1. #151
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Deze dames vind je op geschikte plekken zoals een activiteit/lezing, supermarkt, school/werk, bij een kennis thuis, bushalte, bruiloft etc
    Hoe je ze herkent? rustige/lieve uitstraling, zo weinig mogelijk merkkleding en make-up, netjes gekleed hoeft niet perse helemaal bedekt maar in ieder geval bescheiden gekleed, verder natuurlijk een bescheiden houding/gedrag.

    Benadering als je weet wie ze is: stuur je zusje er op af, heb je die niet probeer iemand van haar vriendenkring of familie te benaderen, is dat echt geen optie kun je haar zelf op een nette manier benaderen.

    Weet je niet wie ze is en kom je haar ter plekke tegen, probeer dan eerst een gesprek aan te gaan hou het luchtig, stel gerichte vragen..kijk hoe ze er op reageert, reageert ze positief en merk je ook interesse van haar kant? Geef dan duidelijk aan wat je wilt, en vraag of ze er open voor staat, een echte dame houd niet van zigzag of hintjes maar van duidelijkheid. Ze zal je eerlijkheid en directheid waarderen (mooie eigenschap voor een man btw) Ik hoop dat je hier wat aan hebt 3eses
    Afgezien van merkkleding en/of make-up ben ik het eens met je. Merkkleding en/of, wel/niet make-up hoeft niet altijd wat te zeggen. Eerlijkheid en directheid is wel nodig helemaal in de tijd waarin we leven.

  2. #152
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    " Sinds wanneer valt het uiterlijk te koppelen aan iemands persoonlijkheid, karakter en goedheid? "

    Kleren zeggen heel veel over iemand, en bij vrouwen helemaal.

    Een straathoer met dikke lagen make up, kort rokje, doorschijnende kleding en hoge hakken is namelijk een hele andere type vrouw dan een nette dame die geen tot weinig make up op heeft, naturel is, nette kleding draagt . Of tenminste, een vrouw is het niet, dat soort types zijn wijven.

    Vrouwen zijn een andere categorie dan deze rotzooiwijven. Je hoort het verschil al, vrouwen en wijven

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Die het initiatief namen en moeite deden voor een dame, helemaal als ze wisten dat het een bent nass was.

    Omgekeerde wereld nu..dame doet moeite laat alles maar toe en trouwen. Dit is wat ik nu echt om me heen zie subhanAllah.

    Probleem is bnet nass zijn heel lastig te vinden.

  4. #154
    Stand-out

    Reacties
    415
    23-02-2013

    Die jongens laten zich niet zo snel zien. Focussen zich op studie, werk en een huisje. Er zijn net zoveel weggooi meisjes met hun duizend selfies per dag, als dat er rattenjongens zijn met neppe Goose jassen en idem Gucci pet op een VMBO-K..

  5. #155
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    " Sinds wanneer valt het uiterlijk te koppelen aan iemands persoonlijkheid, karakter en goedheid? "

    Kleren zeggen heel veel over iemand, en bij vrouwen helemaal.

    Een straathoer met dikke lagen make up, kort rokje, doorschijnende kleding en hoge hakken is namelijk een hele andere type vrouw dan een nette dame die geen tot weinig make up op heeft, naturel is, nette kleding draagt . Of tenminste, een vrouw is het niet, dat soort types zijn wijven.

    Vrouwen zijn een andere categorie dan deze rotzooiwijven. Je hoort het verschil al, vrouwen en wijven
    Kleding en uiterlijk zegt niets over een mens!

    Er zijn meiden die zich netjes kleden met hijab of khimaar etc en die een verrot innerlijk hebben en in een huwelijk slecht met hun mannen omgaan.

    Er zijn meiden die zich bloot kleden en strakke kleding dragen, maar een hart van goud hebben en een goede huis vrouw zijn.

    Er was een meid waarvan ik heb gehoord dat ze voorheen geplamuurd was en nagellak droeg, korte rokjes. Nu is ze getrouwd
    en subhanAllah je zou haar uit geen duizenden herkennen. Khimaar, naar hadj geweest en hoofd omlaag en goede vrouw.

