1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Volkomen logisch. Veel mensen vragen hier asiel aan wetende dat zij economische vluchtelingen zijn.
    Zodra hun leugens zijn doorgeprikt, geen verblijfsvergunning en de plicht om het land te verlaten.
    Dan met hulp van de advocaten die leven van de vluchtelingen zolang mogelijk het vertrek traineren met x leugens.
    En ineens zeggen dat het "Nederlandse" kinderen zijn.

    Dit wordt het zoveelste pardon. Geeft gelijk al aan dat een pardon dom is. Beloont de mensen die weigeren hun plicht te vervullen en maar lang genoeg blijven weigeren te vertrekken.
    Rechtsongelijkheid t.o.v. de afgewezen asielzoekers die wel zijn vertrokken. Elk pardon brengt weer een andere groep naar voren die net buiten de voorwaarden zijn gevallen.
    Ook hypocriet door het kinderpardon te noemen. Het zijn nog steeds dezelfde ouders die geen recht hadden op asiel noch pardon.
    Door nu net te doen alsof het alleen om die kinderen gaat, zeer bedenkelijk.
    Wat stel jij voor?

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Wat stel jij voor?
    De wet ten uitvoer leggen, rechtsgelijkheid.

    Ophouden met de publieke opinie bespelen met leugens.

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    De wet ten uitvoer leggen, rechtsgelijkheid.

    Ophouden met de publieke opinie bespelen met leugens.
    Welke wet?

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Welke wet?

    Vreemdelingenwet 2000. Wie aan de voorwaarden voldoen, het vluchtverhaal aannemelijk moet maken - niet eens bewijzen! - krijgt een verblijfsvergunning.
    Wie als economische vluchteling misbruik probeerde te maken en door de mand valt, niet en moet het land verlaten.
    Ophouden met pardon regelingen. Onrechtvaardig, lost nooit iets op, komen steeds weer nieuwe gevallen, waar je de grens ook trekt.

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Vreemdelingenwet 2000. Wie aan de voorwaarden voldoen, het vluchtverhaal aannemelijk moet maken - niet eens bewijzen! - krijgt een verblijfsvergunning.
    Wie als economische vluchteling misbruik probeerde te maken en door de mand valt, niet en moet het land verlaten.
    Ophouden met pardon regelingen. Onrechtvaardig, lost nooit iets op, komen steeds weer nieuwe gevallen, waar je de grens ook trekt.
    Is een generaal pardon niet 'democratisch'?

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    10
    31-12-2017

    De Oekraïense wereldkampioene rapid-schaak Anna Moezysjoek en de Amerikaanse sterspeelster Hikaru Nakamura geef ik groot gelijk.!
    En al eerder genoemd, het is de vraag om dit soort toernooien nog wel in dergelijke als landen Arabië te organiseren.
    Vroeger was alles beter,
    toen kon je drinken uit de sloot en was je voor je 40é dood.!!

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Is een generaal pardon niet 'democratisch'?
    Ben jij het met alle maatregelen van de afgelopen regeringen eens die op democratische wijze zijn vastgesteld?

  8. #128
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Volkomen logisch. Veel mensen vragen hier asiel aan wetende dat zij economische vluchtelingen zijn.
    Zodra hun leugens zijn doorgeprikt, geen verblijfsvergunning en de plicht om het land te verlaten.
    Dan met hulp van de advocaten die leven van de vluchtelingen zolang mogelijk het vertrek traineren met x leugens.
    En ineens zeggen dat het "Nederlandse" kinderen zijn.

    Dit wordt het zoveelste pardon. Geeft gelijk al aan dat een pardon dom is. Beloont de mensen die weigeren hun plicht te vervullen en maar lang genoeg blijven weigeren te vertrekken.
    Rechtsongelijkheid t.o.v. de afgewezen asielzoekers die wel zijn vertrokken. Elk pardon brengt weer een andere groep naar voren die net buiten de voorwaarden zijn gevallen.
    Ook hypocriet door het kinderpardon te noemen. Het zijn nog steeds dezelfde ouders die geen recht hadden op asiel noch pardon.
    Door nu net te doen alsof het alleen om die kinderen gaat, zeer bedenkelijk.

