1. #1
    Verbannen

    Reacties
    36
    16-09-2022

    Oprechte vraag over het aangaan van een huwelijk

    Asalaamu 3alaikoem broeders en zusters,

    Ik bevind mij in een dilemma en vraag mij af of er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten. Allereerst wil ik zeggen Hasbuna Allah wa Ni3mel Wakieel.

    Ik wil graag trouwen, maar bevind mij in een werkelijke dilemma. Ik kom dagelijks thuis misselijk van al het vies en gore ik tegenkom. Meiden denken misschien dat als zij alleen een hoofddoek op hebben, dat zij dan
    een Hijaabi is. De rest is dan strak, of tegenwoordig met de nieuwe cabrio hoofddoek mode (halve hoofddoek op het hoofd). Zelfs vrouwen die lange jurken dragen, maar enkels en voeten die zijn niet bedekt? What's up with that?

    Laat ik niet beginnen over het stukwerk dat zij op hun gezichten zetten. Je kan gewoon een tandenstoker pakken en beginnen te tekenen op hen gezichten.
    De goorheid bestaat hem ook in vrouwen die 50+ zijn en er zo bij lopen. Ben ik nou echt de enige die dat letterlijk misselijkmakend maakt?

    Dus aan de ene kant heb je wat ik hierboven beschrijf.... meisjes die alleen een hoofddoek dragen, of wel lange jurk, maar of haar kont en alles is gewoon te zien. Ik schrik nu zelfs van
    sommige meisjes die van verte jou wellicht doet denken dat zij een ghimaar draagt, maar kom je dichterbij dan zie je dat de wenkbrouwen zijn geepileerd, kilo make-up, voeten onbedekt etc.

    En dan heb je aan de andere kant... de Madkhali aanhangsters. Dan denk je dat zij helemaal goed zijn bedekt en alles en dat trekt je aan om er vervolgens wellicht achter te komen dat zij gewoon een die hard Madkhali aanhangster is...
    Ik heb het meegemaakt. Ik vroeg een zuster met niqab en zij vroeg mij om mijn 3aqiedah en ik zei dat ik anti Madkhalis ben en ze zei dat zij het is. Dus liet het daarbij en ging mijn weg vervolgen.

    Sub7aan Allah, dit is voor mij echt een dilemma en al 7amdu li Allah
    Ik vraag mij af of er meerdere mensen dit meemaken nu? Of je ziet neppe meisjes met hoofddoek etc. of het zijn Madkhali aanhangers en laat ik niet over die #@@#%$ beginnen die zogenaamde hijabi influencers!

    Laat ik nog niet beginnen over die domme troelas die denken dat zij moeten werken en vervolgens haram gaan zitten werken met mannen en wat niet. Na3udhu bi Allah

    Waar zijn de zusters die volgen wat Allah sub7aanahu wata3aalaa hen opdraagt? Waar zijn de zusters die luisteren naar Anwar al Awlaki rahimu Allah ? Waar zijn de zusters die hun eer hoog willen houden en niet als moetabarizaat buiten op straat rondparaderen? Waar zijn de zusters
    die vertrouwen hebben op Allah sub7aanahu wata3aalaa en niet in hun dieen comprimissen sluiten?

    Hasbuna Allah wa Ni3mel Wakieel

    Allahu A3lem

    wasalla Allahu 3alaa nabijjunaa Muhammad wa 3alaa aaliehiee wa sa7bihiee wasallama taslieeman kathieraa

    asalaamu 3alaikoem

  2. #2
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam aleikoum wa rahmatoAllaahi wa barakaatoho

    Zuiver je intentie en doe veelvuldig dua opdat Allah azza wa jall jou zal zegenen met een vrouw wat leeft volgens de richtlijnen en daar ook naar praktiseert.

    Wees hetgeen waar jij naar verlangt in woord & daad. Allah azza wa jall is degene die de harten samenbrengt. Vertrouw op HEM

    Ik ben het volledig met jou eens, Allah yahdihoem. Influencers met dikke laag make up zichzelf zo profileren op social media. Hetzelfde geld voor de mannen. Laten we dua doen voor hen en voor onszelf. Negatief praten of oordelen over anderen maakt van ons géén beter mens.

