1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    205
    12-12-2009

    Dames hoevaak wassen jullie je haren en hoevaak kammen?

    Dames hoevaak wassen jullie je haren en hoevaak kammen jullie je haren?

    Wat is de ideale?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    61
    13-12-2004

    kammen elke dag en wassen 2x per week..
    Te vaak je haar wassen is niet goed, i.v.m de klalk die in het water zit.

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    205
    12-12-2009

    k was zelf ook 2á3 keer per week mijn haren, sinds kort kam ik mijn haren alleen maar voordat ik ga douchen en kam ik maar haren niet meer tot volgende wasbeurt dus dat ook 2á3 x per week.. zou dat slecht zijn of juist beter ?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.816
    25-07-2008

    Te weinig kammen zorgt voor klitten.
    Met kammen is niks mis, zolang je maar een goede kam gebruikt .
    Wassen wanneer het nodig is, ongeveer 2-3x per week.


  5. #5
    Teqzenayt (L)

    Reacties
    4.110
    27-12-2006

    Ikzelf was het iedere dag, vind ik fijn. En ik kam het alleen onder de douche, dus iedere dag ook.

    Ik vind het onzin dat men zegt dat iedere dag wassen slecht is voor je haar. Ik doe het nu al heel lang en het is alleen maar goed. En dat kammen onder de douche werkt ook beter als je krullen hebt. Ik kam mijn krullen echt niet als ze droog zijn, dan kam ik ze er namelijk eruit en ziet het er niet meer uit. : )
    Benyamin, mijn zonsopgangetje..

  6. #6
    Words & Looks

    Reacties
    472
    26-01-2010

    Hahaha klinkt misschien raar maar ik was me haar 1x in de week en kammen ook 1x in de week. Ik hoef naar mijn gevoel niet vaker te kammen, want ik stijl me haar dus na het wassen en kammen en dat blijft wel een week goed zitten.

    •๋●Establishing an equilibrium between the Islam of truth and Islam as an identity is one of the most difficult tasks of religious intellectuals. ~ Oprichting van een evenwicht tussen de islam van de waarheid en de islam als een identiteit is een van de moeilijkste taken van religieuze intellectuelen. •๋●


  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    205
    12-12-2009

    Is het niet slecht om je haren nat te kamen??

  8. #8
    Words & Looks

    Reacties
    472
    26-01-2010

    Citaat Geplaatst door laatste_lente Bekijk reactie
    Is het niet slecht om je haren nat te kamen??
    Hangt ervan af. Je haar is veel makkelijker te beschadigen, maar ik moet het wel nat kammen anders ben ik de volgende dag nog niet klaar. Heb namelijk lang haar. Ik kam dan met een kam met wijde tanden en niet van die bolletjes aan het uiteinde die zijn namelijk ook slecht die trekken je haar uit je hoofdhuid.

    •๋●Establishing an equilibrium between the Islam of truth and Islam as an identity is one of the most difficult tasks of religious intellectuals. ~ Oprichting van een evenwicht tussen de islam van de waarheid en de islam als een identiteit is een van de moeilijkste taken van religieuze intellectuelen. •๋●


  9. #9
    My Love...inshaAllah

    Reacties
    681
    28-08-2009

    Citaat Geplaatst door laatste_lente Bekijk reactie
    Dames hoevaak wassen jullie je haren en hoevaak kammen jullie je haren?

    Wat is de ideale?
    2-3 x per week en elke dag kammen...want we willen natuurlijk geen klitten in onze haren hebben he.

    En wil je dat je haar snel groeit...

    dan is dit een goeie tip:

    Elke avond voor het slapengaan je haar zachtjes uitkammen...helemaal en dan in een vlecht...zo slapen.

    En je zult merken dat je haar echt snel groeit!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    264
    02-09-2010

    Ik was mn haren bijna elke dag en het is ook gewoon kern gezond. Vind dat vies... als je het niet wast.

    Mn haren kammen doe ik onder de douche, 's ochtends en 's avonds.

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    205
    12-12-2009

    Citaat Geplaatst door Wonderschone Bekijk reactie
    2-3 x per week en elke dag kammen...want we willen natuurlijk geen klitten in onze haren hebben he.

    En wil je dat je haar snel groeit...

    dan is dit een goeie tip:

    Elke avond voor het slapengaan je haar zachtjes uitkammen...helemaal en dan in een vlecht...zo slapen.

    En je zult merken dat je haar echt snel groeit!
    Lijkt mij een goeie!

  12. #12

    Reacties
    610
    18-08-2010

    2-3x in de week
    elke dag kammen, lijkt me wl zo logisch

    Love him


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.219
    23-10-2010

    Ik was mijn haar om de dag. Ik heb snel vet haar.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.639
    02-07-2009

    Ik was mijn haar bijna elke dag, ze zijn snel vettig.
    ____Als je in dit leven geen pijnlijke dingen meemaakt en alles makkelijk gaat, dan voel het net alsof je niet leeft... ____

  15. #15
    /

    Reacties
    357
    27-06-2010

    Twee keer per week wassen en kammen elke dag natuurlijk.