1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    De mensen van Tawheed en Jihad Khawaridj noemen..

    Sjeik Khalid Al-Ghamdi (حفظه الله) zei;

    "Het beschuldigen van de at-Tāifah al-Mansurah (de zegevierende groep - mensen van Tawheed en Jihad, Sunnah) voor Khawarij is de Soennah van de Murji'a Jahmīyā. Dit was dezelfde claim die werd gemaakt tegen Imam Ahmad bin Hanbal en Imam Ahmad ibn Tajmijja en Imam Ibn al-Qayim en Imam Abdul Wahhab (رحمة الله عليهم) en vandaag zien we onze vijanden verwijzen naar de Muwahhidin als Khawarij en Takfīrrīn."

    [Sharēeh Nawaqid Al Islam]

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Allahu Akbar

  3. #3
    Daughter of البد

    Reacties
    461
    29-01-2011

    Maar de 'mujahid' vandaag de dag doen niets anders dan takfir en hebben gewoon verdacht veel kenmerken van de Al-Khawaaridj weg.
    Als je de teksten over de Kwaaridj er op na slaat schrik je hoeveel gelijkenissen er zijn. De hoeveelheid leed en bloedvergieting zij aanrichten is niet van Ahlus Sunnah wal Djama'ah.
    Sterker nog in het boek van Al-Fawzaan over de basisfundamenten van Ahloes Sunnah wal Djama'ah. Staat duidelijk wat het in opstand komen teweeg brengt, chaos en bloedvergieting.
    What do we see now? as result van het in opstand komen tegen (on)rechtvaardige leiders? nog meer chaos en bloedvergieting dan er al was.
    Iets wat op chaos is gebouwd komt vroeg of laat ten val en dat zie je met Daaish. Als zij daadwerkelijk op correctheid waren begonnen zouden ze nu toch met de wil van Allah, zegevieren?

    “Say: “O ‘Ibaadi (My slaves) who have transgressed against themselves (by committing evil deeds and sins)!
    Despair not of the Mercy of Allah, verily Allah forgives all sins. Truly, He is Oft-Forgiving, Most Merciful.” (39:53)


  4. #4
    Daughter of البد

    Reacties
    461
    29-01-2011

    En Waarom zijn de 'Mujahideen' bezig met het zoeken van (jonge) bruiden. Moeten zij zich niet richten op de overwinning? Ze laten jonge meisjes (zonder mahram) afreizen naar een onveilig gebiedt en trouwen zonder toestemming van de mahram. Nog meer fitna. Gebroken families blijven achter ouders in pijn en onzekerheid. In mijn opinie komt weinig goeds van dit soort acties. Strijden op de weg van Allah maar zich bezighouden met je lusten? Apart.

    “Say: “O ‘Ibaadi (My slaves) who have transgressed against themselves (by committing evil deeds and sins)!
    Despair not of the Mercy of Allah, verily Allah forgives all sins. Truly, He is Oft-Forgiving, Most Merciful.” (39:53)


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door She. Bekijk reactie
    Maar de 'mujahid' vandaag de dag doen niets anders dan takfir en hebben gewoon verdacht veel kenmerken van de Al-Khawaaridj weg.
    Als je de teksten over de Kwaaridj er op na slaat schrik je hoeveel gelijkenissen er zijn. De hoeveelheid leed en bloedvergieting zij aanrichten is niet van Ahlus Sunnah wal Djama'ah.
    Sterker nog in het boek van Al-Fawzaan over de basisfundamenten van Ahloes Sunnah wal Djama'ah. Staat duidelijk wat het in opstand komen teweeg brengt, chaos en bloedvergieting.
    What do we see now? as result van het in opstand komen tegen (on)rechtvaardige leiders? nog meer chaos en bloedvergieting dan er al was.
    Iets wat op chaos is gebouwd komt vroeg of laat ten val en dat zie je met Daaish. Als zij daadwerkelijk op correctheid waren begonnen zouden ze nu toch met de wil van Allah, zegevieren?
    Ik vraag jou om mij de Usool te geven van khawaaridj.
    De khawaaridj doen takfir op grote zonden.
    Kijk ik geef jou een link en dat is hun 'Aqidah.
    Laat mij zien wat er fout in is oke?

    Jullie passen die Ahadith over het in opstand komen van de leider helemaal verkeerd toe.
    Die Ahadith gelden voor een Amir van een Islamitische staat en niet 1 of andere taghut die
    regeert met de wetten van evangelie, democratie etc etc.
    Er is geen 1 Moslim leider van een land. Saudi is een staat van kufr net als elk andere land.

    Dus, die Ahadith kan je niet toepassen op hen.

