1. #112276
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Super leuk! Die wil ik ook wel hebben en dan maak ik m niet open veels te zonde.
    Ik zou die eerste 2 dingen geven en laatste 2 dingen thuis laten. Ook niet zo eerlijk tov andere kinderen. Ik kan me nog onze moeite herinneren en de troep die er sommige kinderen in hebben gedaan (lees 2ehands spullen)
    De dop kan eraf en kan ze kadootjes graaien zonder hem kapot te maken
    Ik vond hem ook leuk en makkelijk te maken.

    Hij is al op school. Ik heb de juf geappt uitgelegd wat waarin zit. Als ze er wat uit wil halen dan mag dat.

    Ja klopt soms krijg je van die nietsnut dingen. Koop dan een pakje stiften en potloden daar heb je tenminste nog wat aan.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  2. #112277
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dankjewel en ameen op je du3a


    Heel leuk geworden! Wij gaan voor een PS4, ook niet heel moeilijk. Maar hij moet wel t meeste zelf doen.

    Aubergine had ik vorige week nog gemaakt, ga denk ik nu voor gevulde kleine Turkse paprika's, ook lekker maar moet nog ff kijken..
    Leuk PS4 zou mijn zoontje geweldig vinden om te krijgen. Ik liet mijn kids ook altijd zelf maken en hielp waar nodig is.
    Maar met deze add -er heeft dat geen nut. Ik heb me er bij neergelegd.


    Gevulde paprikaatjes is inderdaad ook heerlijk.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  3. #112278
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Gaat goeddd, alhamdoulilah! Veel veranderingen in een korte tijd. Een beweegelijke periode, in zowel positieve als negatieve zin, alhamdoulilah. Met het bakken gaat het ook echt prima. Ik heb de afgelopen periode wel even een stapje teruggezet door iets minder bestellingen aan te nemen, maar nog steeds zo goed als elk weekend volgeboekt.

    Hoe gaat het met jou?
    Li za m3end Allah mar7babih. 2020 is een jaar om nooit te vergeten. Maar lhamdoulilah.

    Je zaakje loopt prima dus als je kan weigeren. Maar ziet er ook super uit toa, tbarkellah.

    Hier hetzelfde...alles gaat door. Lhamdoulilah.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #112279
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Dankjewel. Lekker als je het lang niet op hebt al kan ik er op dit moment niet van genieten. Ben nog steeds mijn geur en smaak kwijt. Proef alleen zout en zoet

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Insha Allah komt het snel weer terug


    Btw had je de familie nog ingeent met je melk? [emoji4]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #112280
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Dit is de link voor kip döner. Ze heeft ook een video met gehakt om vlees döner te maken.

    https://youtu.be/NkfUg6ZB-So
    Ik heb het net gemaakt van dubbele kipfilet en 5 kippendijen. Recept verdubbeld. Ik kreeg er 3 hompen uit en liggen nu in de vriezer.


    Ben benieuwd [emoji3059][emoji39][emoji39]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  6. #112281
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Insha Allah komt het snel weer terug


    Btw had je de familie nog ingeent met je melk? [emoji4]
    Nee durf het niet haha [emoji85][emoji85]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  7. #112282
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Dankjewel [emoji8].

    Wat leuk dat je weer reageert. Hoe gaat het met de taartjes?

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Hahah, wilde ook weer eens een kijkje nemen. Lang geleden! Gaat goed, gelukkig. Ik ben blij dat ik mezelf een halt heb weten toe te roepen, want had het eerst echt belachelijk druk icm mijn fulltimebaan, etc. Nu even een iets minder dynamische periode, maar daar had ik ook echt behoefte aan.

    Gaat het met jou al beter? Hoe gaat het met jouw babygirl? In sha Allah gaat het goed met jou en jouw gezin.
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Li za m3end Allah mar7babih. 2020 is een jaar om nooit te vergeten. Maar lhamdoulilah.

    Je zaakje loopt prima dus als je kan weigeren. Maar ziet er ook super uit toa, tbarkellah.

    Hier hetzelfde...alles gaat door. Lhamdoulilah.
    Alhamdoulilah!

    Ahhh, super lief. BarakAllahu feeki!

    Alhamdoulilah. Wens jou alleen het beste toe!

