1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    482
    11-05-2009

    Hollanders die naar Belgie zijn verhuisd, melden aub!

    Mijn vader wil waarschijnlijk verhuizen naar Belgie en omdat mijn oom hem de voordelen zo heeft ingepraat wil hij dat ook nog gaan doen.

    Maar ik wil weten, wat maakt Belgie beter dan NL, of andersom?


    "We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren!"
    - Mohammed Abdelkrim El Lkhattabi-


  2. #2
    Getrouwd

    Reacties
    4.167
    14-07-2009

    Jaaa
    Li bgha el 3sel, y sbar 'l qris n7el..

    'wie de honing wilt, moet tegen de bijensteken kunnen' ♥

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    117
    31-12-2009

    Mij moeder praat daar ook steeds over volgens mij heeft ze shie plannen haha!!!

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    154
    27-12-2009

    WAJAWWWWWWWW is hier al mhiaaaaaak vol met hollanders,, Maar kom maar, jullie zijn welkom hoor ,, hoe meer ik dat accentje hoor hoe beterrrrrr hahah

  5. #5
    pm'en heeft geen zin

    Reacties
    412
    28-12-2009

    Hogere uitkeringen

    Minder inkomsten , voertuig etc. belasting

    grotere en goedkopere huizen

    Meer kinderbijslag en ook nog een per maand , dus niet per kwartaal .

    En nog veel meer

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    154
    27-12-2009

    Citaat Geplaatst door mrbentley Bekijk reactie
    hogere uitkeringen

    minder inkomsten , voertuig etc. Belasting

    grotere en goedkopere huizen

    meer kinderbijslag en ook nog een per maand , dus niet per kwartaal .

    En nog veel meer
    hahahahahahahaha

  7. #7
    pm'en heeft geen zin

    Reacties
    412
    28-12-2009

    Citaat Geplaatst door AnversGirl_ Bekijk reactie
    hahahahahahahaha
    Dat is ook een van de voordelen voor de Marokkaanse Pa en Ma's

    De meeste Marokkaanse kinderen hebben hun bestaan aan de kinderbijslag te danken

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    482
    11-05-2009

    Belgen lijkt me echt zulke chagrijnen.
    Kinderbijslag heeft geen zin, omdat die van mijn broertje binnenkort stopt en de mijne is al gestopt, blijft voor één broertje maar over.
    Mijn vader wil vooral, omdat auto daar beter betaalbaar is en de huizen etc.
    Verder onderwijs in Belgie is beter, dit zei allemaal me oom dan.
    Zorgverzekering etc, allemaal veel goedkoper dan in Nederland.

    Alleen Belgie is wel chaotischer dan NL, maar ik vind dat niet erg.

    Belgen lijken met echt racisten, van die chagrijnen, Hollanders lachen nog naar je, maar ik vind het niet erg, mellegh Hollanda!


    "We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren!"
    - Mohammed Abdelkrim El Lkhattabi-


  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    154
    27-12-2009

    Citaat Geplaatst door Mrbentley Bekijk reactie
    Dat is ook een van de voordelen voor de Marokkaanse Pa en Ma's

    De meeste Marokkaanse kinderen hebben hun bestaan aan de kinderbijslag te danken
    Hhahahh jhaaa dheuuuuuuuu,, wa denkt gy! We zijn bv met 9 kinderen hea,, & toen ze ons maakte denk nie da die aan liefde dachten maar aan geld,, hahahahaha oke nheej hsoema dat ik zeg,

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    154
    27-12-2009

    Citaat Geplaatst door Princess_Nador Bekijk reactie
    Belgen lijkt me echt zulke chagrijnen.
    Kinderbijslag heeft geen zin, omdat die van mijn broertje binnenkort stopt en de mijne is al gestopt, blijft voor één broertje maar over.
    Mijn vader wil vooral, omdat auto daar beter betaalbaar is en de huizen etc.
    Verder onderwijs in Belgie is beter, dit zei allemaal me oom dan.
    Zorgverzekering etc, allemaal veel goedkoper dan in Nederland.

    Alleen Belgie is wel chaotischer dan NL, maar ik vind dat niet erg.

