan ook even melden dat je er na die 6 weken bent .
    haha 6 weken lang....... Ik weet niet of ik dat volhoud. Ik zeg je na een week wel of het heeft geholpen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.071
    09-07-2002

    Lage bloeddruk:

    *Iets meer zout in je eten :toink:

    *Drop eten (eindelijk een smoes)

    * 6 koppen koffie per dag drinken (wajoo)

    * Bieten- en wortelsap drinken

  7. #7
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium

    paarden melk

    bij acne paarden melk met een was handje voor je naar bed gaat deppen wel eerst je gezicht van te voren goed wassen en daarna deppen dus met paarden melk en niet meer af spoelen tot de volgen de morgen er is een drink kuur hier voor dat ook voor eczeem is 30 dagen een glas paarden melk drinken in de morgen of avond nogmaals ik weet ook niet zeker paardenmelk helal is

    paarden melk schijnt ook goed te zijn voor koorts lip en je kan paardenmelk in vriezen .

  8. #8
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium

    in reform winkels.

    is paardenmelk te verkrijgen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.767
    01-01-2003

    handig deze tips vooral omdat het een natuurlijke manier is. Ga zo door

  10. #10
    .......

    Reacties
    86
    25-02-2004

    heb je ook tips voor een vieze huid
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #11
    .......

    Reacties
    86
    25-02-2004

    niet voor mij hoor maar voor mij nichje kijk zij heeft van die bultjes op haar wangen het zijn geen puistjes hoor ik deenk dat ze 12 of 13 is maar haar nmoeder kan er niks tegen doen.iniedergeval bedankt
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  12. #12
    is eigenlijk een wortel

    Reacties
    1.167
    14-05-2003

    Origineel gepost door Hasna_real
    appelazijn is halal! Is te koop bij de natuurwinkel. Ik ga het deze week proberen (dat voor voorjaarsmoeheid).
    hoi
    mag ik je vragen welke natuurwinkel je bedoelt ,want ik heb die appelazijn echt overal gezocht zelfs bij de tuinen.
    maar ik kan het nergens krijgen joh

    weet jij misschien een winkel in utrecht,waar dat te verkrijgen is.

    doei doei
    ga nooit heen zonder te groeten, ga nooit heen zonder een zoen.
    als je het noodlot zal ontmoeten, kan je het morgen niet meer doen.
    ga nooit heen zonder te praten, dat doet soms een hart zo'n pijn.
    wat je 'smorgens het verlaten kan er 'savonds niet meer zijn.!!!!!!!!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    17
    22-10-2003

    hoi lilchakir,

    ik heb een vraagje voor een vriendin van mij ze is 23 en heeft pas 2 maanden last vanpukkeltjes het zijn geen puisten het zit meer bij haar onderkin
    maar ze heeft van alles geprobeerd en het gaat niet weg mischien weet jij wat ze eraan kan doen
    en haar volgende vraag is wat kan je doen om je oksels lichter te maken en dat ze niet donker uitzien na het scheren

    ik hoop dat je voor haar tips hebt en zo niet alvast bedankt
    yas

  14. #14
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium

    hoi yas.

    je had 2 vragen de een over pukkeltjes en dat ander over de donkere huid onder haar oksels je bent niet duidelijk met die pukketljes betreft het zijn geen puistjes hoe zie ze er dan uit zijn het meeeters of wat anders dus beschrijf het een beetje en wat betreft die donkere oksels ik weet niet dat je daar zelf wat aan kand doen het klinkt meer iets als pigment vlekken en vlekken die vrouwen soms tijdens hun zwangerschap krijgen met namen in het gezicht ,borsten,buik enz soms heb je de geluk dat het zelf weg gaat en soms blijft het er op en slijt het er van af ik beloof je niet dat ik daar een antwoord over heb nog maals ik had wat tips in een boek staan dus moet ik kijken of deze er ook in staan zo niet wens ik je vriendin veel sterkte en de moed niet op geven

    je hoort nog van me. groetjes