    Hoofdoek en nette kleding zegt echt niets over iemand. Iedereen kan zich netjes kleden. Kleding kun je veranderen. Maar weinig kunnen een slechte hart of innerlijk
    veranderen. Innerlijk is waar je naar moet kijken. Uiterlijk is een verpakking.

    Oordeel niet broeder over hoe iemand eruit ziet tot jij iedereen kent..

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door Juisteintentie Bekijk reactie
    Kleding en uiterlijk zegt niets over een mens!

    Er zijn meiden die zich netjes kleden met hijab of khimaar etc en die een verrot innerlijk hebben en in een huwelijk slecht met hun mannen omgaan.

    Er zijn meiden die zich bloot kleden en strakke kleding dragen, maar een hart van goud hebben en een goede huis vrouw zijn.

    Er was een meid waarvan ik heb gehoord dat ze voorheen geplamuurd was en nagellak droeg, korte rokjes. Nu is ze getrouwd
    en subhanAllah je zou haar uit geen duizenden herkennen. Khimaar, naar hadj geweest en hoofd omlaag en goede vrouw.

    Hoofdoek en nette kleding zegt echt niets over iemand. Iedereen kan zich netjes kleden. Kleding kun je veranderen. Maar weinig kunnen een slechte hart of innerlijk
    veranderen. Innerlijk is waar je naar moet kijken. Uiterlijk is een verpakking.

    Oordeel niet broeder over hoe iemand eruit ziet tot jij iedereen kent..
    Mee eens!

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    de Marokkaanse mannen zijn te vinden in lounges, hoek van de straat of red light zo speciaal zijn ze niet

  8. #158
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door Hartevolleman Bekijk reactie
    de Marokkaanse mannen zijn te vinden in lounges, hoek van de straat of red light zo speciaal zijn ze niet
    Jij moet helemaal je bek dicht houden vuile getrouwde hond, en hier meisjes pmen op zoek naar een 2de vrouw

    Hoe durf je nog te praten

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    121
    13-06-2015

    j hb ze wel maar weinig dn waarschijnlijk..

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Die het initiatief namen en moeite deden voor een dame, helemaal als ze wisten dat het een bent nass was.

    Omgekeerde wereld nu..dame doet moeite laat alles maar toe en trouwen. Dit is wat ik nu echt om me heen zie subhanAllah.
    Wat ik zie is dat onze religie steeds minder wordt in Europa. Men houdt zich steeds minder bezig met de islam. Als het zo doorgaat dan zijn wij net zo verloren als de Christenen/ katholieken. Vroeger deden zij veel voor hun religie en nu zijn ze allemaal verketterd.

    Ken veel mannen die hun vrouwen niet verwaarlozen en respecteren alleen omdat de islam hun dat gebiedt. Vreemdgaan, drankgebruik en drugs wordt hun ontnomen door de islam. En als ze besluiten om dat te doen dan weten ze dat Allaah toe kijkt. Dat is pas taqwaa en dat maakt hem een echte man.

  11. #161
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Die het initiatief namen en moeite deden voor een dame, helemaal als ze wisten dat het een bent nass was.

    Omgekeerde wereld nu..dame doet moeite laat alles maar toe en trouwen. Dit is wat ik nu echt om me heen zie subhanAllah.
    Bezet of bezeten
    Geduld is de sleutel

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    Alhamdulilah ben ik getrouwd the game
    Nu jij nog of blijf je in die fantasie wereld van
    The game? Wanneer word je volwassen?

    Of misschien ook niet Allah swt weet het best

  13. #163
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door Hartevolleman Bekijk reactie
    Alhamdulilah ben ik getrouwd the game
    Nu jij nog of blijf je in die fantasie wereld van
    The game? Wanneer word je volwassen?

    Of misschien ook niet Allah swt weet het best
    Ga nou niet schijnheilig doen, en doen alsof je van niks weet



    PM die ik heb gekregen van een vrouwelijk lid hier


  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door Perseus Bekijk reactie
    Bezet of bezeten

    ahhahahaha omg!
    Elhamdoulileh

  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Probleem is bnet nass zijn heel lastig te vinden.
    Klopt, je moet echt netwerken wil je een bant ness vinden net zoals wanneer je een baan zoekt.
    Elhamdoulileh