    Klopt wel wat je zegt. Onze regelgeving schiet hier misschien te kort. Maar we moeten niet toestaan dat kinderen daarvan de dupe worden.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  9. #129
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ben jij het met alle maatregelen van de afgelopen regeringen eens die op democratische wijze zijn vastgesteld?
    Wil je mijn persoonlijke mening weten?
    Ik vind helemaal niets 'democratisch' wat in DH besloten wordt.
    Democratie bestaat niet en kan ook helemaal niet bestaan.
    Democratie is gestoeld op het fabeltje "gelijke rechten". Dat bestaat ook niet en kan ook niet bestaan omdat niet iedereen gelijk is voor de wet.
    Echter jij en je homies doen altijd stoer met 'democratie' om je tegen 'gekleurden' af te zetten. Maar owee als diezelfde 'democratie' in het 'voordeel" van de 'gekleurden besluit dan deugt er niets meer van en krijgen we jankverhalen van de 'gewone NLer' die zich in eigen land gediscrimineerd voelt.
    Daarom was mijn vraag wat er volgens jou moet gebeuren.
    Wil je de 'illegalen' met geweld her land uitzetten?
    Hoe wil je de uitgeprocedeerde asielzoekers uitzetten?
    Want huilen kunnen we allemaal.

  10. #130
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Vrijmetselaars lodges en het schaakbord motief.















    De duivel komt niet als je vijand maar als je vriend.
    Heavy

  11. #131
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Klopt wel wat je zegt. Onze regelgeving schiet hier misschien te kort. Maar we moeten niet toestaan dat kinderen daarvan de dupe worden.
    De ouders hebben geprobeerd zich als asielzoekers voor te doen. Nadat zij door de mand zijn gevallen steeds hun plicht het land te verlaten getraineerd.
    Als hun kinderen al dupe zijn van wat, dan van hun ouderen.

    Nederlandse kinderen zijn al sinds jaar en dag meegenomen door hun ouders, de gehele wereld over.
    Daar hebben zij zich moeiteloos aangepast aan de nieuwe school, nieuwe vriendjes gevonden, de taal geleerd, de cultuur zich eigen gemaakt.
    Maar steeds wordt ons wijsgemaakt dat die "illegale" kinderen een levenslang trauma zouden oplopen als zij NL moeten verlaten en naar hun eigen land gaan, met de eigen cultuur en taal!
    Ook die onzin dat die kinderen in NL in luttele jaren geheel zijn vernederlandst. De eigen taal niet meer zouden spreken, niets meer moeten hebben van de eigen cultuur.
    We weten dat mensen van de 4e generatie nog niet eens echt zijn geïntegreerd. Geheel (in het algemeen) in de eigen gemeenschap leven, de eigen taal spreken, volgens de eigen cultuur, regels.
    Uit onverdachte hoek - die geitenwollen en sandalen dragende ...ogen geven het probleem aan. Het trauma thuis, in de gemeenschap leven volgens de eigen cultuur, regels, taal en dan daarbuiten moeten leven conform de Nederlandse cultuur, normen en waarden, taal!

    Als hun ouders niet hadden geprobeerd de boel te tillen, woonden zij nog in hun eigen land. Nu zouden zij terug moeten.
    Vervelend omdat hun ouders niet voor niets hebben geprobeerd om zich hier te vestigen, maar dat hebben tal van kinderen meegemaakt van ouders die wel hun plicht hebben gevolgd en zijn teruggegaan.
    Zij hebben een ander deel van de wereld gezien, ervaringen opgedaan, het e.e.a. opgestoken waar ze wellicht in eigen land weer hun voordeel mee kunnen doen.

  12. #132
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    De ouders hebben geprobeerd zich als asielzoekers voor te doen. Nadat zij door de mand zijn gevallen steeds hun plicht het land te verlaten getraineerd.
    Als hun kinderen al dupe zijn van wat, dan van hun ouderen.

