1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    16
    01-06-2021

    Trouwen met een gescheiden vrouw

    Ik heb een vrouw leren kennen en het klikt heel goed tussen ons, alleen is ze gescheiden en dat knaagt me een beetje.. Niet om het feit dat ze al eens getrouwd is maar stel dat ze niet tevreden is met de intimiteit omdat mijn geslachtsdeel te klein geschapen is en het genot minder is vergeleken met haar ex man?

    Zijn er vrouwen die daarop afknappen of merken ze er niks van na een poosje geen seks te hebben gehad na hun scheiding?

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    9
    10-12-2021

    Haha..hier gelukkig geen last van..lijkt mij lastig bro. Ik heb zelf eerder het omgekeerde. Dat kan natuurlijk ook.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    368
    01-09-2022

    Citaat Geplaatst door Searchingg Bekijk reactie
    Ik heb een vrouw leren kennen en het klikt heel goed tussen ons, alleen is ze gescheiden en dat knaagt me een beetje.. Niet om het feit dat ze al eens getrouwd is maar stel dat ze niet tevreden is met de intimiteit omdat mijn geslachtsdeel te klein geschapen is en het genot minder is vergeleken met haar ex man?

    Zijn er vrouwen die daarop afknappen of merken ze er niks van na een poosje geen seks te hebben gehad na hun scheiding?
    buiten het feit dat je onzeker bent ……. Heb ik een vraag …… er lopen 1000000000000 wanhopige vrouwen rond op deze aardbol die nog nooit zijn getrouwd en nog nooit sex hebben gehad …… waarom al die hoofdpijn met een gescheiden. Vrouw ???? Waarom daar aan beginnen ?????

    Trek je sportschoenen aan en sla een maagd aan de haak ….klaar probleem OPGELOST….

    Maar nee hoor … jiji gaat met je schele kop achter een gescheiden vrouw aan rennen ??????

    Word wakker a sahbi

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Het feit dat je op een beschadigde vrouw valt zegt al dat je meerdere problemen hebt dan onzeker zijn.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Het feit dat je op een beschadigde vrouw valt zegt al dat je meerdere problemen hebt dan onzeker zijn.

    wauw.... is dat verkeerd? Alle vrouwen van de Profeet met uitzondering van Aisha waren gescheiden vrouwen of weduwe...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    wauw.... is dat verkeerd? Alle vrouwen van de Profeet met uitzondering van Aisha waren gescheiden vrouwen of weduwe...
    Is geen vergelijking vriend. Vrouwen van toen zijn niet de vrouwen van nu.
    Stel jij maar aan je vrouw voor dat je en tweede vrouw wilt. Zie hoe ze reageert

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Is geen vergelijking vriend. Vrouwen van toen zijn niet de vrouwen van nu.
    Stel jij maar aan je vrouw voor dat je en tweede vrouw wilt. Zie hoe ze reageert
    Geen vergelijking maar wel een voorbeeld. In het leven van de profeet is een voorbeeld voor iedereen...

    Zoals de vrouwen nu reageren zo reageerden zij destijds ook, het zijn eerder de mannen die zwak zijn waardoor ze geen aanzien hebben in de ogen van de vrouwen van tegenworodig...

    Vergelijk jezelf met de sahaba van toen... dan zie je waar de problemen zijn... niet bij de vrouw dus....

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Geen vergelijking maar wel een voorbeeld. In het leven van de profeet is een voorbeeld voor iedereen...

    Zoals de vrouwen nu reageren zo reageerden zij destijds ook, het zijn eerder de mannen die zwak zijn waardoor ze geen aanzien hebben in de ogen van de vrouwen van tegenworodig...

    Vergelijk jezelf met de sahaba van toen... dan zie je waar de problemen zijn... niet bij de vrouw dus....
    Broeder, toen hadden ze niet echt feministische trekjes
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Broeder, toen hadden ze niet echt feministische trekjes
    Het is niet te zeggen dat de mannen van nu vergeleken kunnen worden met de mannen van toen.

    Rommelt het bij de vrouwen? Ja. Maar evengoed bij de mannen.

    Dus om hier even nobel te komen zeggen hoe de vrouwen zijn veranderd is verkeerd.

    Tegenwoordig zie je zoveel mannen dat je niet weet of ze nu man of vrouw zijn, te beginnen met hun broeken laat staan hun handelingen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Wees genadevol

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Het is niet te zeggen dat de mannen van nu vergeleken kunnen worden met de mannen van toen.