    Belgen lijken met echt racisten, van die chagrijnen, Hollanders lachen nog naar je, maar ik vind het niet erg, mellegh Hollanda!
    Ahh belgen zijn hier idd erg! Hollanders zijn vriendelijker op dat vlak maarjha het belangrijkste is hoe je leeft & hoe het je makkelijker maakt ensoo, dusjhaaa fuck die belgen die hebben laatste tijd grote mond gekregen hahaha

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    482
    11-05-2009

    Nu er toch Belgen reageren, ik was er afgelopen week, waarom hebben die meiden daar zo een rare kledingstijl? In NL zien de dames er toch beter uit.

    Die jongens in Belgie zijn leuk zo bescheiden/normaal (wel illies tussen).


    "We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren!"
    - Mohammed Abdelkrim El Lkhattabi-


  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    154
    27-12-2009

    Citaat Geplaatst door Princess_Nador Bekijk reactie
    Nu er toch Belgen reageren, ik was er afgelopen week, waarom hebben die meiden daar zo een rare kledingstijl? In NL zien de dames er toch beter uit.

    Die jongens in Belgie zijn leuk zo bescheiden/normaal (wel illies tussen).
    Hhahahahaha rare kledingstyl? Waar ga je naartoe dan? & Jhaa onze jongens hier zijn schatten! op sommige na dan,, hahah

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    482
    11-05-2009

    Citaat Geplaatst door AnversGirl_ Bekijk reactie
    Ahh belgen zijn hier idd erg! Hollanders zijn vriendelijker op dat vlak maarjha het belangrijkste is hoe je leeft & hoe het je makkelijker maakt ensoo, dusjhaaa fuck die belgen die hebben laatste tijd grote mond gekregen hahaha
    Ik heb een vriendin die naar omgeving Antwerpen is verhuisd. Zij wil echt niet terug naar NL, ze vindt het geweldig, alleen jammer dat je bijna niets kan doen met een hoofddoek. Maar ze zei dat een vrouw een keer tegen haar zei, ik wil niet dat je zoon met mijn zoon speelt. Ik wil niet dat mijn zoon met Marokkanen speelt, haar moeder flipte. Ze gaf die moeder wa7ed bitchklap, hahahahaha,

    Maar ik heb schijt aan iedereen, hier in Nederland ben ik ook vriendloos (wel uitzonderingen), maar ik ga hier niemand missen of zo. Ik wil eigenlijk dolgraag weg, alleen nu moet mijn vader zn woorden waar maken door werk te vinden.


    "We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren!"
    - Mohammed Abdelkrim El Lkhattabi-


  14. #14
    Getrouwd

    Reacties
    4.167
    14-07-2009

    Citaat Geplaatst door Princess_Nador Bekijk reactie
    Nu er toch Belgen reageren, ik was er afgelopen week, waarom hebben die meiden daar zo een rare kledingstijl? In NL zien de dames er toch beter uit.

    Die jongens in Belgie zijn leuk zo bescheiden/normaal (wel illies tussen).
    Sorry maar qua kledingstijl ben ik het niet met je eens!
    Wat ik daaar heb gezien in utrecht kon me ogen nie geloven
    mini rokjes en een hoofddoek
    legging laarzen en een hoofddoek
    me moeder zei nog waar gaat de wereld toch naar toe
    dacht ff waar ben ik
    Li bgha el 3sel, y sbar 'l qris n7el..

    'wie de honing wilt, moet tegen de bijensteken kunnen' ♥

  15. #15
    pm'en heeft geen zin

    Reacties
    412
    28-12-2009

    Citaat Geplaatst door AnversGirl_ Bekijk reactie
    Hhahahh jhaaa dheuuuuuuuu,, wa denkt gy! We zijn bv met 9 kinderen hea,, & toen ze ons maakte denk nie da die aan liefde dachten maar aan geld,, hahahahaha oke nheej hsoema dat ik zeg,
    Vooral dat dikgedrukte klonk nog al hsouma

    Prinses Nador : Ja klopt veel racistischer , van die klote vlaamsbelang figuren Maar aan hun moet je gewoon schijt hebben
    Maak lekker gebruik van hun uitkeringen stufie kinderbijslag