    Nederlandse kinderen zijn al sinds jaar en dag meegenomen door hun ouders, de gehele wereld over.
    Daar hebben zij zich moeiteloos aangepast aan de nieuwe school, nieuwe vriendjes gevonden, de taal geleerd, de cultuur zich eigen gemaakt.
    Maar steeds wordt ons wijsgemaakt dat die "illegale" kinderen een levenslang trauma zouden oplopen als zij NL moeten verlaten en naar hun eigen land gaan, met de eigen cultuur en taal!
    Ook die onzin dat die kinderen in NL in luttele jaren geheel zijn vernederlandst. De eigen taal niet meer zouden spreken, niets meer moeten hebben van de eigen cultuur.
    We weten dat mensen van de 4e generatie nog niet eens echt zijn geïntegreerd. Geheel (in het algemeen) in de eigen gemeenschap leven, de eigen taal spreken, volgens de eigen cultuur, regels.
    UIt onverdachte hoek - die geitenwollen en sandalen dragende ...ogen geven het probleem aan. Het trauma thuis in, de gemeenschap leven volgens de eigen cultuur, regels, taal en dan daarbuiten moeten leven conform de Nederlandse cultuur, normen en waarden, taal!

    Als hun ouders niet hadden geprobeerd de boel te tillen, woonden zij nog in hun eigen land. Nu zouden zij terug moeten.
    Vervelend omdat hun ouders niet voor niets hebben geprobeerd om zich hier te vestigen, maar dat hebben tal van kinderen meegemaakt van ouders die wel hun plicht hebben gevolgd en zijn teruggegaan.
    Zij hebben een ander deel van de wereld gezien, ervaringen opgedaan, het e.e.a. opgestoken waar ze wellicht in eigen land weer hun voordeel mee kunnen doen.
    De enige juiste conclusie die je uit jouw reactie kan trekken, is dat je niet geïntegreerd bent.
    Ik kan niet in jouw stamboom kijken maar ik vermoed dat jouw voorouders tig generaties teruggaan. Jammer dat zoveel generaties in de stamboom gewoon weigeren om te integreren.
    Daarom vind ik dat de 'gewone Nederlander' moet integreren en een examen moet afleggen en een contract moet tekenen met de staat.

  13. #133
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Schaak

    Schaakmat

  14. #134
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Wil je mijn persoonlijke mening weten?
    Ik vind helemaal niets 'democratisch' wat in DH besloten wordt.
    Democratie bestaat niet en kan ook helemaal niet bestaan.
    Democratie is gestoeld op het fabeltje "gelijke rechten". Dat bestaat ook niet en kan ook niet bestaan omdat niet iedereen gelijk is voor de wet.
    Echter jij en je homies doen altijd stoer met 'democratie' om je tegen 'gekleurden' af te zetten. Maar owee als diezelfde 'democratie' in het 'voordeel" van de 'gekleurden besluit dan deugt er niets meer van en krijgen we jankverhalen van de 'gewone NLer' die zich in eigen land gediscrimineerd voelt.
    Daarom was mijn vraag wat er volgens jou moet gebeuren.
    Wil je de 'illegalen' met geweld her land uitzetten?
    Hoe wil je de uitgeprocedeerde asielzoekers uitzetten?
    Want huilen kunnen we allemaal.
    In de geschiedenis zien wij dat volken werden bestuurd door absolute leiders, mensen niets te vertellen.
    Derhalve was het experiment duizenden jaren geleden in die Griekse stadstaten zeer opmerkelijk.
    Directe democratie.

    Nu - gezien de enorme toename van de bevolking - indirecte democratie, wij kiezen onze vertegenwoordigers.
    Perfect? Nee. Maar noem jij eens een betere staatsvorm?

    Waar zet ik mij af tegen "gekleurden"?
    Ik vraag alleen dat men onderhavige wet ten uitvoer legt.
    Dat men geen uitzonderingen maakt die rechtsongelijkheid tot gevolg heeft, niets oplost.
    En zeker niet op basis van drogredenen, leugens.

  15. #135
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    De enige juiste conclusie die je uit jouw reactie kan trekken, is dat je niet geïntegreerd bent.
    Ik kan niet in jouw stamboom kijken maar ik vermoed dat jouw voorouders tig generaties teruggaan. Jammer dat zoveel generaties in de stamboom gewoon weigeren om te integreren.
    Daarom vind ik dat de 'gewone Nederlander' moet integreren en een examen moet afleggen en een contract moet tekenen met de staat.
    Behalve weer op mijn persoon spelen, heb je ook (tegen)argumenten?