1. #1
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Oud-Kamervoorzitter Arib (PVV) vertrekt uit Tweede Kamer na 'aanvallen op waardigheid'


  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Mushrika vertrekt uit de Tweede Shirkamer, gesteund door mushrikeen zoals Trapmaster die op dit soort lui stemmen.
    ﻗﺎﻝ شيخ الإسلام ﺍﺑﻦ ﺗﻴﻤﻴﺔ رحمه الله: ﺇﺫﺍ ﺃﺭﺍﺩ ﺍﻫﻞ ﺍﻟﺒﺎﻃﻞ ﺗﺸﻜﻴﻚ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻓﻲ ﺃﻫﻞ ﺍﻟﺤﻖ ﻭﺻﻔﻮﻫﻢ ﺑﺎﻟﺨﻮﺍﺭج
    سئل الإمام الشافعي رحمه الله: كيف تعرف أهل الحق في زمن الفتن؟ فقال: اتبع سهام العدو فهي ترشدك إليهم
    Laat je niet misleiden door Erdogan (2009!!) terwijl jij nu nog steeds voor hem valt?!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    415
    06-02-2022

    Crescent hobbytakfiri gaat ons vertellen wat shirk is. Als het aan deze takfiri ligt dan stemmen we op de partij EBP oftewel Ex-BaathistParty ook wel bekend als Daesh. Deze takfiri weet het beter dan de grote hedendaagse geleerden wat shirk en kufr is. Volgens deze takfiri zijn alle moslims die stemmen mushrikeen go figure. En dan probeert hij in zijn OT zichzelf te linken aan grote geleerden van Ahl-Sunnah. Terwijl alle Ahl-Sunnah geleerden van deze tijd afstand van zijn takfirpartij hebben genomen. Deze slinkse rat vervalt zelfs in leugens door te stellen dat ik zou stemmen op mensen zoals Khadija Arib. Ach als je uit een land vol sjiieten komt dan kan het zijn dat je hun gewoonten onbewust hebt overgenomen. Alles is geoorloofd om het doel te bereiken, inclusief liegen.Taqqiya detected. Is er een rattenverdelger in de buurt?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Je reageert wel vaak op iemand die je op negeer hebt gezet, lol mushrik.
    ﻗﺎﻝ شيخ الإسلام ﺍﺑﻦ ﺗﻴﻤﻴﺔ رحمه الله: ﺇﺫﺍ ﺃﺭﺍﺩ ﺍﻫﻞ ﺍﻟﺒﺎﻃﻞ ﺗﺸﻜﻴﻚ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻓﻲ ﺃﻫﻞ ﺍﻟﺤﻖ ﻭﺻﻔﻮﻫﻢ ﺑﺎﻟﺨﻮﺍﺭج
    سئل الإمام الشافعي رحمه الله: كيف تعرف أهل الحق في زمن الفتن؟ فقال: اتبع سهام العدو فهي ترشدك إليهم
    Laat je niet misleiden door Erdogan (2009!!) terwijl jij nu nog steeds voor hem valt?!

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Mushrika vertrekt uit de Tweede Shirkamer, gesteund door mushrikeen zoals Trapmaster die op dit soort lui stemmen.
    ik mag die vrouw niet , maar ik ga geen dingen roepen die ik niets van weet,hoezo moshrika ya kruisvaarder,? leg uit lafaard (shmata) die uit brandhaard (irak) vlucht en hier in deze land asiel kreeg en via zijn gekregen gesubsidieerd pc een held speelt

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    ik mag die vrouw niet , maar ik ga geen dingen roepen die ik niets van weet,hoezo moshrika ya kruisvaarder,? leg uit lafaard (shmata) die uit brandhaard (irak) vlucht en hier in deze land asiel kreeg en via zijn gekregen gesubsidieerd pc een held speelt
    als hij is gekomen als klein kind naar NL? Dus je roept wel dingen waar je niets van weet.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Arib is over haar houdbaarheidsdatum heen en gerecycled wordt ze niet

    Deze slaaf is gewoon direct vernietigd door haar houder

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door TRX Bekijk reactie
    als hij is gekomen als klein kind naar NL? Dus je roept wel dingen waar je niets van weet.
    das een K argument van je iblis , maakt niet uit, hij is nu oud genoeg om zijn mannelijkheid te tonen om terug te gaan anders je mondje dicht

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    das een K argument van je iblis , maakt niet uit, hij is nu oud genoeg om zijn mannelijkheid te tonen om terug te gaan anders je mondje dicht
    Oke

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.331
    22-09-2022

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Mocht ik reisadvies willen hebben, dan laat ik het je weten, bejaarde dayouth.