    Zo hebben wij allemaal een innerlijke strijd, jij vast ook!.
    In je tekst kom ik een woord tegen die niet echt voor herhaling vatbaar is. Tong in bedwang houden is een groot goed.

    Laten we onze woorden zorgvuldig afwegen. Geven onze woorden troost en verlichting aan degenen om ons heen, of vallen ze scherp en zwaar op hun harten? Één scherp woord van ons doet de vriendelijke dienaren van Allah vervallen tot droefheid en treurnis. Maar weet dat Allah alles hoort en de engelen elke uitspraak opschrijven

    Ik vraag Allah azza wa jall om leiding voor hen, voor jou en voor mezelf.

    Moge Allah azza wa jall jou en een ieder die dit wenst begunstigen met een vrouw/ man naar zijn / haar hart. Ameen

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    36
    16-09-2022

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Salaam aleikoum wa rahmatoAllaahi wa barakaatoho

    Zuiver je intentie en doe veelvuldig dua opdat Allah azza wa jall jou zal zegenen met een vrouw wat leeft volgens de richtlijnen en daar ook naar praktiseert.

    Wees hetgeen waar jij naar verlangt in woord & daad. Allah azza wa jall is degene die de harten samenbrengt. Vertrouw op HEM

    Ik ben het volledig met jou eens, Allah yahdihoem. Influencers met dikke laag make up zichzelf zo profileren op social media. Hetzelfde geld voor de mannen. Laten we dua doen voor hen en voor onszelf. Negatief praten of oordelen over anderen maakt van ons géén beter mens.

    Zo hebben wij allemaal een innerlijke strijd, jij vast ook!.
    In je tekst kom ik een woord tegen die niet echt voor herhaling vatbaar is. Tong in bedwang houden is een groot goed.

    Laten we onze woorden zorgvuldig afwegen. Geven onze woorden troost en verlichting aan degenen om ons heen, of vallen ze scherp en zwaar op hun harten? Één scherp woord van ons doet de vriendelijke dienaren van Allah vervallen tot droefheid en treurnis. Maar weet dat Allah alles hoort en de engelen elke uitspraak opschrijven

    Ik vraag Allah azza wa jall om leiding voor hen, voor jou en voor mezelf.

    Moge Allah azza wa jall jou en een ieder die dit wenst begunstigen met een vrouw/ man naar zijn / haar hart. Ameen
    wa3alaikoemu salaam wara7matu Allahi wabarakaatoeh,

    Baarak Allahu fieeki wa djazaaki Allahu gayran aamieen voor je mooie reactie en wijze woorden. Ik heb ondertussen het woord gecensureerd.

    Aamieen op je ad3iya en moge Allah sub7aanahu wata3aalaa jou en ons allen beter geven dan hetgeen wij Hem 3adja wa Djal vragen aamieen.

    Ja zeker. Voor mannen hetzelfde!

  4. #4
    Bilal El-Khattabi

    Reacties
    1.249
    26-05-2022

    Ja
    Mijn visie ten aanzien van de Mensen van het Boek, Joden en Christenen: abumuhamad.nl

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    36
    16-09-2022

    Citaat Geplaatst door Az-Zuhri Bekijk reactie
    Ja
    Hasbuna Allah wa ni3mel Wakieel
    Moge Allah sub7aanahu wata3aalaa een uitweg voor ons maken, aamieen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    De meesten zijn effed. Zoek goed en keer je rug nadat je een normale vrouw hebt gevonden.
    If you 'don't know', Allah knows.

  7. #7
    Bilal El-Khattabi

    Reacties
    1.249
    26-05-2022

    Citaat Geplaatst door Anti-Madkhalis Bekijk reactie
    Hasbuna Allah wa ni3mel Wakieel
    Moge Allah sub7aanahu wata3aalaa een uitweg voor ons maken, aamieen
    Amin
    Mijn visie ten aanzien van de Mensen van het Boek, Joden en Christenen: abumuhamad.nl

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    36
    16-09-2022

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    De meesten zijn effed. Zoek goed en keer je rug nadat je een normale vrouw hebt gevonden.
    Djazaak Allahu gayran aamieen