    Rommelt het bij de vrouwen? Ja. Maar evengoed bij de mannen.

    Dus om hier even nobel te komen zeggen hoe de vrouwen zijn veranderd is verkeerd.

    Tegenwoordig zie je zoveel mannen dat je niet weet of ze nu man of vrouw zijn, te beginnen met hun broeken laat staan hun handelingen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Dat zijn de brollen die zulke wijfjes opvoeden e. En trouwens, niet dat een broek vrouwelijk is..
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Geen vergelijking maar wel een voorbeeld. In het leven van de profeet is een voorbeeld voor iedereen...

    Zoals de vrouwen nu reageren zo reageerden zij destijds ook, het zijn eerder de mannen die zwak zijn waardoor ze geen aanzien hebben in de ogen van de vrouwen van tegenworodig...

    Vergelijk jezelf met de sahaba van toen... dan zie je waar de problemen zijn... niet bij de vrouw dus....
    Een voorbeeld die niet word opgevolgd.
    Het is niet dat mannen geen aanzien hebben in de ogen van de vrouw, het zijn de vrouwen die tegenwoordig zich meer als man gedragen, ik weet niet vn jou maar mannen houden niet van een vrouw-kerel type. Maar uitzonderingen zijn er zoals jou.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Het is niet te zeggen dat de mannen van nu vergeleken kunnen worden met de mannen van toen.

    Rommelt het bij de vrouwen? Ja. Maar evengoed bij de mannen.

    Dus om hier even nobel te komen zeggen hoe de vrouwen zijn veranderd is verkeerd.

    Tegenwoordig zie je zoveel mannen dat je niet weet of ze nu man of vrouw zijn, te beginnen met hun broeken laat staan hun handelingen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Mannen hebben nooit een een groep zoals de feministen die door de geschiedenis heen het gedrag van het tegenovergestelde geslacht na te doen. Mannen zijn simpelweg slachtoffer van het gedrag van de ''moderne'' vrouw.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    368
    01-09-2022

    Ik begrijp niet waarom je als man zijnde een gescheiden vrouw zou gaan huwen … ik denk dat je als man zijnde geen eigen waarde hebt ……

    Zo een vrouw brengt geen meerwaarde en al helemaal niet als zo een vrouw al wenkend of kinderen heeft .

    Er is een overvloed aan ongetrouwde vrouwen dus waarom zou je je het zelf moeilijk maken door een gescheiden vrouw te huwen …. Met zo veel bagage

    Er zijn zooooooook veeeeel ongetrouwde vrouwen en drinkbaar je allemaal links liggen en trouw je een geschieden vrouw??? Dan klopt er echt iets niet aan je ….. zo een vrouw is voor een groot deel al gevormd en heeft alles al meegemaakt al de zoetheid van een huwelijk is er al uit ……

    In het begin wil je haar graag maar na een tijdje is de honeymoon fade voor bij … en dan zit je op de bank en kijk je naar haar en denk je bij je zelf DAMN ik zit hier met een 2E HANDSE VROUW ….

    Als man zijnde moet je meniet laten leiden door emotie maar door logica

    En zo een vrouw zal dr eerste man altijd ik haar hoofd hebben .. en zal vaak aan hem denken of ze nou wilt of niet …..

    Nee ik zou een gescheiden vrouw nooit huwen al krijg ik daar €200,000 zakgeld bij

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    368
    01-09-2022

    En mannen die vrouwen huwen zijjn de laagste van het laagste …. Om met zo een vrouw te trouwen en dan ANDERMANS. ZAAD te gaan OOVOEDEN?????


    En vele zullen zeggen jaaaaa maar dat is een goede daad bos bla bla … meerdere we leven in Nederland en in deze maatschappij overleven zulke vrowuen en kinderen in LUXE ….. het is niet zo als 1500 gel den dat vrouwen met kinderen voor allerlei gevaren beschermt moesten worden ……

    Maar oké ik wil best mee gaan hiermee wanneer mensen de DEEN erbij willen halen ….. geen probleem .. breng die kinderen dan maar naar hun vader of oma en dan kan je trouwen … neer dan geld de DEEN niet meer …….

  15. #15
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Even een so naar onze gescheiden zusters.


    https://youtu.be/0zXis84Pi24