    Maar waarom pas je die Hadith niet toe op Baghdadi dan?
    Waarom doe je dat niet?

    En sws is fawzan een 'abd van de taghut en is hij afvallig.
    Hij spoort aan om samen te werken met de joden en de christenen terwijl Allah ons heeft gewaarschuwd om dat niet te doen en diegene die t wel doet behoort tot hen.
    Dus welke Tawheed praktiseren zij die zogenaamde "leiders"

    De Profeet Muhammed صلى الله عليه و سلم heeft gezegd dat Jihad altijd zal soorgaan tot Yawm al Qiyyamah en dat er groep na groep zal Ijn die strijdt voor de waarheid en ze zullen de nekken afslaan van de vijanden en de plek van veiligheid voor de gelovige is Shaam.
    Die hadith staat op mijn profiel.

    Dus, welke groep is dat? En er zal constant een groep zijn. Dus wie is dat?


    Dit is de 'Aqidah van hen: https://ahlutawheed.wordpress.com/20...is-our-aqidah/

    Laat mij zien welke fout zij hebben.
    Zij doen geen takfir op Moslims. Wees geen volger net als die andere schapen.

  6. #6

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Geen antwoord?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Eerst nog dingen opzoeken?

    Doe dat voor je dingen zegt aub.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    En sws. Als iemand een daad begaat van de kenmerken van de khawaaridj, kun je hem niet toeschojven aan hen.
    Net zoals als iemand een daad begaat van irjaa, dan kun je hem ook niet meteen aan de murji'a toeschrijven.

    Stel dat ik takfir doe op een 'Moslim', dan kan je niet meteen zeggen dat ik een Khariji ben.

    Als we kijken in de geschiedenis van de khawaaridj dan kwam zij met alle kenmerken.
    De khawaaridj komen met alles van hoe ze zijn beschreven.
    Als ze niet met alles komen, kan je ze niet als khawaaridj bestempelen.
    Dat is wat de vrome Salaf hebben uitgelegd.

    Ik wil eerst antwoord op al mijn vragen op volgorde.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door She. Bekijk reactie
    En Waarom zijn de 'Mujahideen' bezig met het zoeken van (jonge) bruiden. Moeten zij zich niet richten op de overwinning? Ze laten jonge meisjes (zonder mahram) afreizen naar een onveilig gebiedt en trouwen zonder toestemming van de mahram. Nog meer fitna. Gebroken families blijven achter ouders in pijn en onzekerheid. In mijn opinie komt weinig goeds van dit soort acties. Strijden op de weg van Allah maar zich bezighouden met je lusten? Apart.
    Dit is zeker waar. Die verkrachters daar hebben talloze vrouwen misbruikt en als sekslaven doorverkocht.
    En de vrouwen naar syrie gelokt in het geheim. Een en al fitna en bloedvergenieten vandaar dat ze geen onverwinning hebben behaald. ASSAD zit nog steeds sterk op zijn plek.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Leugens, leugena en nog meer leugens.
    Vertel me. Wat heeft saudi gedaan behalve de joden en christenen als awliya nemen.
    Vertel me wat zij hebben gedaan?

    Muhammed صلى الله عليه و سلم en de vrome Salaf
    voerden al Jihad als een zuster van ons voorschut werd gezet in t openbaar.

    Of ben je het verhaal vergeten van de jood die de Hijab van een Sahabiyat omhoog deed en dat haar lichaam gezien werd.
    Een Sahabi zag dit en doodde die jood en daarna werd hij gedood door 3 andere joden. Shaheed In Shaa Allah.

    Maar wat gebeurde er toen?
    Ben je dat soms vergeten?

    Of ben je het verhaal van Mu'tassim vergeten?
    Dat een zuster in de gevangenis werd gegooid en wat erna gebeurde?

    Ben je dat vergeten?


    Dus, vertel mij wat saudi heeft gedaan voor alle vrouwen die worden onderdrukt, verkracht, in de gevangenis zijn gezet of voor de vrouwen die zich wilden bekerenntot Islam, maar dan vermoord werden door honden.

    Een vrouw tussen de Rawafid wou Moslima worden in 'iraq.. maar de rawafid hebben haar gestenigd en Dawla voert sinds die dag Jijad tegen hun.

    Dus, vertel me! Wat heeft saudi gedaan behalve het verkopen van Moslimbloed aan de joden en de cheistenen.
    Zij hebben hun religie verkocht voor een geringe prijs.

    Vertel me! wat heeft saudi gedaan?

    .

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Bij Allah!! Wallahi! Ze betekenen niets voor de Ummah.
    Enkel en alleen vernietiging.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    869
    23-07-2016

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    Eerst nog dingen opzoeken?