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  8. #112283
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik heb het net gemaakt van dubbele kipfilet en 5 kippendijen. Recept verdubbeld. Ik kreeg er 3 hompen uit en liggen nu in de vriezer.


    Ben benieuwd [emoji3059][emoji39][emoji39]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Masha Allah heb je snel gedaan. Het is ook echt makkelijk om te maken en je weet zelf wat erin zit ipv die döner die je buiten koopt. Hoop echt dat het goed lukt dan hebben we denk ik wel een favo gerecht erbij.
    Heb nog een paar gerechten die op mijn lijstje staan om te proberen. Ben helemaal into Uyghur gerechten nu. Dus zelf noodles maken etc.
    Married and children!

  9. #112284
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Dames mijn dochter is al een paar dagen ziek maar nu is het verergerd.
    Ze zit vol met slijm op haar longen of luchtwegen. Je hoort hele tijd zo een zagend geluid als ze ademt en ze ademt heel kort en snel.
    Ook eet ze niet en geeft ze soms slijm over. Ik kan pas vanavond naar de dokter. Wat kan ik doen nu om het te verlichten? Een huis-tuin-keuken middeltje of iets zonder voorschrift van de apotheker?
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #112285
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Dames mijn dochter is al een paar dagen ziek maar nu is het verergerd.
    Ze zit vol met slijm op haar longen of luchtwegen. Je hoort hele tijd zo een zagend geluid als ze ademt en ze ademt heel kort en snel.
    Ook eet ze niet en geeft ze soms slijm over. Ik kan pas vanavond naar de dokter. Wat kan ik doen nu om het te verlichten? Een huis-tuin-keuken middeltje of iets zonder voorschrift van de apotheker?

    Hoor je ook een piep?
    Olijfolie laten drinken(kleine theelepel of eetlepel, weet niet hoe oud ze is?).
    En olijfolie beetje verwarmen en dan insmeren bij der nek en borst, wel inpakken dan.
    En zoutoplossing/neusspray.
    Dit werkte bij me jongste hamdu allaah.
    Allah y shafiehaa.

  11. #112286
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Als je geen olijfolie hebt dan wat laten sabbelen aan honing.

  12. #112287
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Mmmmm lekker die paella, besaha! Idd my kinda food! Leuk dat je ook meeplaatst

    Allah y 3teek saha. Ik maak nu wel fotos, alleen plaatsen elke dag is niet haalbaar. Dus ik maak een hele verzameling hahahah.


    Wat leuk dat jullie met schoolreis zijn geweest. Hier is het over en uit door corona. Ik snap dat je kapot bent.

  13. #112288
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    Hoor je ook een piep?
    Olijfolie laten drinken(kleine theelepel of eetlepel, weet niet hoe oud ze is?).
    En olijfolie beetje verwarmen en dan insmeren bij der nek en borst, wel inpakken dan.
    En zoutoplossing/neusspray.
    Dit werkte bij me jongste hamdu allaah.
    Allah y shafiehaa.
    Ze word 4 eind deze maand. Ik heb olijfolie maar die is al een jaar oud, is dat nog goed?
    Honing heb ik enkel "valse" honing, zo did vloeibare van de Aldi, weet niet of dat ook werkt.. Alvast bedankt
    Ik hoor geen gepiep maar je hoort wel het slijm bewegen of zitten zeg maar als ze ademt
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #112289
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Rianah heerlijk je lasagne! Bsaha.


    Super leuk chanel suprise. En mooi gedicht.
    Nou hier is het een zwembad geworden, dacht hamdu allaah lekker makkelijk. Maar nou die kleine dingen waren echt ***.

  15. #112290
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ze word 4 eind deze maand. Ik heb olijfolie maar die is al een jaar oud, is dat nog goed?
    Honing heb ik enkel "valse" honing, zo did vloeibare van de Aldi, weet niet of dat ook werkt.. Alvast bedankt
    Ik hoor geen gepiep maar je hoort wel het slijm bewegen of zitten zeg maar als ze ademt
    Alles wat puur van de natuur komt, is wel langer houdbaar hoor. Olijfolie kan je zo 2 jaar gebruiken, als het niet langer is.

    Zo ook met granen, honing, linzen enz. Is echt langer houdbaar dan ze hier op de verpakking zetten.

    Allaahi chafiha ameen.