1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    132
    04-09-2002

    Vader:Hirsi Ali is niet bedreigd

    AMSTERDAM Ayaan Hirsi Ali is niet met de dood bedreigd,verklaren meerdere getuigen in weekblad Vrij Nederland.De Somalische medewerkster van de Wiardi Beckman Stichting deed 3 weken geleden aangifte van bedreigingen die bij haar vader en een vriendin waren gedaan. Volgens haar vader is geen sprake van enige bedreiging."Als zij zegt dat ze wordt bedreigd,slaat dit nergens op." Hirsi Ali voelde zich bedreigd na haar recente uitspraken over de islam en de positie van moslimvrouwen.De WBS noemde de zaak destijds ernstig.WBS-directeur Kalma zegt nu dat de media niet erg nuchter met de zaak zijn omgesprongen.
    wila gasek shi el qaleb dyal soukar siri 3end Mr Qwaleb

  2. #2
    Gedenk Allah...

    Reacties
    918
    15-07-2002

    Echt zielig ....

    De waarheid komt aan het licht...
    Ik vind dat ze haar excuses moet aanbieden..
    Bij middagtijd.Waarlijk, de mens is verliezend.Behalve degenen die geloven en goede daden verrichten en anderen tot de waarheid aansporen en anderen aansporen in geduld (103:1-3)

  3. #3
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    En ze liegt wel vaker....
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  4. #4
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    hahaha...symptomen van schizofrenie denk? Ze ziet en hoort dingen die er niet zijn!

    arm kind..
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  5. #5
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Origineel gepost door gladiator
    f.u.c.k you b.i.t.c.h met je mislukte somalise k.u.t piercing echt goed van die pa van jou petje af voor hem .raar dat katers rustig worden als ze geholpen worden maar dat gaat voor die iritante ali jammer genoeg niet op pokke wijf
    Ik weet niet of zij besneden is, maar als dat wel zo is dan vind ik deze opmerkingen ook erg ongepast! Zou jij zoiets je dochten aandoen???
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.126
    06-10-2002

    Ik vind het echt een nepwijf, zeggen dat ze namens de moslim vrouwen spreekt.

    Nou echt niet voor mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. #7
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Jullie gaan er nu dus zonder meer vanuit dat ze niet bedreigd is???
    Dat vind ik wel een erg snelle conclusie!!
    Misschien dat er geen echte bedreigingen zijn gedaan via haar vader, maar wel rechtstreeks naar haar (wat me ook een stuk logischer lijkt, maar dat terzijde).

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    521
    15-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    goed zo fard, dat vin ik echt een goeie,
    petje af. en geef nou maar antwoord pimmetje
    <

  9. #9
    happymeal so fresh&clean

    Reacties
    270
    03-06-2002

    Ik weet haast wel zeker dat ze bedreigd is. Hoge bomen vangen veel wind. Dat wil niet zeggen dat die bedreigingen zwaar ernstig genomen genomen moeten worden, want het kan net zo goed zijn dat het 15 jarige pubers zijn die niet eens weten hoe ze die bedreigingen uit moeten voeren, who knows. Maar goed je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.
    Dat haar vader nu iets heel anders meldt is ook logisch aangezien ze hem in verlegenheid heeft gebracht bij haar volk. Die arme man wil er nix mee te maken hebben.
    Bij BvD heeft ze Maroc.nl en Magreb.nl aangehaald als bewijs dat ze echt bedreigd wordt. Nou dat blijkt alweer dat ze niet echt snugger is, want dan had ze wel kunnen bedenken dat de meerderheid hier uit jongeren bestaat, die vanachter hun p.c. de gevaarlijkste gasten kunnen zijn, maar in het echt geen vlieg kwaad doen. Had ze hier applaus verwacht dan? Heel jammer voor haar hoor en ik ben tegen bedreigingen, maar ze heeft het er wel een beetje zelf naar gemaakt. Als ze nou gewoon kritiek had met respect dan had ze nu geen probleem denk ik.
    Ignorant people
    May d force b with u!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    132
    04-09-2002

    Origineel gepost door Ait Waryaghar
    Mensen, mensen toch. Als mensen zich bedreigd voelen, dan voelen die mensen zich bedreigd. dat gevoel is van het individu en niet van jou! Het is een gevoel dat ergens ontstaan is. Natuurlijk hoeft dit niet te betekenen dat dit meteen de waarheid is.

    Voor Ayaan Hirschali zeg ik het volgende: "Terrecht dat zij zich bedreigd voelt en dat zij ten volste recht van de Nedrelandse autoriteiten BESCHERMING krijgt."

    Probeer eens je zelf voor te stellen hoe het is als jij je bedreigd voelt en geen bescherming krijgt van de autoriteiten.

    Da's vrij klote! toch????
    zijn de volgede personen ook uitgebreid beveiligd toen ze bedreigd
    werden? elmoumni, ali eddoudi, mohamed cheppih, abdula haslhoef
    en zo kunnen wel door gaan.....

    als jullie gisteren naar Barend en van dorp hebben gekeken dan kom
    je tot de conclusie dat ze niet was bedreigd op het moment toen ze
    aangifte deed bij de politie. ze kreeg alleen een waarscheuwing
    van haar papa. ( ze heeft het zekere voor het onzekere genomen )

    ayaan hirsi ali overdrijft. de Politiek en de media ook.

    ayaan hirsi alibaba lost geen problemen op maar Creƫert problemen.
    wila gasek shi el qaleb dyal soukar siri 3end Mr Qwaleb