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    36
    16-09-2022

    Citaat Geplaatst door Az-Zuhri Bekijk reactie
    Amin
    <3

  10. #10

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    449
    17-08-2022

    Heel herkenbaar, vind je er eindelijk 1 en dan is het een madkhali. La’natu Allahu 3alaihim. Of ze zijn geëpileerd of tattoowenkbrauw 99.99 van de 100. Allemaal vervloekt die meiden. Wat mij ook opvalt is dat ze vaak last hebben van autisme, stalkgedrag, eetstoornissen, ptss, borderline of ze zijn bipolair. De meeste kunnen niet eens fatsoenlijk koken. Je kan er dan net niks mee.

    Je kan beter een huisdier nemen als gezelschap. Hijra is de enige weg om een fatsoenlijke vrouw te vinden met imaan, kennis, eer en karakter. 1 tje die leeuwen opvoed geen diyatha.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    36
    16-09-2022

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Sis, waarom stuur je me een video van hem?

    https://www.instagram.com/tv/CQauBa1hcUt/

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    36
    16-09-2022

    Citaat Geplaatst door Benzema9 Bekijk reactie
    Heel herkenbaar, vind je er eindelijk 1 en dan is het een madkhali. La’natu Allahu 3alaihim. Of ze zijn geëpileerd of tattoowenkbrauw 99.99 van de 100. Allemaal vervloekt die meiden. Wat mij ook opvalt is dat ze vaak last hebben van autisme, stalkgedrag, eetstoornissen, ptss, borderline of ze zijn bipolair. De meeste kunnen niet eens fatsoenlijk koken. Je kan er dan net niks mee.

    Je kan beter een huisdier nemen als gezelschap. Hijra is de enige weg om een fatsoenlijke vrouw te vinden met imaan, kennis, eer en karakter. 1 tje die leeuwen opvoed geen diyatha.
    Bro, 3azieeb man. Wat jij zegt... vuile diyatha. Ik zie mannen lopen met vrouwen en ik zie gewoon honden. Varkens zijn het. Ze laten hun dochters
    bij de supermarkt werken en je hebt vast gezien hoe het er aan toe gaat met de collega's. Hasbuna Allah wa Ni3mel Wakieel. Ik denk echt dat wij zo erg vernederd zijn man. Moge Allah sub7aanahu wata3aalaa onze situatie verbeteren, leiden, vergeven en standvastig maken, aamieen

    Dan krijg ik te horen van iemand, hey Mohammed, ik ben getrouwd, dan zie ik of hoor ik met wat hij is getrouwd, dan denk ik Allahumma niet getrouwd dan meegaan in die zondes van dat varkenvrouw. Samen met die daggoeman.

    sub7aan Allah , die dag, net wanneer ik hun ging vragen, bam, Madkhalia.

    Wat mij opvalt broeder, is die vrouwen worden steeds meer "generic en generic". Wat ik bedoel, ze lijken allemaal op elkaar. Zelfde troepstijl. Zelfde shitmentaliteit. En wat je zegt, als zij be3da nog kan koken of iets te bieden heeft. Dan hoor je nog
    misschien van die meiden die zeggen: "Ik ben niet net als andere meiden"

    Ik was laatst met een vriend van mij en hij heeft een vrouw uit Marokko gehaald en zij hebben samen een dochtertje maa shaa Allah. Wij waren bij de Domino's en zagen daar kapot veel jongens werken en een klein meisje met hoofddoek tussen al die ballen. Die jongen zei tegen mij
    van moet je voorstellen dat die vader langs loopt en zijn dochter daar ziet tussen al die ballen en dat hij dat gewoon OK vind. Wat een dayooth.

    ...... Ik zou mijn zoons opvoeden om voor hun zus te zorgen. Als zij wat ouder wordt en er is geen halal werk te vinden, dan moeten zij, de jongens, dokken voor haar. Gewoon zakgeld geven en dat zij wordt geeerd thuis als een prinses. Niet net als deze honden van een vaders die hun dochters over haram werk laten doen. Als ze maar geld in het laatje schuift. Na3udhu bi Allah

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    36
    16-09-2022

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Ben jij een Madkhalia ?

  15. #15