    Doe dat voor je dingen zegt aub.
    Laat vrouwe me rust gij

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Jihadstrijder die 250 vrouwen verkrachtte: 'Drang naar seks is niet te weerstaan'


    Een vrouw die na een razzia in haar dorp meer dan twee jaar werd vastgehouden als seksslavin van terreurorganisatie IS, heeft uitgebreid verteld over de horror die ze doorstond. ,,Ik probeerde vier keer zelfmoord te plegen, maar ze lieten het niet toe." In een documentaire van de BBC confronteert de vrouw een van de mannen die deelnam aan de inval in haar dorp en 250 vrouwen en kinderen verkrachtte.

    HLN 06-02-18, 16:17
    1k
    De Iraakse Shireen werd gevangengenomen toen strijders van IS een aanval uitvoerden op Sinjar, het dorp waar ze woonde. Daarna verkochten ze haar als seksslavin. Tot vier keer toe probeerde ze uit het leven te stappen. ,,Maar ze lieten het niet toe. Ik verloor alle hoop om te kunnen sterven”, vertelt ze in de confronterende documentaire van de BBC. Uiteindelijk slaagde ze er na ruim twee jaar in om haar hel te ontvluchten tijdens de strijd om de stad te bevrijden. Intussen woont ze in een vluchtelingenkamp.

    Inval
    In de documentaire ontmoet de vrouw een van de jihadstrijders die deelnam aan de inval op haar dorp. Hij komt aan achter in een bestelwagen, met een donkere kap over zijn hoofd en zijn handen in boeien. De man – Anmar – bekent dat hij zeker 250 vrouwen en kinderen verkrachtte. Sommigen daarvan waren amper 15 jaar oud. Hij vermoordde 900 anderen. Zelf had hij drie seksslaven.


    © BBC3
    ,,Tijdens mijn tijd bij IS heb ik ongeveer 50 meisjes van 15 of 16 jaar gehad. En een 200-tal oudere”, bekent hij. ,,De drang naar seks is heel sterk, niemand kan die weerstaan. Zelfs als ze me probeerden tegen te houden, weet je. Maar toen ik klaar was en ik hen zag huilen, brak mijn hart wel.”

    Daar gelooft Shireen niets van. ,,Als je een goed hart had gehad, zou je die drie meisjes niet op dagelijkse basis verkracht hebben. Je genoot ervan”, reageert ze woedend.

    Daarop geeft de jihadstrijder toe dat ze gelijk heeft. ,,Ik genoot er inderdaad van. Maar alles was toen anders. Ik stond onder grote druk. Ik móest het doen. Ook het doden. Als ik dat niet deed, zou mijn commandant me zelf ombrengen.”

    Valse checkpoints
    De Iraakse vrouw reageert emotioneel op de ontboezemingen. ,,Je zal boeten voor de tranen van deze meisjes. Je zal de prijs betalen voor hun dood.” Iets waar de verkrachter niet tegen ingaat: ,,Ik wacht mijn lot af. En mijn lot is de dood.” Als hem gevraagd wordt naar waarom hij zich bij IS aansloot, antwoordt hij dat het voor het geld was. Hij verklapt ook de tactiek van IS om mensen de dood in te lokken. ,,We zetten valse checkpoints op en deden alsof we van de politie waren. Op die manier verzamelden we dertig tot veertig mensen achteraan in een vrachtwagen. Vervolgens maakten we hen allemaal af. Zelf heb ik met mijn eigen handen ongeveer 900 mensen gedood en afgeslacht.”

    Zelf heb ik met mijn eigen handen ongeveer 900 mensen gedood en afgeslacht

    Anmar
    Shireen reist in de documentaire langs de markten waar vrouwen verhandeld werden. Ze vertelt dat ze met honderd vrouwen tegelijk werden geveild en dat er nog meer dan 3.000 mensen vermist zijn. De meeste vermisten bevinden zich waarschijnlijk in Syrië. Zelf is ze nog altijd op zoek naar haar vader en haar zus. Niet weten wat er met hen gebeurde, achtervolgt haar. ,,Dat is erger dan de wetenschap dat ze dood zouden zijn.”

    De volledige documentaire Stacey Dooley: Face To Face With ISIS is morgen te zien op BBC3.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door MohammedDMB Bekijk reactie
    Laat vrouwe me rust gij
    Ik zie dat je van gezichten veranderd als iemand een discussie krijgt met jouw tante.
    Paar dagen terug noemde je me nog een goede broeder.
    Maar als jouw tante het niet eens is met mij, verander jij.
    Waarom ben je gwn niet jezelf?